Dacia Duster este Maşina Oficială a "Redescoperă România" 2011
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacia s-a alăturat în acest an campaniei "Redescoperă România" iniţiată de Petrom. În cadrul primei etape a acestui proiect, cinci Dacia Duster au plecat pe traseu pentru a ajuta echipa de 20 de bloggeri să descopere ce înseamnă "Farsaungul", să viziteze bisericile din piatră din Ţinutul Haţegului, parcul dinozaurilor pitici sau Muzeul Vinului de la Drăgăşani. În cadrul acestei aventuri, cele cinci Dacia Duster vor parcurge, fiecare în parte, aproximativ 10.000 de kilometri.
Proiectul "Redescoperă România" de anul acesta reuneşte atât bloggeri, cât şi mărci româneşti care doresc să susţină împreună un demers cu un puternic impact cultural şi social. Toate punctele de interes nou-descoperite se vor adăuga hărţii interactive iniţiate anul trecut pe site-ul www.redescoperaromania.ro , care poate fi accesată şi prin aplicaţiile dedicate de iPhone şi Android.
În 2010, "Redescoperă România" a fost desemnată cea mai bună campanie de social media din România în cadrul concursului Internetics 2010.
Ediţia de anul trecut a RoNewMedia a premiat proiectul atât cu distincţiile "Best User Generated Content", cât şi "Best Social Media Campaign".Via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
OMV Petrom a anunțat că vrea să aibă 5000 de puncte de încărcare în România până la începutul deceniului următor. În prezent, rețeaua companiei are circa 900 de puncte de încărcare în țara noastră. (19.02)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, producția națională de automobile a avut parte de o scădere în prima lună din 2025. (17.02)
-
În prima lună din 2025, uzina Ford Otosan de la Craiova a produs cu 5.6% mai multe vehicule, comparativ cu aceeași lună din 2024. Uzina din Bănie are o capacitate maximă, anuală, de 272.000 de unități. (12.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
:)
@BaditzaEx - adevaru doare???
:)
Poate DACIA ne va edifica. Mie imi pare o experienta a REANULT. Doar numele a cam romanesc (ma refer la marca DACIA). Experienta RENAULT inseamna un conglomerat de solutii tehice mai vechi (cercetare redusa, testari si mai reduse, costuri mici de fabricatie), la manopera ieftina (costuri foarte mici de fabricatie), la impozite pe profit modeste (costuri reduse de fabricatie), la profituri frumusele.
Pana si cheltuielile de publicitate sunt facute de RENAULT.
Poate ne dumireste cineva mai apropiat de situatia de la DACIA cine are meritul tehnic la elaborarea modelelor DACIA????????????
hahahhahah adica vw, ford, fiat si ceilalti constructori nu au probleme cu injectoarele in Romania?! cred ca glumesti... hai sa fim totusi obiectivi si sa recunoastem ca asta-i o problema generala la diesel-urile moderne, cauzata de mai multi factori. In primul rand calitatea proasta a motorinei, apoi exploatarea defectuoasa (utilizarea la un regim de turatie joasa etc) si susceptibilitatea tehnologiei data de gradul ridicat de complexitate fata de un MAS (dieselul are pompa de injectie de inalta presiune, injectoare, bujii incandescente, intercooler, turbina, diversi senzori). Deci inainte sa arunci cu pietre intreaba pe cei care stiu baiatule... nu-i o rusine sa intrebi, rusine e sa faci pe desteptul, scriind in necunostinta de cauza
@VSZ
maghiarule, nu te dezminti... aceleasi dume chinuie, acceasi incoerenta... eu sunt unul care nu crede ca nu limba romana iti pune probleme in mod special, pentru ca in ungureste ai fi la fel de primitiv in exprimare... esti pur si simplu un individ lipsit de educatie... ce nu intelegi tu, e ca Duster e construit pe platforma B0 din 2004, care a fost conceputa de la bun inceput pentru 3 stele! In consecinta, rezultatul EuroNcap era previzibil si absolut normal !
Beatrice Foucher, directoarea de produs de la Dacia spune clar:
"Strategia Dacia este pentru 3 stele EuroNCAP si o mentinem"
Jacques Chauvet, presedintele Consiliului de Administratie al Dacia:
“Nu cred ca este o problema de imagine pentru ca intreaga gama Dacia a fost gandita pentru 3 stele Euro NCAP. Duster este un model pentru care am fost nevoiti sa crestem productia in trei randuri si credem ca rezultatul Euro NCAP nu va stirbi reputatia masinii"
@COCALARU SEF
Duster e conceput in proportie de 70% in Romania la Renault Technologie Roumanie (RTR)
esti patetic sincer !
sa fie sanatos ca nu-i place marca noastra, adevaru e ca nici io nu prea ma dau in vant