Dacia ar putea vinde maşini online din 2012
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Vânzarea automobilelor pe internet ar putea deveni o realitate şi pentru cei de la Dacia, informează Automotive News. Marca din Mioveni ar putea apela la această tehnică pentru a-şi spori rezultatele în Europa şi pentru a pregăti o contraofensivă la strategia concernului PSA Peugeot-Citroen de a comercializa anumite modele noi exclusiv pe internet. Respectivele modele ar putea avea un preţ redus şi vor fi fabricate în China alături de partenerii lor de la Changan Automobile Group Co. Şeful departamentului de vânzări al concernului respectiv, Jean-Marc Gales, a confirmat recent această ipoteză în cadrul declaraţiilor sale de la cea de-a 81-a ediţie a Salonului Auto de la Geneva.
Primele experimente ale celor de la Dacia în ceea ce priveşte vânzările online vor avea loc în 2012. Oficialii Renault nu au specificat exact când va începe programul respectiv de comercializare a automobilelor Dacia şi ce modele vor fi implicate. De asemenea, primele ţări care vor fi implicate în această ofensivă rămân în continuare un mister.
Sunt şanse ca România să nu fie implicată în acest proces, sau cel puţin nu în prima fază şi ca francezii să prefere internauţii din Europa de Vest."Am presupus dintotdeauna că Dacia va fi lăsată în pace timp de patru sau cinci ani, cel mult, înainte ca rivalii să devină mai puternici. Ştiam că nu puteam să ţinem acest segment al pieţei pentru noi pentru totdeauna.", a declarat Gerard Detourbet, şeful diviziei low-cost.
În 2010, un sfert din livrările Renault a fost reprezentat de modelele Dacia. Cu toate acestea, francezii sunt încrezători că nu şi-au diluat imaginea de marcă prin comercializarea modelelor Dacia, dar au separat reprezentanţele Renault de dealerii Dacia în toate locurile în care volumele au fost suficient de mari încât să justifice acest pas. În 2007, livrările Dacia reprezentau doar 15% din volumul celor de la Renault, aşa că marca românească a crescut semnificativ în doar trei ani. Renault a cumpărat pachetul majoritar de acţiuni al Dacia Automobile în 1999 şi a lansat de atunci o ofensivă low-cost, care a manifestat un nivel deosebit de vânzări odată cu apariţia modelului Logan.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
O dacie care vine la tine acasa si costa 1000Emai putin doar pentru ca nu trebuie sa tina in spate si niste grase botoase de la cinestie ce dealer incompetent va fi o afacere foarte buna
( scuze de aprecierile pozitive la adresa Dacia, stiu ca denota inconsecventa, dar nu tot ce insemna dacia este de criticat )
Legat de personalul din reteaua Dacia, pot spune ca e mult mai bine pregatit profesional decat la alte marci. Tocmai de aia, imediat cum un dealer apare cu un nou showroom intr-un oras, incearca in primul rand sa vaneze personal de la Dacia. Cunosc mult prea bine reteaua si scriu din experienta. Oamenii sunt specializati in cadrul Academiei Automobilului, institutie infiintata de Renault pentru intreaga Europa de est.
ps: cand ti-ai ales mitsubishi ala la mana a 7-a nu cred ca ai avut tu pretentiile astea, ca te scuipa ala in ochi :))
@Semtex - cumva mi s-a ridicat acel [ignore] ?
si in mia aia de euro intra multe lucruri, si sa nu imi spui ca un dealer castiga 150E la o dacie vanduta ... exagerezi un pic....
Te cred ca esti "fan" si ca vrei sa aperi cu orice pret imagine creata pentru Dacia. Dar te rog sa intelegi si tu ca pe lumea asta nu exista numai fani ai imaginii Dacia, exista si oameni care critica aceasta marca pentru ca putea sa fie "ceva", dar Renault a ales sa nu fie acel CEVA, au ales sa fie acelasi plastic in aceiasi tabla ( cu deformatie programata ... pe tema asta daca vrei discutam vre-o doua zile, si poate pana la urma o sa intelegi cat de usor ar fi fost ca si Dacia sa obtina 5stele la EuroNCAP ).
Ar trebui sa stii ca mitsubishi ala la mana a 7-a are dotari care acum nu le gasesti decat ca optional la masini de 15000E, inclusiv la duster, si asta inca de acum 12 ani de cand faceliftul a intrat in productie ;). Poate ne spui si noua, fara rusine, ce masina conduci ... sau stai, sa incercam sa ghicim, .... hmm...hmmm!?!?!... stiu: DACIA!! ... golanu ala al tau ai impresia ca daca ajunge la 10 ani va mai merge pe drum sau va fi cotetz de gaini? Dar sa incetam cu jignirile la adresa masinilor, pentru ca , sa fim sinceri, dacia mai are de invatat.. cine stie, poate urmatorul logan..