Dacia vrea să marcheze lansarea în România a noii generații Duster printr-o ediție limitată care poate fi comandată exclusiv online.
Dacia Duster Edition One va fi disponibilă în doar 100 de exemplare, în culoarea Orange Atacama, care pot fi achiziționate exclusiv online, doar de persoanele fizice, la un preț de 18 900 de euro.
Rezervările se fac pe site-ul one.dacia.ro, iar avansul este de 500 de euro. După confirmarea rezervării, clienții pot alege la ce dealer Dacia doresc să le fie livrată mașina, tot acolo urmând să fie plătită și diferența de preț.
Duster Edition One dispune, printre altele, de sistem de aer condiționat automat, card de acces mâini libere, sistem de avertizare a unghiului mort, Multiview camera, aprindere automată a farurilor și jante din aliaj de 17 inch.
Via Dacia
Modelul chiar daca seamana cu cel vechi, este nou (chiar daca pe aceeasi platforma). Asa a spus Dacia si ii cred mai mult decat pe tine. De fapt este si normal pentru ca modelul trebuie sa sa vanda 8 ani si va fi baza pe care se va realiza facelift-ul de peste 4 ani. Daca ai stii mai multe in domeniul auto nu ai mai vorbi fara rost. Seamana cu cel vechi pentru ca marketingul a decis: de ce sa schimbi radical aspectul cand vanzarile sunt in crestere? Ca sa ii multumeasca pe unii ca tine cu idei preconcepute, care oricum nu si-ar lua masina ca e Dacie, indiferent ce i-ar face? Si nu, nu pot sa produca o masina care sa aiba toate dotarile pe care le ofera Dusterul si sa coste 8-9 mii, in conditiile in care oricum este cel mai ieftin model de pe piata.
Este nou pe o platforma veche? Masina asta are un design interior schimbat, ceva pe la exterior, cateva dotari in plus, niste imbunatariti de insonorizare si ergonomie si gata, avem un model nou pe o platforma de Logan 2, care isi are originile in Logan 1.
Chiar daca pare un inlocuitor total, nu prea e asa. Nu e ca si cum s-ar trece de la Megane 3, la Megane 4. Asta ca sa dau un exemplu "din casa".
"Si nu, nu pot sa produca o masina care sa aiba toate dotarile pe care le ofera Dusterul si sa coste 8-9 mii, in conditiile in care oricum este cel mai ieftin model de pe piata."
Mai pune 1000-2000 de euro cat e un Duster cu pretul de baza. Practic aceea e adevarata valoare (tehnica) a masinii. Restul inseamna dotari in plus pana la 19000 de euro. De-asta oricate dotari ai pune pe un Duster, acel low cost se va simti. Totusi e de remarcat ca Renault face tot posibilul sa-l diminueze cat mai mult.
Nu neg evolutia acestei marci. Dar hai sa fim si obiectivi. Singurele avantaje clare ale acestei masini, pe care le simti si le vezi, sunt dotarile moderne si abilitatile in teren accidentat. Ca la 19000 de euro, nu putem sa vorbim de o masina ieftina, fie ea si SUV low cost facut pe o platforma de aproape 20 de ani si aia de clasa mica.
Cică să fim obiectivi, dar ei vor 7 stele pe 3 lei, că ”pare ieftină”, nu e ”calitativă” și o simt ei ”low-cost”. Cântați vă rog la altă masă despre ”adevărata valoare”, pe care numai unele rable o au. Deja am învățat textele astea.
Daca era 1.6dci in acest pret, facea toti banii.
Totusi... oameni buni ... 1.5dCi 110 pe DUSTER e fumat... puii mei ... macar 130 ( ca exista ! ) sau sa vedem si noi noul ( ma rog ! ) 1.6 dCi ...
Am cautat cu disperare la DOKKER 1.5 dCi 110 si cutie cu 6 ... ( nu am cerut 4x4 ...) A fost imposibil ... chiar noi romanii suntem condamnati la limita asta cretina sub 100 cp ?
:D
PS: Dusterul arata foarte bine si motoarele pe Dacii sunt sub-dimensionate voit de Renault !
Daca ar pune motoare mai puternice... ar atrage privirile prea mult si poate peste anumite masini Renault... asta e
Criticile de pe site-urile auto sunt citite de cei de la marketing si unde se poate se ajustează.
Fac pariu cu voi ca Dacia nu va ști sa satisface in timp util comenzile!
Sâmbătă sunt programat la drive test 4x2 1,5 EDC si apoi comentez.
Eu ma uit de la distanta si vad o masina de 18.900 eur cu 3 stele la euro ncap cu acelasi 1.5dci care este si pe meganul 2 din 2006 al amicului meu si care are tamburi pe spate.
