Cele mai importante adăugiri sunt reprezentate de apariţia unei grile frontale complet noi şi a unor blocuri optice în care ies în evidenţă noile lumini de zi permanente. Schimbările la nivel frontal se opresc aici, acestea fiind dublate la nivel de detaliu de apariţia unor jante de 16 inch despre care Dacia spune că au aspect "Dark Metal" şi de barele de amarare cu inscripţia "Duster".
Un alt element despre care Dacia nu spune nimic în comunicatul oficial este nuanţa de vopsea care aapre în aceste fotografii, un gri închis care, în combinaţie cu jantele "afumate", probabil că va atrage mulţi clienţi.COMPARATIV FOTO: Duster facelift vs. Versiunea anterioară
Spatele este virtual neschimbat, doar pasionaţii de enigme reuşind să diferenţieze noul Duster de vechea versiune. În principiu, diferenţele se regăsesc la nivelul formelor desenate în stopuri, la bandoul din plastic inscripţionat Duster de deasupra plăcuţei de înmatriculare şi în zona evacuării, unde ţeava de eşapament primeşte un apendice cromat disponibil probabil ca opţiune pe Duster facelift.
Dacia nu a suflat încă nicio vorbă despre interiorul noului Duster, acesta urmând să fie prezentat oficial în 10 septembrie, odată cu debutul modelului în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Totuşi, ne aşteptăm ca Duster să preia şi eventual să ducă mai departe interiorul noii generaţii Logan, sistemul multimedia cu touchscreen urmând să fie una dintre piesele de rezistenţă al acestuia.
În plus, tot la nivel tehnologic, Duster va veni şi cu senzori de parcare (vizibili în fotografii), opţiune care nu era disponibilă până acum în gamă.Tot în ziua de debut de la Frankfurt vom afla şi detaliile despre motorizări, în oferta noului Duster având şanse mari să se infiltreze noul motor turbo pe benzină TCe de 1.2 litri prezent deja în gama Renault pe crossoverul subcompact Captur. Presa franceză anunţă însă o surpriză care ar deveni una istorică pentru Duster: versiunea 1.2 TCe va avea 125 CP, ceea ce ar echivala cu cel mai puternic motor din istoria Dacia. Detaliile vin în septembrie.
via Dacia
Mie mi se pare jalnic faceliftul. Poate la urmatoarea generatie or face ceva mai coerent ca design...
Au fost nevoiti pana la urma sa puna lumini de zi...
Gusturile nu se discuta. Eu prefer varianta de acum. Faceliftul e kitsch.
personal, pare o varianta chiar reusita.
sper sa schimbe si culorile din interior, acum sunt mult prea inchise .
( sumbre chiar )
Mie mi se pare superb si sunt convins ca va atrage si mai mult atentia in strainatate.(romanul o sa comenteze mereu si degeaba, ca deh...suntem specialisti)
Multumesc
Asa prosta cum este masina,rugineste ,nu rugineste,se vinde la maxim si se pare ca fiabilitatea este punctul forte al gamei Dacia.
Oricum este mai frumos ca modelul actual si va avea interiorul loganului sau posibil cel de la lodgy (fetele de usi) + motorizari revizuite. Ramane de vazut.
@V.
E hazardat sa spui ca Renault si Nissan ar ramane cu masinile in "vitrina". Duster in Europa e un model complementar, pozitionat diferit de Renault si Nissan. Dar pana la urma tot un produs al Aliantei este.
Deci pierderea e la concurenta din afara grupului.
Pe unele piete (America de Sud, Rusia etc) discutam chiar de Renault Duster, deci cat de ridicola e presupunerea ca Renault nu doreste ca Duster sa fie atragator?
Enorm pentru o "coaja" de masina pe langa care pana si Matizul mi s-a parut mai bine. Finisaje proaste, niste scaune de tot rasul, usi care la inchidere suna a "cazan", motor de 1 l. exagerat de zgomotos, am fost tentat sa mai ma uit odata in talon sa ma convinfg ca nu e diesel.
Cine oare este dispus sa dea bani pe asa ceva cand ai la dispozitie Duster la 11250 euro DDP si macar banii raman in Romania.
La noul "facelift" merg culorile mate, gri inchis, kaki sau camuflaj.
Pe de alta parte Aygo este o masina de clasa mini proiectata acum 10 ani cand altele erau standardele clasei. Cand a aparut masinuta asta, chiar si asa zgomotoasa, a fost un exemplu pentru ceilelti. Ba chiar VW i-a "furat" forma si organizarea interiorului cand a proiectat Up! Compara Aygo cu Up! sau Panda de exemplu si vezi la ce concluzie ajungi, nu cu Duster.
2. grila fata modificata nu ma da pe spate => -
3. rotile de aliaj un pic mai estetice => +
4. interior aproximativ de Logan 2 => +
Daca masina va fii mai putin zgomotoasa in rulaj este un pas inainte
Dupa cum lauzi dusterul eu zic ca ai vreo treaba cu grupul Renault sau esti vreun fan al masinilor low-cost.
Cu regret ma gandesc, unii ca tine sunt degeaba prezenti pe site-ul asta.
De la 1 Septembrie va invitam sa comandati produsele comercializate de Mudster Romania prin intermediul magazinului online Mudster Shop:
Acceptam plata la livrare sau prin Paypal si majoritatea cardurilor bancare, livrarea se face prin curier DPD sau Posta Romana