De câțiva ani a început să devină o obișnuință să vedem modele Dacia în topul celor mai bine vândute mașini la nivel european, datorită prețurilor de achiziție mai mici prin comparație cu alte modele de la producători consacrați, dar și ale costurilor mici de întreținere. Din acest motiv, marca românească se bucură de un număr mare de clienți fideli chiar și pe cele mai importante piețe de pe Bătrânul Continent.
Un exemplu în acest sens este Germania. Potrivit unui studiu nou realizat de Data Force, Dacia este brand-ul auto cu cei mai mulți clienți fideli din această țară. Studiul, preluat de publicația Profit, arată că aproape 80% dintre clienții Dacia au cumpărat o mașină nouă de la marca românească în 2023. De altfel, procentul clienților fideli mărcii Dacia este cu 20% mai mare decât media industriei auto, potrivit studiului.
„Reținerea clienților și achiziționarea de clienți noi sunt indicatori cheie pentru performanța pe piață.
Dacia reușește să ajungă exact la acei clienți care se mai întorc. Este un lucru pe care aproape nimeni nu îl poate face”, a declarat Marc Odinius, directorul general Data Force.În segmentul SUV-urilor compacte, Dacia Duster a avut cel mai ridicat nivel de loialitate din partea clienților în 2023. De asemenea, un alt model produs în România, Ford Puma, a fost și acesta modelul cu cei mai mulți clienți fideli în categoria SUV-urilor mici.
Topul de loialitate pentru mărcile auto arată că Tesla se află pe locul 2, cu 75% din clienți reîntorși la marca americană. Podiumul este completat de Mazda. Totodată, Tesla este brand-ul cu cei mai mulți clienți fideli în segmentul mașinilor electrice, în fața celor de la Volkswagen și BMW.
În clasamentul general al modelelor, Mini Cooper a avut cei mai mulți clienți fideli. Anul trecut, 64% dintre proprietarii existenți ai lui Mini Cooper au ales același model ca mașină nouă. La mică distanță pe locul 2 este Ford Puma, cu un procent de fidelitate de 63%, iar pe locul 3 este Dacia Sandero, cu un procent de loialitate de 62%.
La final, trebuie menționat că media clienților fideli unui model este mai mică de 30% pe piața din Germania.
via Profit
Au si nemtii saracii lor.
2. Cetățeanul german deținător de orice altceva nu prea are cum să revină la producător pentru astfel de studii din simplu motiv că mașina lui încă mai merge, iar Dacia e marca preferată de clienții care au rămas fără vechea Dacie.
Retarzii nu vor înceta niciodată să ne surprindă.
Ce marcă “conduce” vânzările detașat în România?
Cei care își iau SH, majoritatea, nu își permit una nouă, nici măcar o Dacie. Majoritatea SH-urilor sunt sub jumate din prețul unei Dacii noi.
De ce unii aleg SH-uri Germane sau alte mărci… este fix treaba lor.
Fiecare cu alegerea lui… așa că mai luați o pauză cu ipocrizia și cu opiniile legate de snobism.
Știu o grămadă de oameni care conduc mașini care costă sub 5.000 și sunt oameni care au job-uri, își plătesc taxele și nu-i nici unul snob…. atâta pot (unii) și atâta vor (alții).
Îmi iau ce vreau și focile obsedate nu pot să facă nimic, absolut nimic.
"Știu o grămadă de oameni care conduc mașini care costă sub 5.000 și sunt oameni care au job-uri"
N-ai înțeles nimic. Nu e vorba că au mașini ieftine, din contra. E vorba că trebuie să îți iei masina pe care ți-o permiți și care îți e utilă. Dacă ai 100k in bancă nu trebuie să iei mașină de 80k când una de 15k face tot ce ai nevoie. Doar snobii parveniți fac asta pentru că nu au educația avuției și simt nevoia să și-o afișeze strident. Să se simtă superiori.
Cazanele din Germania mai vechi de 15 ani sunt încă de 3 ori mai bune decât gunoaiele Dacia.
Ia-l pe Edikkk și fuga la groapa de nisip ;))
“Acțiunile Tesla cad la minimul ultimelor 10 luni. Tesla a înregistrat performanțe dezamăgitoare în UE și China în ultimele 12 luni, în timp ce afacerile din SUA au scăzut din al doilea trimestru, a remarcat Colin Langan de la Wells Fargo. Acesta și-a redus acum ratingul pentru acțiunile Tesla la "underweight" de la "equal weight".
Acțiunile au scăzut cu 28,6% de la începutul anului ștergând aproape 226 de miliarde de dolari din capitalizarea de piață a companiei.”
