„Acesta este noul SUV de segment C al Dacia. Încă în stadiu de concept”. Aceasta a fost declarația care a anunțat revoluția Dacia în cadrul mega conferinței Renaulution, organizate de Renault. Dacia a avut un moment important, marcat de dezvăluirea noului concept Bigster. Acesta anticipează un viitor SUV de segment C, adică compact, poziționat deasupra actualului Duster.
Fratele mai mare al lui Duster ar urma să măsoare aproximativ 4.6 metri. Așa cum ne-a obișnuit, Dacia va eficientiza la maxim procesul de producție pentru a oferi publicului unul dintre cele mai accesibile SUV-uri din lume. Potrivit declarațiilor din conferința de presă, SUV-ul ar putea fi construit prin costuri similare producerii unui model de segment B, întrucât Alianța oferă numeroase sinergii în materie de platforme și motoare. Mai exact, Dacia va construi un model de segment C, folosindu-se de platforma CMF-B, pe care o găsim pe Logan și Sandero.
Plastic reciclat pentru protecțiile caroseriei
Privit de afară, noul Dacia Bigster impresionează prin formele pătrățoase și aspectul robus, în linie cu ce oferă actualul Duster. Exteriorul este personalizat cu ajutorul culorii verde închis pentru caroserie și cu ajutorul noii semnături luminoase sub forma literei Y, evidențiată acum mult mai bine.
Potrivit Dacia, noul Bigster „nu încorporează artificii de design, precum elementele cromate sau ornamentele cu aspect de aluminiu”. ba mai mult, are și o abordare sustenabilă a personalității sale de off-roader: protecțiile laterale ale caroseriei sunt construite din plastic reciclat.Motorizări hibride
Vești bune și în ceea ce privește motorizarea. Dacia va prelua tot ce are mai bun grupul francez. Viitorul Bigster de serie va putea fi echipat cu motorizări alternative și hibride, ceea ce înseamnă respectarea noilor norme de poluare, din ce în ce mai stricte.
„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluție a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esențial, evocând spiritul de aventură și aducând în plus o tușă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi și atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi.” a declarat Alejandro Mesonero-Romanos, directorul de design Dacia.
Viitorul Dacia Bigster promite aceeași experiență off-road, combinată cu „o experiență simplă, unică și adevărată”.
Prețul va respecta filosofia Dacia și va face din Bigster „o achiziție rațională cu un design atrăgător”.
Proşti ăştia de la Renault, amestecă mărcile, categoriile de maşini...
O Dacia mai independentă, ca decizii de Renault, sigur ar prospera mai bine
Dar asta e cu francezii învechiți ca mentalitate
Sunt inebunit , nici nu mai dorm !
Unde pot sa ma inscriu ca sa nu pierd asemenea ocazie ?
Softul e bun dar nu e esential.
In prima situatie limita din trafic sau cu prima ocazie a unor evenimente dificile iti vei dori mai mult decat orice si te afli intr-o masina capabila mai degraba sa te duca intreg acasa decat sa se conecteze repede la spotify.
Pentru informare: pe segmentul ei, cu bune și rele dar mai ales cu bune, Dacia rupe la vânzări.
Nici un concept nu este identic cu produsul final #reglementări, dar Dacia evoluează frumos.
Mercedes, cel mai vândut brand de lux în 2020, folosește motorizări de la Renault, pe care le-a văzut și Dacia. Mai multe comentarii sunt de prisos...
Rămâne de văzut cum va fi versiunea de serie, motorizările și prețurile aferente. Eu zic că obligat-fortat vor introduce benzinarul turbo 1.3 tce sau ceva mai mare din gama Renault.
Mare wow Dacia :)))
https://www.incomod.info/dacia-bigster-sau-cum-va-evolua-marca-romaneasca-urmatorii-5-ani/