Dacia a anunțat că va comercializa din 22 octombrie o versiune Pick-Up pentru Duster dezvoltată în parteneriat cu Romturingia, una dintre cele mai importante companii din România specializate în producția, conversia și amenajarea de caroserii pentru autovehicule.
Dacia Duster Pick-Up are la bază SUV-ul Duster și oferă ca noutate o benă cu lungimea de 1.65 metri. Volumul util al benei este de 1.000 de litri, iar sarcina utilă ajunge la 500 de kilograme.
Oblonul benei este realizat din materiale compozite pe o structură metalică și beneficiază de un sistem de acționare simplu și practic. Acesta păstrează designul exterior al hayonului care echipează varianta standard a lui Duster și integrează în partea superioară un al treilea stop.
Versiunea Duster Pick-Up poate fi achiziționată în nuanța de caroserie Blanc Glacier și este echipată cu jante de 16 inch.
Sub capotă, Duster Pick-Up are un motor diesel Blue dCi de 115 cai putere care oferă un cuplu maxim de 260 Nm la 2.000 de rotații pe minut.
Consumul declarat de producător este de 5.02 litri/100 kilometri în regim urban și 4.93 litri/ 100 kilometri în regim mixt.
De asemenea, Duster Pick-Up preia sistemul de tracțiune integrală și toate elementele de siguranță prezente pe versiunea standard a lui Duster, inclusiv sistemul de asistență la demarajul în rampă și sistemul de asistență la coborârea pantei.
Clienții interesați de noul Dacia Duster Pick-Up pot plasa comenzi în rețeaua comercială Dacia începând din 22 octombrie.
Prețul de achiziție este de 22.546 de euro.
Via Dacia
Ceva mai serios, exact informația cea mai importantă n-o aflăm de la AM -- prețul anunțat e pentru 2WD sau 4WD ?!
...Că altfel putem deduce motorizarea exclusiv diesel, spre încântarea amicului @PMC.
@pipo: corect, pretul e absurd! Iei L200 la banii aia.
Estic sau vestic vorbind, tot inestetic rămâne…Ce anume? Obiectul subiectului nostru (sau invers). De ce? Motivul este simplu: cheap cirip.
despre mine !!!!!
Dacă Dusterul normal pleacă de la 12-13.000E, asta tot de acolo trebuie sa plece.
La 22.000 E nici o șansa in fata granzilor pick-up ....
Chiar nu recunoasteti ca de fapt se ascunde in spatele siglei Dacia un Nissan Navara reinterpretat?!?
Daca nu a mers cu X-Class, sigur o sa mearga cu FreeDasteru' (adica in ritm de step)!
PS: Free vine de la fara nimik in bena.
Pps: eu unul chiar am sa verific ce scrie pe balamale...
E drept ce spui, dar, dacă eu aș avea nevoie de un vehicul cu platformă în spate, cum rezolvăm problema? Dacă vreau să car un cubitainer sau un obiect mai înalt ,nu mă pot descurca cu Dokker Van. 1410 Pick-up și Logan Pick-up nu se mai produc de mult timp; de fapt, nu prea mai fabrică nimeni pick-up-uri mici, derivate din autoturisme. Nu toată lumea are nevoie de platforme mari.
Lauda aia orice surub / plastic de pe Duster.
Iar cand apar postari cu VOPSIREA TAMBURILOR spate, este orgasm! :)))
4.000 in plus ceruti pentru haion-bancheta-centuri si alte chestii LIPSA imi par deci aiuristici.
si bazata pe nissan navara nu e nici in vise dle jony memorik, ca ar fi egal cu fabricarea de purici pe picioare de elefant.
Dar asa cum ma uitam eu, dintr-un anumit unghi, vedeam-visam doar Navara.
E clar ca ceva scartaie la ea... si nu la balamalele.
picupul asta e insa bun ca mi-a dat ideea sa pun flexu si pe Tiida mea sedan - mai hidoasa decit e deja nu are cum sa-mi iasa.
ma gindesc sa ii sudez si sa chituiesc usile din spate ca tot au rugina si macarale lipsa.
apropo, si astea sint lipsa pe duster picup deci cred ca 14.500 e pretu real si e o greseala de tipar la mijloc.
CONCLUZIA: este încă o marca foarte iubita, împotriva tuturor criticilor !
De la venirea RENAULT, doar Dacia Pick-up cu motorul ala diesel de „tractor”(care după mine a fost un succes uriaș) a oferit ceva palpabil, in rest nu cred ca fac mașini doar ca sa ne facă noua plăcere sa comentam!
Personal nu cred ca pot face vânzări in Europa suficiente cu un Duster 4x2 sau 4x4 cu 4 locuri + bena pentru plăcerea de a te plimba! Mai ales in criza asta! Eu zic ca este suficient pentru moment, daca vor simții in aer câștig fac Oroch si in Europa.
Este scump, poate, dar si Romturingia trebuie sa câștige ceva!
Tare mi-as dori sa fi avut șansa sa vad comentariile la Oltcit cu bena!
22.500 !!!
din banii aia 17.500 e beneficiul !!!
acum, mai seriosss ...
ia priviti la legatura ce v-o afisez:
https://www.ford.ca/trucks/transit-connect-passenger-van-wagon/2020/?gnav=header-trucks
ce e asemanator ?
si in cadrul ford, sunt de vinzare masini cu mult mai bine echipate la bani mai putini !!!
daaar !
dumnealor bastanii din conducere cu masinile astea se adreseaza FMM-urilor (firmelor mici si mijlocii) ... aia au nevoie de genul asta de motorishte si le baga pe firma si le deduc la cheltuieli ... "toata lumea" multumita ! in special "ji-mechierii", mai putin clientii ...
sa pare ca si bengosii de la renault-dacia au pus problema cam in halu' asta ...
bizar dpmdv e faptul ca pretul astuia e mai mare chiar si decit al chinezului din familie, adeca, Spring ...
da, Spring cara doar 325 kile, dar mai ieftinache si mai bine echipat ...
la volumul de incarcare iarasi nu vad o diferenta notabila ...
cit despre carburanti/energie nu e cazul sa vb acu' ...
personal nu as lua asa ceva ...
oroch-ul din mexic e muuult mai de dorit ...
cel putin dintr-un punct de vedere : aspectul !
drumuri bune s-aveti !
E mai lung ce-i drept cu 36 cm și are 5 locuri cu ușile aferente PLUS benă pentru 9.267 € în minus...dar nu-i thuringian ca al nostru.:-P
Plus cv.aut. opțională (4 viteze cu convertizor hidraulic.)
La banii ăștia nu e 4x4, dar are măcar un motor adevărat de 2.0 l și 140 CP încă din varianta de bază (cu climă de serie printre altele).
Brazilienii și columbienii (unde se și asamblează) pot opta și pt clasicul 1.6 l aspirat.
Nivel echipare: Basic
Pret cu TVA (euro) 30.963€
Pret discount lansare cu TVA (euro) 29.488€
Varianta troaca single cab. Mai are rost sa iti caut la L200?
dl tribun-datsun le aduce din condei inexorabil de subtil (hehe) pe felia estetica, dar io cel putin as cumpara si maine tot picupul scurt la 14 mii jumate, tot 4x4... insa cu benzinar de doi litri.
uichend placut si dvs va urez dar si redactorilor + colegului edikk pe malu piscinei domniei sale asteptind sa i se incarce tesla din voltareno-panourile viloacei.
atentie ii recomand totusi sa nu se supra-incarce si doamne feri sa-l loveasca in oo la pornire.