Dacia Bigster debutează în 14 octombrie, la Salonul Auto de la Paris

de Alexandru Monenciu
Joi, 05.09.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul român de automobile, deținut de Renault, va prezenta noul Bigster în data de 14 octombrie, cu ocazia Salonului Auto de la Paris.

Grupul Renault va fi prezent la Salonul Auto de la Paris cu toate cele 5 mărci ale sale: Renault, Dacia, Mobilize, Alpine și Renault Pro+. Cu această ocazie, francezii vor prezenta lumii întregi 7 premiere mondiale, dar și două concepte.

Cea mai importantă lansare a mărcii Dacia va fi, desigur, noul Bigster. Acest model va marca ofensiva producătorului de la Mioveni în segmentul C. La standul Dacia vor mai putea fi admirate noul Spring, noul Duster, Jogger și Sandero.

Tot aici, cei prezenți vor putea studia îndeaproape prototipul Sandrider, care va participa la ediția de anul viitor a Raliului Dakar.

În cadrul Salonului, Renault va lansa noul Renault 4, un vehicul cu zero emisii de segment B.

via Renault

Comentarii (6)

  • Jian de la Calafat
    Daca au decis ca 2.0 dCi (150 CP -190 CP) sa nu faca parte din gama de motorizari, acest model o sa fie condamnat la esec inca de la debutul sau.
    19 10
  • @jiane
    Omiți lipsa de creier a cumpărătorului Dacia. Motorizarea de 1,2 de pe Rafale se va potrivi perfect pe un Bigster de 40k. Nu contează prețul mașinii când cari brânză din pisc la vale, totul e să nu sară consumul de 10 L la suta de km.
    10 7
  • @Jian de la...
    Nu trebuie neapărat să fie un motor Diesel. Se poate și cu benzină. Se termină repejor cu fumegătoarele. Oricum, cred că va fi un model electrificat, acest Bigster. Aflăm în curând.
    7 20
  • Jian de la Calafat
    Pentru un model care in denumire contine prefixul "Big", chiar ai absoluta nevoie de cca 400 Nm pe care sa te bazezi mereu, nu de motoare schilodite ca cilindree(1.2L) si a caror valori *marketizate* de cuplu genereaza o aparenta stare de confort.

    Orice alta varianta in afara de 2.0 dCi, induce viitorului posesor, mai devreme sau mai tarziu, o invariabila plangere la ANPC, pentru indubitabila impostura pe care Dacia nu si-a refuzat-o la adresa consumatorului de buna credinta, dar dovedit neprihanit in universul auto.
    Imaginile de mai jos nu fac decat sa confirme verdictul meu.


    https://youtu.be/favsqQQXZmk? feature=shared
    11 7
  • @prostovan electric
    Feeria spring a durat 1 an. S-a terminat la început. Părinții tăi sunt la fel de retardați ca tine?

    Espertu' auto/manual Robert Adam ne spunea cu doar 3-4 luni în urmă că spring facelift va rupe la vânzări. Ele sunt zero.
    11 5
  • Posesor de 3.0 diesel
    Jian de la , de unde ai fi, fumegatori diesel poate ai tu. Cacaturile astea de 1.2 in 100.000 de km o sa consume ulei ceva de speriat. Nu mai ridicati in slavi mizeriile astea ce le siceti voi masini....
    6 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru