După ce Logan Pick-up a dispărut din gama Dacia, constructorul român vine cu soluţii interesante în ceea ce priveşte micii comercianţi care au nevoie de un astfel de model în parcul de vehicule. Astfel, biroul francez al constructorului de la Mioveni a colaborat cu un carosier francez, Kollé, pentru a dezvolta o versiune pick-up şi chiar o variantă basculantă a lui Dokker.
Construite pe baza lui Dokker Van, cele două variante de caroserie sunt dezvoltate după ce Kollé a eliminat partea de caroserie care acoperea zona utilă a utilitarei Dokker, uşile laterale glisante şi geamurile portierelor posterioare. Maşina s-a transformat astfel într-un pick-up clasic. Bena are o lungime de 190 de centimetri şi o lăţime de 142 centimetri aceasta punând la dispoziţia celor interesaţi şi opt inele de amarare pentru marfă. Conform carosierului francez, sarcina utilă indicată este de 750 de kilograme.
Versiunea basculantă a ineditului Dokker Pick-up este realizată cu plecare de la versiunea cu benă clasică, Kollé instalând un sistem hidraulic care ridică şi coboară o benă basculabilă. Datorită faptului că aceasta este o parte separată de maşină, lungimea sa este de 170 de centimetri, lăţimea fiind de 110 centimetri.
Volumul maxim variază între unul şi doi metri cubi, sarcina utilă fiind de 650 de kilograme.
Dacia Dokker Pick-up (2012-...) carosat de Kolle |
Dacia Logan Pick-up (2007-2012) caroserie originală Dacia |
|
LUNGIME (cm) | 436 | 450 |
LĂŢIME (cm) | 175 | 173 |
ÎNĂLŢIME (cm) | 180 | 155 |
LUNGIME BENĂ (cm) | 190 | 180 |
LĂŢIME BENĂ (cm) | 142 | 137 |
SARCINĂ UTILĂ (kg) | 750 | 725 |
via Kolle
Bun Dokker-ul, dar nu pentru asa ceva. Va ramane un experiment ciudat.
Si eu recunosc ca nu-i o masina atragatoare, dar este buna pentru diferite munci.
Asa ca cine are nevoie de ea ar cumpara-o imediat fiind cea mai ieftina si destul de rezistenta, cine vrea lux si masini de agatat pitipoance isi cumpara alte marci.