Prezent pe piață deja de 7 ani, primul SUV din gama Dacia a reușit să se păstreze proaspăt în gama mărcii de la Mioveni printr-un facelift operat acum 3 ani și mai ales printr-o serie de ediții speciale care au introdus elemente estetice și tehnice noi.
În așteptarea noii generații a modelului românesc, Dacia anunță astăzi oficial intrarea în lista de prețuri a primei cutii automate cu dublu ambreiaj EDC montată pe Duster. În plus, momentul este dublat de lansarea unei ediții speciale denumite Explorer prin care SUV-ul românesc primește nuanțe de caroserie noi și o serie de elemente adiționale la exterior și interior.
Duster EDC
Cutia automată EDC, cea mai modernă transmisie produsă de Grupul Renault, oferă 6 trepte și este disponibilă pe Duster pe motorul 1.5 dCi de 110 CP și poate fi cuplată exclusiv cu versiunea 4x2 a SUV-ului românesc. Transmisia automată poate fi comandată împreună cu echiparea superioară Laureate sau cu noua ediție specială Explorer, iar costul efectiv al opțiunii este de 1300 de euro.
Astfel, dacă un Duster 1.5 dCi Laureate 4x2 cu transmisie manuală are un preț de 15.250 de euro (TVA inclus), transmisia EDC adaugă 1300 de euro și ajunge la 16.550 de euro.
Conform oficialilor Dacia, transmisia EDC cuplată cu motorul 1.5 dCi de pe Duster reprezintă o așezare în oglindă a sistemului identic de propulsie de pe modelele Renault Kadjar și Renault Talisman.
Noua transmisie EDC de pe Duster oferă atât un mod automat de rulare, cât și unul manual, cel din urmă ajutând șoferul să schimbe treptele prin impuls sus-jos pe levierul cutiei.
Un test complet Automarket cu noul Duster EDC va putea fi citit pe site în următoarele zile.Ediția specială Explorer
Noua ediție specială Explorer este oferită de Dacia pe aproape întreaga gamă de modele (Sandero, Logan MCV, Dokker, Lodgy și Duster) și reprezintă un upgrade stilistic și de echipamente în raport cu versiunea de top Laureate.
Primele elemente adiționale față de gama clasică este reprezentată de două nuanțe exterioare noi (Gris Islande și Orange Ocre, ultima exclusiv pe Sandero), prin jante dedicate de 16 inch și printr-un interior care se remarcă prin inserții de culoarea cuprului pe bord și printr-o tapițerie nouă.
Ediția specială Explorer pleacă de la 11.200 de euro pe Sandero 0.9 TCe de 90 CP și ajunge la 15.450 de euro pe Lodgy 1.5 dCi 109 CP.
În cazul lui Duster, versiunea 1.5 dCi Explorer echipată cu transmisia automată EDC costă 17.700 de euro.
facem pariu ca aceasta cutie va fi si pe viitoarea generatie logan / sandero ? pe ce motor insa sant si eu curios sa aflu
De ce dracu` mi-aș lua Duster automatic cand pot alege oricare dintre automobilele de mai sus?!
-1- 22:27 - aritmetica ta este comple(c)t aiuritoare :cum oare 1300 reprezintă 50% din 15250 ?!?!?!
-2- 22:38 -simplu : din patriotism !
Preț de bază Logan - 6950 €
Cel mai ieftin Logan automatic - 10450 €. Diferența dintre cele două prețuri este mai mare de 50%.
Preț de bază Duster - 10900 €
Cel mai ieftin Duster automatic - 16650 €. Iarăși o diferență de peste 50%
Hai să vedem concurența:
Preț de bază Suzuki Vitara - 13650 €.
Cel mai ieftin Suzuki Vitara automatic - 16650 €
Preț de bază Peugeot 2008 - 14147 €
Cel mai ieftin Peugeot 2008 automatic - 16554 €
Preț de bază Nissan Juke - 15150 €
Cel mai ieftin Nissan Juke automatic - 17890 €
s.a.m.d.
Acum ai priceput, sau e nevoie să-ți fac o schemă cu săgeți?
Instructiuni pas cu pas.
Dovedit si original.
Te decizi si te convingi.
Incepi simplu si comod.
Chiar nu ai ce pierde.
Echipa dinamica.
Viitor promitator.
Aici castigi bani pas cu pas.
Vrei sa-ti indeplinesti dorintele?
Despre ce este vorba si sa primesti toate detaliile la adresa ta de email,
trimite cuvantul DETALII la adresa aceasta de email: teodorateo56gmail.com
*la logan cutia automata e de fapt robotizata
si diferenta aia e undeva la 30% la fiecare daca e sa scoatem aproximari din burta
iar ca sa iti raspund la cealalta intrebare, argumentele favorabile pt duster ar fi spatiul interior si capabilitati off-road ceva mai bune (chiar si fara tractiunea integrala), iar pe langa mai sunt costurile mai mici de utilizare si reparatiile mai simple si mai ieftine.
logan
laureat 0.9 tce (cel mai ieftin logan cu robotizata) 10 400
laureat 0.9 tce (acelasi motor dar fara robotizata) 9900
diferenta cutie DECAT 500 E
duster
"Duster 1.5 dCi Laureate 4x2 cu transmisie manuală are un preț de 15.250 de euro, transmisia EDC adaugă 1300 de euro și ajunge la 16.550 de euro."
mai e nevoie sa zic diferenta?
deci diferenta de 50 % pe care o pretinzi nu e din cauza cutiilor. Cutia e undeva la nici 10% la ambele modele.
Mai pe romaneste, ti-ai luat teapa.
Dacia și-a construit succesul comercial pe baza prețurilor mici.
S-a autoidentificat ca o mașină ieftină și simplă.
Cel care dorește să-și cumpere o Dacie, a face având în vedere prețul mic al acesteia, o achiziționează pentru că e ieftină (nu din patriotism sau alte aiureli).
Dacă Dacia oferea la vânzare un Logan automatic cu aer condiționat la 8000€ și un Duster automatic cu aer condiționat la 13000 € aș fi lăudat și apreciat oferta.
Când Dacia oferă o mașină cu cutie automată (și-mi impune achiziționarea acesteia la pachet cu alte opțiuni pe care, poate, nu aș dori să dau banii pentru că eu vreau mașină ieftină) la un preț apropiat de cel al concurenței, atunci prefer concurența.
Da, modelele străine au automata inca de pe la primele echipari, insa versiunile de baza sunt pe la nivelul Duster ambiance, daca nu chiar mai dotate.
La fel se întâmplă la toate mărcile, ești forțat să mai dai niste bani pe alte dotări sau modele ca sa obții anumite dotări și motoare mai mari. Cel puțin asta a scris Zoso alaltaieri
Visul meu in care sa îți alegi dotările ca pe ingrediente și toppinguri, sa îți iei fix ce ai nevoie, e inca departe
Este complicat ca in momentul de fata Dacia, sa facă lucrul acesta la preturi rezonabile (adică fiecare sa-si aleagă ce opționale ar vrea) din cauza componentelor electrice (cablaje cred ca au vreo 20kg de cabluri, zic si eu!, demaror, alternator baterie ) si electronice care trebuie sa comunice intre ele in plus si corect.
O cutie automata indiferent de ce vrei tu, cere cel mai mare demaror, alternator si baterie fie ca vrei AC sau altceva, sincer 1300€ in plus pt o cutie automata cu dublu ambreiaj mi se pare dumping, găsesc un pic pretențioasă soluția pentru un low-cost