Deși fusese relansată în 2004-2005 ca o marcă destinată mai ales piețelor în curs de dezvoltare, Dacia a profitat la maximum de apariția sincopelor economice globale și a devenit o marcă europeană și nu numai. Iar cel mai bun argument în acest sens este, pe lângă creșterea constantă a vânzărilor la nivel mondial, faptul că Dacia este un brand recunoscut și respectat în țări cu tradiție în zona auto.
Este și cazul Italiei, acolo unde Dacia va fi primul brand auto care va da numele unui stadion de fotbal. Așa cum Automarket anunța încă din luna august, când cele două părți se aflau încă în negocieri, Dacia preia numele celui mai nou stadion construit în Italia, cel al echipei de primă divizie Udinese. Sponsor principal al echipei friulane încă din 2009, Dacia face astfel un pas pe care nicio altă marcă auto nu l-a făcut în peninsulă, chiar dacă Italia este țara de origine a unor branduri mari ale industriei.
Cu o capacitate de 25.000 de locuri, noul Dacia Arena va găzdui jocurile de pe teren propriu ale echipei Udinese, care poartă logo-ul mărcii de la Mioveni și pe tricourile de joc sau pe echipamentul de antrenament.
"Sunt fericit că putem sărbători nașterea noului stadion împreună cu managementul Dacia, care a dorit să fie încă o dată alături de noi prin acest gest de sponsorizare prestigios", a declarat Gianpaolo Pozzo, patronul clubului din Udine. De cealaltă parte, directorul general Renault Italia susține că parteneriatul dintre Dacia și Udinese a fost unul de succes și că noul pas este "unul de care suntem mândri și fericiți".Primul meci de fotbal la care spectatorii vor avea acces în toate tribunele lui Dacia Arena va fi Udinese-Juventus, care va avea loc în 14 ianuarie.
via Udinese
Comentarii (2)