Dacia Duster de serie debuteaza in raliuri pe dunele din Sahara
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Angajatii grupului Renault vor lua parte in Raliul Aicha Des Gazelles din Maroc la bordul noului Dacia Duster. Spre deosebire de modelul folosit in competitia Trophee Andros, modelele care vor fi utilizate in Raliul din Desertul Sahara si pe terenul din muntii Atlas sunt unitati Duster standard, care au primit modificari minime pentru omologarea in competitie.
Competitia Aicha Des Gazelles este o proba de condus ecologic si echipajele castigatoare sunt cele care vor emite cele mai reduse cantitati de CO2 in timpul probelor. Cele doua exemplare Dacia Duster inscrise in aceasta competitie sunt echipate cu motorul dCi de 1.5 litri in versiuena de 85 CP. Acestea emit doar 140 grame de CO2 per kilometru in configuratia 4x4, ceea ce le califica pentru a face parte din strategia Dacia eco2.
Cele doua angajate ale Grupului Renault-Nissan care vor lua parte in aceasta competitie sunt Isabelle Charles si Nathalie Descout. Isabelle Charles este responsabila pentru culorile si materialele folosite la Duster, dar mai ales de design-ul acestor materiale, in timp ce Nathalie Descout este responsabila de campania globala de publicitate a lui Dacia Duster.
Copilotii sunt Dounia Bennani si Dorothee Topin.Raliul Aicha Des Gazelles este singurul eveniment din motorsport in care pot concura doar femeile. Spre deosebire de celelalte sporturi cu motor, viteza nu este la fel de importanta in aceasta competitie, in care primeaza parcurgerea unei distante cat mai scurte intre doua puncte. Echipajele pot folosi doar o harta 1:100.000 si 1:250.000 si o busola pentru a crea cel mai bun traseu intre punctele de control obligatorii. Scopul competitiei este de a emite cat mai putine grame de CO2 si de a parcurge o distanta cat mai mica dintre punctele de control.
Via | Renault
Born January 22, 1982, in Versailles (France). Nathalie Descout obtained a degree in marketing and communications at Paris IX Dauphine University. From 2004 to 2007, she worked as customer intelligence manager in Renault Spain's marketing department. In 2007, she moved to Renault's head office in Boulogne-Billancourt, near Paris, where she now works for the worldwide marketing department as worldwide advertising project manager.
Cat despre Duster, ori sunt fetele astea inalte toate, ori Dusterul e chiar mic.
ma uitam si eu la poze si imi puneam si eu aceasi intrebare ca si Alex: oare fetele sunt cam inalte sau e masina cam micuta ? ;)) Mircea Mester, tu ai fost la salonul auto ? cam ce inaltime are Duster ? Pe www.dacia.ro nu am gasit nimic ..
Înălţime fără bare de pavilion (mm) 1625
Înălţime cu bare de pavilion (mm) 1695
deci e chiar sexy la inaltimea asta
bravo Dacia, bravo pentru efortul depus in ultimii 10 ani! Mergeti mai departe!
Strategie de marketing pusa bine la punct ...sa ia ochii la fraieri.
Dupa ce Duster isi ia bataie permanent in Trophee Andros de la Skoda Fabia (care este campioana) si in prezent locul 1, vor acum sa ia bataie si de la Renault Kangoo in trofeul asta. Asteptam ziua cand dacia Duster va participa la WTCC acolo unde Seat matura cu Bmw si la Dakar unde Tuareg a invins X5.
P.S : acum sa vezi cocalarii cu pisici si ursuleti cum se agita.
ps: a 2-a cursa la Trophee Andros a fost castigata de Alain Prost
Esti Duster rau !
Marketingul Dacia a facut atata reclama la Trophee Andros cu Duster fara sa spuna ca Fabia e nr.1. Asa si acum Duster participa la competitie si are rival Renault Kangoo :))))) adica uite cu ce comparam Duster in competitii cu Kangoo si Fabia.
Jos palaria in fata marketingului Dacia va arunca cate o firmitura si creste inima in voi de Loganisti patrioti incat sa dati 18.000 euro si sa credeti ca ati cumparat un design de Porsche Cayenne pe o platforma 4x4 de DEFENDER.
La Dacia stii din capul locului ce primesti. Fara ocolisuri, fara umblat cu fofarlica... E o masina fiabila, robusta, cu prestatii offroad excelente in clasa ei. La Dacia se vor afisa intodeauna preturile cu TVA.
Ce importanta are ca Vag afiseaza preturile fara Tva esti idiot si nu sti sa calculezi ?
,,La Dacia stii din capul locului ce primesti. Fara ocolisuri, fara umblat cu fofarlica...'' cu asta m-ai dat gata. Inseamna ca Vw nu se adreseaza cumparatorilor care nu stiu sa calculeze un Tva si acelor analfabeti care nu stiu sa citeasca.
Imi este mila de tine cat de bata esti :
-aer climatic sau semi-automat = are in plus fata de manual 2 senzori senzori de temperatura care "simt" ca tu ai setat pe 18 grade si o sa mentina aceasta temperatura. Cu alte cuvinte nu baga aer rece la nesfarsit ci mentine constanta temperatura dorita!
