Organizația Euro NCAP a publicat în această săptămână o serie de statistici inedite cu privire la site-ul oficial, iar cea mai interesantă statistică se referă la topul celor mai căutate modele în baza de date a organizației pe parcursul anului trecut.
Astfel, Dacia Duster a fost cel mai căutat model pe site-ul Euro NCAP, cu peste 136.000 de afișări. În cadrul testului, Duster a primit un calificativ general de 3 stele, după ce a obținut punctaj maxim pentru protecția pasagerilor adulți în cazul unui impact lateral și o protecție bună la nivelul genunchilor.
Clasamentul căutărilor pe site-ul Euro NCAP continuă cu Volvo XC60, care a înregistrat 100.000 de afișări, în contextul în care SUV-ul a obținut cel mai mare punctaj la teste în anul 2017, în timp ce poziția a treia i-a revenit lui Volkswagen Polo cu peste 95.000 de afișări.
În total, în 2018, site-ul Euro NCAP a avut aproape 3.6 milioane de vizitatori din 229 de țări. Deși testele de siguranță vizează exclusiv modele europene, doar 64% dintre vizitatori au provenit din Europa, în timp ce 20% dintre ei au provenit din Asia.
In 2018 the top three most viewed cars on our web site were the Dacia Duster, the Volvo XC60 and the VW Polo.
#ForSaferCars pic.twitter.com/2QtYpmTVCu — Euro NCAP (@EuroNCAP) January 28, 2019
V-ati da seama ce vanzari si mai mari ar avea modelul asta daca ar avea o stea sau 2 in plus?
Asta e un comentariu scris fara a avea toate datele economice, studii de marketing etc. Probabil ca cei de la Dacia si-au facut socotelile lor cu banii si profitul si asa le iese cel mai bine,
Oricum success Dacia in continuare.
Ar fi minunat deca s-ar mai mari gama cu o utilitara sau chiar cu o masina de teren adevarata. Inca o fabrica in tara, comenzi pentru furnizori... E he he, vise.
Din start oamenii știau că Duster nu are 5 stele. Toate review-urile menționează asta (low cost, smar buy, cum i-o zice, toți menționează rezultatul NCAP).
Tocmai de aia intră e NCAP, să vadă cât de "praf" e Dusterul.
Și când colo ce să vezi! Dusterul e în compania "selectă" a lui Alfa Romeo Giulietta, Kia Stonic, Toyota Aygo, Ford Grand C-Max, Opel Karl, DS 3, modele fabricate bineînțeles de producători auto obscuri care nu știu ce e aia siguranță auto, modele vândute bineînțeles în Antartica unde, după cum se știe, clienții nu pun accentul pe siguranță, deoarece aceste modele nu au nici o șansă pe piața Europei de Vest.
Este fix de pe conceptul promovat de Dacia ca "smart buying", adica iei la oferta dar in cunostinta de cauza.
Dacia, Doamne ajuta!