3 stele la euro ncap si tamburi pe spate e ok pentru in logan de 7000 eur. Pentru o masina nou nouta de 18.900EUR in varianta aproape full e o mare prostie.
Cum functioneaza marketingul asta:)) va face sa salivati la niste mini-camere video de 50 de lei dar ignorati cu success sistemul de franare si standardul de siguranta.
Vrei 5* ? Ai condus pana acum o mașină cu Lane Keeping Assit? sau/si cu frânare de urgenta la detectarea unui obstacol? Daca nu încearcă ca este de viitor! după care vorbim
Eu nu spun ca nu ai dreptate, dar atenţie la ce-ti dorești exista 70% sa nu-ti placa!
@@Seth tu ști de ce vorbești când spui impact Logan spate!?
PS: sistemele alea sunt egale cu 0 cand ai un accident mai serios. Din pacate, de multe ori, pentru Dacia un accident e serios, nu doar o tamponare ceva mai tare. De ce? De low cost. Nu neaparat de sisteme de siguranta.
daca ai sistemele menționate mai sus treci, din 3* in 4*
ele sunt pentru prevenție, daca te scapă cu viată o singura data si-au scos banii! dar pentru 80% din romani vor fi dezgustătoare, nu mai treci linia continua, nu mai vi ca bivolul la 2 m si dai flash-uri.... si toate astea vor fi obligatorii in 2022 si nu se mai pot dezactiva
Sa așteptam rezultatul NCAP pentru partea de structura si apoi discutam. Cred ca, caroseria a fost întărita, altfel nu puteau sa obțină nici măcar o stea (părerea mea) după noile reguli.
Logan impact spate sta foarte bine are roata de rezerva care lucrează ca un "airbag"
Franele transforma energia cinetica in energie termica folosind frecare. Deci franele cu cat pot elimina caldura mai repede cu atat sunt mai eficiente. Tamburii au toate componentele care se incalzesc bagate in interior deci nu se pot raci atat de repede comparativ cu discurile care sunt expuse aerului... sa nu mai vorbesc de discuri ventilate.
Probabil ai vrut sa spui ca am nevoie de TERMODINAMICA nu de fizica newoniana. :)))) asa se intampla cand te dai fizician dar in realitate nu intelegi mare lucru.
You made my day!
Deci siguranta Loganului la un impact din spate, sta intr-o mare masura in roata de rezerva. Eu cred ca esti obosit dupa o zi de munca. Altfel nu-mi explic cum cineva poate spune asta in 2017. Acum 50 de ani, intelegeam.
Repartiția frânarii fata/spate este in general 70%/30% de aceea frânele fata se încălzesc mai repede si a fost nevoie de disc ventilat.
Repet fizic si practic mecanica frânei tambur este mai eficienta decât mecanica frânei disc pana la 400°C.
Daca ai o mașină care atinge viteze mari si in plus greutatea mașinii este mare ești obligat sa pui disc pe spate, dar nu este cazul pentru Duster este ultima problema a mașinii, după mine mașina are nevoie de discuri ventilate mai mari pe fata, îți mănâncă repede plăcuțele de frâna
Las-o in balta cu TERMODINAMICA !
@@xxx intra pe site NCAP citește vezi rezultatul din 2003 si comentariile lor. Loganul actual are ceva probleme cu deformarea planșeul fata in zona pedalelor si in soc lateral. Nu-ti mai da ochii peste cap habar nu ai despre acest subiect
Iar ce spui tu, cu o stea in plus pentru sistemele alea, ai dreptate. Acum 15 ani nimeni nu se descurca la așa speculații mai bine ca Renault.
1. nivelul de zgomot perceput in interior
2. niște scaune mai confortabile
3. o direcție mai ușoara la Duster mai ales
4. sistemul audio mai bun
In rest nu cred ca pot in banii ăștia
Mă repet: o mașină sub 50 000€ este un lung sir de compromisuri acceptate voit sau nevoit funcție de buzunar.
La speculații toți se pricep
Am făcut drive test 4x2 diesel ECD 19250€ (acelaşi Duster din generația mai veche ar fi costat 17500€) am mers si cu varianta cu roti de 16'' nu am avut cum sa depășesc 80km, 2km am condus (pt fiecare model) si 6km ca pasager spate. Acum 2 luni am condus si Dusterul vechi cu aceeași motorizare
Fata de ce am scris
1. nivelul de zgomot perceput in interior=> mașina este extrem de silențioasă daca mă raportez la Duster meu din 2010, este un mare pas înainte
2. niște scaune mai confortabile =>nu pot sa-mi dau seama
3. o direcție mai ușoara la Duster mai ales=>este alta mașină, total schimbata in bine
4. sistemul audio mai bun=>parca mai bine nu am putut exagera in a încerca
5. Pt rotile de 17'' iti trebuie drumuri bune simți diferența când ești pasager spate
Totuși depășesc bugetul alocat!