Climatronicul = are aceiasi senzori si un display in plus.
un Duster e bun acolo nu inseamna ca e bun si la noi
2. Dacia e marca franceza. Duster e model francez. Romanii
sunt tinuti ca tiganii, nu au voie decat sa faca manopera pe bani
mici ca sa poata sa vanda francezii ieftin. Asa ca orice laude la
romani nu-si au rostul. Vedeti cum sunt tinuti si tratati inginerii
romani la Dacia (nu ii intrebati pe romanii din inaltul
management, caci astia mint sa-si pastreze posturile)
3.Competitiile WRC sau de anduranta implica alte masini
decat standard (sasiu, cutie, motor, suspensii, etc.). Nu se
face competitie intre masini standard, chiar daca le zice Fabia
sau altfel.
Deocamdata, la fiabilitate (asta implicand si costuri de
intretinere) in Romania, Loganu e pe primul loc (asta fara sa
introducem Slenza, Supernova)
E cam singurul lucru bun din Romania.
Alo baiatu, tine tu minte: testul suprem e in desert . Tu crezi ca nisipul se aseaza ca-n palma acolo? Muntii Atlas se prezinta de fapt ca un platou cu sfaramaturi de roci foarte greu de strabatut si nisip fin care poate infunda filtre si gripa motoare cat ai zice peste...
@dracu
Daaa? de unde stii ca sunt 18 grade? si daca eu vreau 21 de grade? aerul cond. automat iti aduce aerul la temperatura care o doresti tu; "climatic" nu stie sa sa faca acest lucru.
Si spune-i tu unui client sa-si calculeze singur tva-ul, sa vezi de nu te scuipa in fata! Asta e tupeu marca VAG !
2. Putin este mai mult decat nimic.
3. Criticii sa isi cumpere Q7 alb....daca pot.
4. Daca au bravo lor...sa se bucure de el.
5. Fiti voiosi !
@Dracu: tu nu ai de unde sa stii cat costa o bricheta la VAG, n-ai avut masina noua niciodata, nu-i asa?
@Semtex: tu nu intelegi ca numai 18 grade stie sa faca? de aia e semi-automat: face automat, dar numai 18 grade :))
@Liviu: pai isi ia ei Q7 alb, ca sunt la mana a 2-a pe mobile la 23 000 cate vrei.
Asa pentru cultura ta generala conduc Skoda Superb 3.6 FSI luata noua.
Cine te pune sa iei bricheta de la Porsche romania? poti sa iti iei din Germania sau din Usa prin internet la pret mult mai mic. Crezi ca la toyota, ford, reanualt nu au preturi mari la accesorii ?
Referitor la TVA (poate unii cumpara in leasing si asta ii intereseaza), brichete care trebuie sa fie default intr-o masina, si AC semi-automat - tot marketing se numeste, fiecare prosteste cum poate.
@semtex
Sa inteleg ca la clima nu se poate regla temperatura? Ce tehnologie au inventat si astia...tz tz tz!!!
Adio !
Ne bucuram nespus de prezenta ta pe acest site, ne mai amuzam si noi de gramatica limbii romane. Oricum trebuie sa te felicit pt ca stii sa citesti!
Intotdeauna trebuie sa invatam din greseli si dintr-o critica constructiva, ceea ce iti doresc si tie.
i-mi = se va scrie "imi" si se va citi la fel "imi"
vam = se va scrie "v-am" si se va citi "vam"
Deci acum ca se stie cui de cine ii este mila, apreciem doar initiativa ta de a posta pe acest site si parerile bune despre Dacia.
Si cine v-a mintit k daciile exportate in Germania sunt diferite de ce primim noi. Stati voi linistiti k nu e asa. E aceeasi marie cu aceeasi palarie. Doar pentru k s-au nimerit cateva rebuturi nu inseamna ca gata, noi primim jafurile, si ce e bun merge afara.
Deci, Duster e un pas inainte pentru industia auto din Romania care fara Dacia-Renault ar fi inexistenta. Cum zicea cineva, putin e mai bine decat deloc.
In incheiere ma repet cum am facut-o de multe ori: nu pricep cum de noi aruncam cu noroi in singura marca nationala si nemtii isi parcheaza produsele nationale in garaje k sa cumpere Loganele si Sandero de la noi pentru utilizarea de zi cu zi???
Nu pot ajunge decat la o concluzie: mare parte din romani (cred k cineva mai rautacios i-ar numi cocalari manelisti) isi cumpara masini doar ca sa aiba cu ce se da mari, nu pentru practicabilitate, costuri de intretinere, etc.
Eu am Dacie. Asta nu ma face mai destept decat ceilalti si nici mai prost. Fiecare e liber sa isi ia ce vrea, cum vrea si de ce vrea. Doar ca...e ciudat. Ar trebui schimbata mentalitatea asta cat mai curand dak vrem sa mai facem pasi si inainte.
Toate cele bune
Dacia este marca romaneasca. Ca doar n-o sa puna roti la fabrica s-o duca in Franta... bine, nu ca i-ar lasa cineva sa faca asta daca ar putea... sistemul tau de gandire defect, in cominatie cu lipsa de informatii, duce la conculuzia asta