După ce acum două săptămâni am văzut primele două imagini de studio ale noului Dacia Duster facelift, completăm astăzi galeria foto oficială cu prima fotografie a interiorului. Duster facelift primește un interior care apare cu un hibrid între cele oferite de Logan și de Lodgy. Cea mai așteptată noutate - apariția sistemului multimedia cu ecran touch - este prezentă pe noul Duster. Cea mai mare surpriză este însă legată de un element practic: geamurile laterale vin cu comenzi pe uși, Dacia modernizând astfel modelul său după îndelungi cereri ale clienților și nu numai.
Mai multe detalii despre Dacia Duster facelift în articolul oficial de prezentare al modelului de la Mioveni. Lansarea oficială a versiunii restilizate a SUV-ului va avea loc marți, 10 septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt.
Oricum... E binevenit acest face-lift, o sa sporească substanțial vânzările.
Pacat ca zona comenzilor pentru ferestre seamana cu cea de la Renault Clio 2!
In imaginea 4 se poate vedea, pe "asa-zisa" extindere a stopului din dreapta, greu dar sigur, noul autocolant pentru identificarea versiunii 4x4, care mai degraba este un 4wd! In schimb, la poza 7, nu exista...
@Lucia: Este mai usor de actionat cu degetul, decat cu partea inferioara a palmii, sunt de multe ori pasager intr-un Logan, si soferul nu se plange!
Loganul proprietate personala, achizitionat de nou in 2007, pret 8050 euro, a inceput sa rugineasca cu succes.
In rest, vorba unor fericiti proprietari, sunt "foarte multumit". Foarte multumit ca inca nu ploua in ea.
Cred ca ar fi fost o solutie mai buna renuntarea la dotari precum navigatie cu touch screen, tempomat sau senzori de parcare iar banii sa se bage in galvarizare. Dar a fost si o miscare de marketing. Lucrurile astea nu prea sunt intamplatoare. Dacia este un proiect foarte bine gandit din care sa castige si clientii pentru ca au o masina noua si cu dotari bune la un pret acceptabil pentru cat mai multi, cat si Renault pentru ca ofera o asemena masina iar compromisurile sunt facute de cineva care stie foarte bine cu ce se mananca proiectarea unei masini.
Sa va mai spun si alte "mici" probleme avute in 6 ani si 62.000 km :
- ambreiaj spart la 24.000 km - recunoscut ca defect de fabricatie la service Dacia, dar nereparat pe garantie deoarece nu mai aveam (garantia a fost doar de 1,5 ani, iar ambreiajul s-a defectat dupa 2 ani)
- ambele capete de bara schimbate
- brat stanga schimbat
- bielete antirului, bucse bara stabilizatoare
- fulie alternator rupta (recunoscut ca ar fi o problema la motoarele pe benzina si inlocuita in service Dacia cu o fulie ptr diesel, mai buna)
Nu stiu daca toate acestea sunt considerate consumabile, dar personal mi se par cam multe pentru doar 62.000 km. Acum poate sa vina cineva si sa zica ca merg eu ca "taranu" (eu stiu ca am grija de ea ca oricum alta prea curand nu am sanse sa iau).
la dacia cu duster fata de concurenta(ma refer la pret) probabil n-ai condus in acelasi timp (mai mult de 2 zile) masini "straine" si cele autohtone...
P.S. nu poti sa compare DUSTER cu Passat, Octavia, C-Classe, Astra, Insignia....