Teapa! edikk, aici, e chiar @ghertoiul de vitan :)) Flegma aia umana a ajuns sa preia nick-urile altora si sa-si imprastie expectoratiile debile pentru ca nu are atata sange in instalatie sa se identifice nici macar sub username un oarecare.
....si parca n-avea vreo importanta capitalizarea la bursa.
Umbla vorba ca nici pe la electrice nu ar fi o mare fidelitate in sensul ca dupa ce folosesc o electrica unii se intorc la termice din varii motive.
Foarte interesant ce spui. Nu stiu care e relevanta acestei "constatari", probabil ca incerci sa induci ideea ca nemtii sunt cu doua perechi de oo, nemtii tin la siguranta lor, nemtii au masinile lor, nemtii nu se coboara la nivelul Dacia (o alta duma dupa "europenii au saracit de asta Dacia vinde bine"), etc.
Deci poti sa-ti sustii observatia cu niste statistici in sensul asta sau asa ai vazut tu dupa modelul "in Germania umbla masinile sa cada tablele dupe ele si scot fum cat la cosul de furnal si nimeni nu se ia de ele", dupa modelul Sherif?
Sunt vremuri grele pentru toți, sa putem noi cumpăra si întreține, SH sau noi (indiferent de marca si motorizare)!
Mișto ”explicațiile” sparte ca semințele între două pariuri, prin care vrea cu interes să contrazică vânzări, statistici, ”astfel de studii”, bun simț...
Legat de bun simț, cel mai amuzant e să vezi patriotul nevaccinat și pateul premium (dintr-un tată fără cap cu gumă) debitând enormități zi de zi (unul face clienții Dacia ”proști” și ”retarzi” altul își face conaționalii ”tâmpiți”) dar mirându-se de ce provoacă greață multor români și străini.
Acum ați înțeles de ce este mai probabil să ai valori comune cu un european cu bun simț decât cu un țărâmbete cu mentalitate de bombardier, dar care se dă patriot?
Daca cercetezi cu atenție, ce se scrie pe facebook, nu-ti mai cumperi mașină in veci (indiferent de marca)
Nu lauda nimeni Dacia. Raportul celor care o urăsc versus fani este de 10/2 aici pe AM, cum s-a scris un cuvânt despre Dacia, imediat reacționați. Nu te obliga nimeni s-o cumperi, nu ești proprietar,... fi fericit cu ce ai! Nici măcar, numai este așa ieftina!
Ce crezi, ca eu nu mi-as dori un Fors Mustang (cu toate problemele lui de pe facebook), dar nu se poate!
https://www.autoexpress.co.uk/dacia/duster/reliability
Fraieri britanicii ăștia, nu se iau după cap de maimutz, PMC gherțoiul din Vitan, șeriful TikTok-ului și votacul multiplu.
Dacia este ultimul rapăn de producător care-și păcălește clienții.
Restul problemelor legate de fiabilitatea gunoaielor noi Dacia sunt pe net. E plin netul de patrioți care s-au ars cu gunoaiele tale Dacia! :))))))))))
N-as fi avut rabdarea sa caut pe net informatii care sa demonteze flegmele ghertoiului, intr-un final, pentru ce?
Dezaxatul asta e un troll nenorocit, cel mai probabil, un user mai vechi care si-a luat shuturi la greu si acum a revenit fara a mai avea tupeul sa se mai "semneze". Asa cum ar cere tiktokarul site-ului.
In final Dacia merge inainte si bifeaza ceea ce trebuie de bifat. Cine vrea isi cumpara Dacia, cine nu... oferta e mare.
E o afacere buna pentru ei.
Aia care comenteza despre siguranta: vedeti ca desi luati cazane din alea super bune si sigure de la nemti, de 5 ani de zile suntem pe primul loc la morti in accidente rutiere.
Deci puneti mana si invatati sa conduceti!
Partea buna e că se mai împuținează cocalarii, partea rea e că iau și oameni nevinovați după ei.
Suntem țara care importă cele mai multe gunoaie (și la propriu și la figurat). Conducem ca niște apucați de streche, că de, suntem piloți de cazane premium.
Nu există o distribuție pe mărci auto a șoferilor agresivi, dar cu Dacia ai cele mai mari șanse de ducă la viteze de localitate. :)))))))))
În momentul în care te-au urcat în așa ceva, îți asumi consecințele!!!
În Urus asumarea e în talpa șoferului.
ASA FOLOSESC SI DACIA, CA PE O HARTIE IGIENICA... SA FIE PRACTICA.
NU ARE NICIUN NEAMT VISE UMEDE CU DACIA.