Dacia Duster Adventure a fost a doua noutate prezentată de constructorul român la Salonul Auto de la Geneva. Este o ediţiei specială a modelului 4x4 dotată special pentru activităţi off-road şi se diferenţiază de un Duster normal prin rampa de lumini suplimentară montată pe plafon, scuturi de protecţie din aluminiu faţă şi spate, o caroserie care poate fi comandată în două culori (Alb Glacier şi Negru Nacre) şi masca neagră pentru faruri. Acest model special va fi comercializat pe mai multe pieţe europene, iar cea franceză a anunţat deja preţurile. Astfel, clienţii francezi ce vor dori să achiziţioneze un Duster Adventure trebuie să plătească 14.350 euro pentru versiunea 4x2 dotată cu motor 1.6 16v 105 CP GPL. Preţul pentru un Duster Adventure cu motor turbodiesel în Franţa variază între 15.850 şi 18.350 euro.
În România, modelul Dacia Duster Adventure soseşte în showroom-uri în luna aprilie şi tot atunci vom afla şi preţurile pentru această versiune specială.
Via caradisiac
Nu fii rau cred ca este pentru cei din fan club
Am deja 4x4 si astept si eu noul Duster, cred ca va fii decat un facelift, ce imi doresc (nu sunt pretentios)
1; sa aiba bordul de la noul Sandero (am unul de serviciu sunt multumit)
2. sa nu se mai vada toba de esapament din spate
3. stergatoarele de parbriz sa nu mai faca zgomot cand functioneaza dupa 3 luni
4. sa fie mai putin zgomotoasa pe la 2300-2500 diselul meu ma enerveaza
Si un pick-up putin mai lung 4x4 ar fi interesant zic eu.
Modificarile sunt atat practice, cat si stilistice. Conteaza pentru cei care vor sa iasa din banalul cotidian fara sa cheltuiasca o avere. Ele sunt ceva mai semnificative decat vreti voi sa lasati de inteles: scuturile de protectie din aluminiu fata / spate, jantele, proiectoarele montate pe plafon etc. Sunt clienti care vor o masina gata accesorizata. De ce sa nu existe o asemenea versiune? In fine...
Duster are cele mai bune unghiuri de trecere din segment, deci daca ar fi ca cineva sa sufere modificari mai serioase, acele masini ar trebui sa fie de la concurenta, si asta doar pentru a-i egala performantele.
am dat 17000E ti se pare o bagatela ca sa ies din banalul cotidian? daca as fi dat 15000E as fi fost un client super multumit
3 lucruri ma enerveaza poate inginerii de la RTR vor tine cont:
1. stergatoarele de parbriz sa nu mai faca zgomot cand functioneaza dupa 3 luni si sa strearga mai mult de 50% din suprafata geamului
2. sa fie mai putin zgomotoasa pe la 2300-2500 diesel 110Cp dupa mine nu este un zgomot de motor sau esapament este un barait+huruit de joasa frecventa transmis de la motor la caroserie
3. rotile arunca multa mizerie pe portiere poate face ceva
In rest sunt incantat de ea
E mascareala ce faci tu. Te-oi crede tu important, dar NU esti model universal. Fiecare client e DIFERIT si LIBER sa aleaga ce i se potriveste mai bine. Tocmai de aceea oferta este variata.
In proportie de 80% ai dreptate (inclusiv mascareala am puterea sa o recunosc)
Dar oferta nu este variata nici acum dupa 3 ani de la lansare, iar ce au propus este putin si numai pentru fan club, nu o lua in sensul rau, este o masina personalizata si nu o varianta de echipare