Dacia și-a prezentat, la începutul lui 2021, strategia pe următorii ani. Începând de acum, constructorul de la Mioveni are o nouă identitate vizuală definită de un logo nou și o emblemă nouă.
Cele două simboluri Dacia au fost concepute în cadrul echipei de Design. Noul logo inspiră, potrivit constructorului, "robustețe și stabilitate", iar desenul literelor este în mod voit minimalist.
Emblema, cu ajutorul căreia modelele Dacia vor fi mai ușor de identificat, este constituită din literele "D" și "C" unite asemenea componentelor unui lanț.
Totodată, Dacia adoptă o schemă nouă de culori, care are în centru nuanța verde-kaki, care evocă legătura mărcii cu natura și abilitățile modelelor în off-road. Gama este completată de o serie de culori secundare: Kaki închis, culoarea teracotei și nuanța nisipului.
Paleta include și două culori contrastante: portocaliu și verde închis.
Începând din luna iunie a acestui an, noua identitate de marcă va fi adoptată de diferitele canale de comunicare (online, publicitate, broșuri).
Noua emblemă Dacia se va regăsi pe showroom-uri din prima parte a anului 2022, iar gama de modele va primi noul logo în a doua jumătate a anului viitor.via Dacia
Totuși, un blazon minimalist nu reprezintă salturi peste ani sau peste tehnologii. Cehii cu Skoda sunt la ani lumina, iar noi cu Dacia parca suntem "eunuci" la curtea sultanilor (pardon, la curtea regilor franțuji).
A dracului soarta are și brandul asta românesc....efectiv nu au sânge în instalație că sa domine acest sector tehnologic la un preț foarte bun.
Trebuie sa vina sud coreenii de la KIA și Hyundai...că să-și bată p...a de noi și de europeni.
PS: pentru Renault și Dacia ...puneți derbedeii de ingineri la treabă, altfel va halesc asiaticii...ia uitați ce au pățit umflații și fitosii de englezoi cu toata cultura lor auto....i-au halit chinezii....foamea e mare....nota Bennet!
Totuși, un blazon minimalist nu reprezintă salturi peste ani sau peste tehnologii. Cehii cu Skoda sunt la ani lumina, iar noi cu Dacia parca suntem "eunuci" la curtea sultanilor (pardon, la curtea regilor franțuji).
A dracului soarta are și brandul asta românesc....efectiv nu au sânge în instalație că sa domine acest sector tehnologic la un preț foarte bun.
Trebuie sa vina sud coreenii de la KIA și Hyundai...că să-și bată p...a de noi și de europeni.
PS: pentru Renault și Dacia ...puneți derbedeii de ingineri la treabă, altfel va halesc asiaticii...ia uitați ce au pățit umflații și fitosii de englezoi cu toata cultura lor auto....i-au halit chinezii....foamea e mare....nota Bennet!
@Martinica...ramai la labutza ta si asa la fiecare articol ne ingretosezi cu emanatiile tale tampe.
Seriffule, it's only bullshit.
Dacia sa treaca repede la productia masiva de EV si BEV, acesta este singurul detaliu care nu face inca din Dacia acel producator robust si stabil.
Lasă că merge și așa :)))
De acord cu Johnny deci - e reușit logo-ul DACIA ca abstractizare minimalistă, dar așa-zisa siglă (un D și-un C conectate) îmi pare cam aiurea-n tramvai.
Ca semnificație zic - păi înseamnă DeCe-News cumva? Sau ceva gen Da-CIA ? :-)
Va dau o idee: Sa faceti un concurs sa putem vota cele mai frumoase si cele mai urata sigle.
Ce treaba are Loganul sau Sandero cu "robustetea si stabilitatea", cu pamantul si scoarta verde a copacilor, cu kaki.ul padurilor si alte bullshituri d-astea montaniardo-inspirationale?
Aaa, pt un viitor Bigster sau hai si pt o editie de Duster maro pt vanatorii si pescarii sportivi, cu proiectoare pe tavan si abtibilduri cu coarne de cerb pe capota, mai merge sigla asta de cheie fixa "franceza"... dar in rest nu are numic de-a face cu citadinele din portofoliu si nici cu istoria, cultura si feelingul Dacia.
Este doar un exericitiu de stil, agresiv, banal, nerafinat, colturos si steril. S-o pastreze pentru modelele alea cu "capabilitati in off-road", adica maaaaxim, cu indulgenta, doar unul si ala mai mult pt parcari cu borduri.
Brovooooo trăiască inginerul care stă degeaba....in birouri :))))))
Știm cit de mult munciți, ceva bonus de performanță ai luat ?
Ma gandesc ca cel vechi era din plastic si nu il mai recicla nimeni, eu zic ca s-au salvat 50% din ursii polari cu actiunea asta.
Noi crititicam si- i cautam nod in papura, autosubminare cu alte cuvinte. Inteligent romanu' de mai da si pe afara. Comment- ul e in special pt cei care se vor intreba despre asocierea Daciei cu Romania....
tot e bine macar ca-ti faci de acum acomodarea cu lanturile, ca o sa-ti fie mai usor dupa ce o sa iei sper cu executare si mai scapa lumea de un dement care o arde cu 100 la ora prin localitate cand merge nicaieri