Dacia Duster a primit un pachet de tuning de la indienii de la DC Design. Acesta urmează o abordare diferită faţă de toate pachetele oferite până acum pentru Duster, kitul de tuning introducând un aspect exterior extravagant şi un interior luxos, echipat cu scaune cu reglare electrică, o serie de ecrane LCD şi alte facilităţi de confort. Costul pachetului reprezintă echivalentul a 4.940 euro, foarte avantajos având în vedere numărul de elemente schimbate.
În cazul acestui pachet de tuning, interiorul este modificat mai puternic decât exteriorul, acesta integrând o consolă centrală care ajunge şi la bancheta din spate, separând cele două locuri rămase. Deasupra ei stă altă consolă, realizată dintr-un material care imită lemnul şi amplasată pe un plafon negru, care i se potriveşte de minune aproape oricărui automobil, după cum ne demonstrează indienii de la DC Design. Scaunul pasagerului din faţă poate fi pliat pentru a forma un pat împreună cu scaunul din spatele său, cel din urmă fiind capabil atât de glisare, cât şi de înclinare.
Bordul lui Duster şi feţele de uşi sunt echipate cu ornamente care imită lemnul şi cu elemente din piele, cu toate că formele iniţiale ale constructorului din Mioveni au fost păstrate. Modificările exterioare vizează în princopal partea frontală, ale căror blocuri optice au fost înclouite cu un set de ornamente din plastic, care acoperă şi zona cu grila faţă, iar iluminarea este asigurată de un set de benzi de LED-uri şi de proiectoarele încadrate de o formă din metal.Via Indianautosblog
O serie de gadgeturi a caror loc il regasesti pe limuzinele de lux: tunel central pe post de cotiera, reglaje nenumarate pentru bancheta, aer conditionat, etc. Nu stiu cat de bine se potrivesc astfel de "fumuri" unei masini care nu sta prea bine la confortul la rulare. In fine...
Vad acolo un ecran de monitor de parca Duster asta este visul oricarui smecher din pietele de peste ale Bombay-ului. Parca il si vad in slapi urcandu-se in Duster si privind blajin la prostimea care se inghesuie si se calca in picioare prin fumul miilor de motorete.
Imi ridica mari semne de intrebare tulumba aia cu ventilator (?) intre scaunele din fata. O fi vreun racitor, ceva? Si daca e, de ce nu e la indemana biznismenului cu slapi de pe bancheta din spate? Daca i se rupe mana sefului cand da sa se intinda dupa paharul cu serbet?
In fine, tuseul de bun gust si design total e lemnul. Sau mai bine zis "lemnul". Din cate observ eu au rezolvat rapid cu un autocolant de calitate gasit cel mai probabil in bazar la magazinul ce iti ofera printre altele sigle de ferrari si stauetele "originale" de Rolls.
Bon, la exterior nu ma pronunt, tusa fina de crom regasit in cantitati minimale pe caroseria aia matuita se potriveste fix ca un c(0)i in frunte.
Leepu...chiar imi era dor de tine
Frumos botul dar daca nu este bine finisata nu stiu cine ar vrea una.
Fiind customizata de indieni era normal sa fie kitsch.
In combinatia asta maro, iti dai seama cat de simplist e bordul acestei masini...si gurile alea negre de aerisire...urat!
Sincer nu inteleg rolul acelei cotiere din fata... URIASA, pt ce e? Sa te ascunzi de pasager? Poate sa-mi spuna cineva?
- Este un tunning kit, prin urmare se adreseaza unei nise de clienti
- Kit-ul are in vedere piata Asia de Sud-Est, nu Romania. Diferentele de gust/estetica tin de preferintele locale.
Respectati diversitatea culturala a altora, asa cum va asteptati ca si altii sa ne respecte preferintele noastre.
- Incepand de la Orientul Apropiat inspre Est, pietele devin din ce in ce mai "originale", in sensul ca majoritatea consumatorilor prefera produse de masa "personalizate".
De exemplu, Mercedes, Porsche sau BMW vand incomparabil mai multe variante "tunate" (AMG, Gemballa, Alpina etc.) decat modelele standard in tarile din Golf.
Pastrand proportiile, un indian sau un pakistanez sau un iranian middle-class va prefera o masina personalizata local, la fel cum un indian mai putin instarit isi va decora masina cu serie cu desene, colante si chiar tuning ad-hoc, care sa reflecte fie pozitia sa sociala fie apartenenta etnica/de clan etc.
nu, doar ca romanului este mult prea intaratat sa mai faca distinctia intre o gluma (chiar si usor sarcastica) si lipsa completa de toleranta.
citeste putin si injuraturile concetatenilor la articolul despre noul Ford Kuga unde raspunsul debil la o observatie de bun simt legata de design este un simplu: esti prost!
a nice day!
Nu contest cultura lor și ca au dreptul sa-și facă mașina asa cum vor ei, dar:
1. imitația de lemn este jalnica seamăna cu parchetul laminat ieftin de 10 Ron cutia
2. ce înțelegi tu din poza 4, monitorul pentru cine este? Sa înțelegem ca mai este un monitor pentru cel din dreapta mai jos? în caz de accident cel din dreapta are ca airbag 2 monitoare? Unde punem pestele de porțelan?
3. la poza 6 ce te jenează?
4. te invit sa stai o ora pe scaunul rabatat ca în poza 7 sa vezi cum este
Îți spun eu ca unul din clasa medie nu își va lua o asemenea porcărie, sunt oameni dificili indienii când cumpara