După lansarea modelului Logan, în 2004, Dacia a impresionat din nou, șase ani mai târziu odată cu prezentarea lui Duster: un SUV versatil, fiabil și, poate cel mai important, accesibil.
În ultimii 12 ani, Dacia Duster a devenit din ce în ce mai popular, a participat inclusiv la raliuri și a urcat chiar și legendarul Pikes Peak din Statele Unite ale Americii, a primit peste 40 de premii și a ajuns să fie comercializat în 60 de țări. Ca să nu mai spunem că a ajuns la facelift-ul celei de-a doua generații.
Acum, Dacia anunță că a comercializat 2 milioane de exemplare Duster la nivel global. Mai mult, marca românească, deținută de gigantul francez Renault, produce un exemplar Duster la fiecare 63 de secunde.
Deloc suprinzător, cele mai multe vehicule Duster au ajuns în Franța și anume 454.707. Topul 5 al țărilor cu cele mai multe unități Duster vândute este completat pe rând de Italia (258.102 exemplare), Germania (210.776 unități), Turcia (152.406 exemplare) și Spania (124.271 unități).
În tot acest timp, Dacia Duster a primit, de asemenea, mai multe ediții speciale și a îndeplinit chiar și rolul de Papamobil.
via Dacia
Măcar ai citit articolul, sau doar ești Gică contra. Ce treabă are Loganul in discuție?
Bravo Dacia!
Io daca as avea bani as cumpăra decât lamborghini urus. Atât.
"Io daca as avea bani as cumpăra decât lamborghini urus."
...dar deocamdata te multumesti cu un cazan din jermania. Nu bate, nu troncane