Dacia ar putea reduce preturile cu 20%
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia studiaza posibilitatea de a reduce preturile la modelele sale cu pana la 20%, pe fondul scaderii dramatice a cererii. Astfel, un Logan care ajunge la circa 10.000 de euro ar putea ajunge la pretul de aproximativ 8.000 de euro.
Informatia a fost lansata de vicepresedintele companiei romanesti, Constantin Stroe, conform publicatiei Adevarul. O eventuala scadere de preturi, de 20%, ar urma sa fie insotita de o alta serie de masuri. Vicepresedintele Dacia a mentionat ca scaderea pietei auto este influentata in principal de taxa auto si de politica de creditare si mai putin de preturi.
"Chiar si cu aceasta scadere de pret, Dacia nu poate vinde cat produce in conditiile actuale de piata", a declarat oficialul de la Pitesti.
Versiunea de baza a modelului Logan sedan costa 6.400 de euro, in timp ce versiunea de top a modelului Logan MCV ajunge la 12.000 de euro.
Dacia a anuntat zilele trecute ca va intrerupe productia in perioada 26 ianuarie – 8 februarie si ca va renunta la 300 de angajati de la sfarsitul lunii in curs.
Via | Adevarul
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
euro a crescut salariile muncitorilor sunt in lei.. e o perioada favoraila pt exportul Dacia ..
problema e ca au echipa manageriala slaba..
cu masina furioasa de 60 cai putereeeeeeeeeeeee
FRUSTRATILOR CE SUNTETIII
P.S
Nu imi voi cumpara in veci dar cunosc cateva persoane care sunt in dilema sa cumpere un logan sau o masina adevarata SH.Dacia ar putea da lovitura in criza cu asta.
Daca vor reusi sa proasteasca romanii cu manevra asta vom vedea.....
daca se scoate taxa auto..tind sa cred ca vor intra in faliment...si pana la urma..nimeni nu e obligat sa le cumpere cazanul numit logan
ps; MULTAM DE STIRE.....
Chiar ar trebui sa ii sunam si sa le spunem sa nu o ieftineasca, pentru ca ei de fapt nu o ieftinesc, pentru ca dupa cum se stie Renault controleaza cursul RON/EUR.
Traiasca yenul japonez!
Daca a aparut SANDERO si este mai bine cerut pe piata nu s-a invatat nimeni minte ca astazi,durata de viata al unui model nu este mai mare de un AN ?
Domnul Stroe , se poate asa ceva ?
Se poate infinta pentru asta si o banca separata de restul...
P.S. Daca tot au iesit in strada angajatii DACIA pentru pastrarea taxei auto din "cauza" careia raman ei fara serviciu, propun sa se puna taxa si la vanzarea caselor SH pentru ca sunt romani care raman fara slujba din cauza santierelor inchise, sa iasa in strada si croitoresele si sa se inchida magazinele de haine SH si asa mai departe, ati prins ideea!
E plasa sau teapa cum vreti.
In rest, s-auzim numai de bine.
la 15.01.2009 (00:28)
renault
niste jigodii care prostesc lumea .....la modelele care poarta marca ,,RENAULT'' se pot face reduceri dar la Dacia care are costuri de productie mici nu scad un leu desi nu au investit in cercetare si dezvoltare pt modelele dacia folosind componente depasite tehnic din banca de organe renault......adica motoare aflate de mult in productie ,componente de la alte masini si marci(putini stiu ca puntea spate este de nissan micra marca nissan fiind in portofoliu Renault.......pana si presele de caroserii le-au adus din franta de la casare si le-au reconditionat pe asta bazandu-se ca fac masina de 5000 de euro dar cand au venit in romania s-au imbolnavit de smecheria romaneasca si uite ca a tinut iar acum in loc sa puna pretul real cer ajutor de la statul Roman de parca a impartit profitul cu el .......si in alta ordine de idei daca statul ii ajuta inseamna ca noi din impozite ajutam pe altii sa-si cumpere o masina pe care eu nu mi-o permit de exemplu.......iar faza cu datul afara al lucratorilor este de fapt un santaj ordinar caci la cumpararea fabricii in protocol se stipuleaza ca Renault sa aiba un numar de angajati acum cu criza gasind motiv sa-i dea afara sau sa mai mulga niste bani de la stat sa acopere pierderile de la celelalte modele care nu se mai vand si se fac reduceri la ele.......
am citit un articol de profil despre PROFITUL si AMORTIZAREA MODELELOR AFLATE IN PRODUCTIE unde se spunea ca la modelele de masa cum sunt MEGANE si CLIO de exemplu se scot banii dupa aproximativ 300000 de exemplare PRODUSE SI MAI ALES VANDUTE.........acum daca dam crezare articolului ne gandim ca de cand se produc CLIO si MEGANE e normal sa faca reduceri pentru ca tot au profit.....banii si iau scos in principiu,dar nu pot scadea pretul sub costurile de productie caci ar insemna SUBVENTIONARE si asa ceva nu face nici-o firma de auto daca nu are interes de marketing sau reclama(vezi VW care produce BUGATTI VEYRON la care pierd cu fiecare unitate vanduta 1million de euro dar este VECTOR DE IMAGINE si au limitat productia la 300 de exemplare) totusi pornind de la premisa ca loganul a fost proiectat pentru 5000 de euro cu profit inclus inseamna ca pana la 6700 este un profit in plus de 1700 euro la fiecare model,plus jongleria cu optionalele unde se face jaf pe spatele fraierilor........calculati voi simplist la cate masini LOGAN declara renault ca au vandut cati bani au facut pana acum........RESTU' E PRAF IN OCHII CONSUMATORULUI
cat despre pierderi ,ele sunt pierderi din scaderile de vanzare stabilite de TRENDUL ASCENDENT AL ECONOMIEI SAU DIN ,,TINTELE ''DE VANZARI si pe care firmele le vad in buzunarul lor dar isi iau teapa.......nu a-ti vazut si auzit la televizor si radio de atatea ori....
--ESTIMAM O VANZARE DE (N)UNITATI ANUL ASTA ..ETC...s.a.m.d.
dupa care daca nu-si ating ,,targetul'' se plang ca sunt pe pierdere.....CA NU AU REUSIT .............
IN CONCLUZIE industria auto are exponentii cei mai lacomi si este cea mai plina de false promisiuni industrie dupa religie........si acum revenind la Renault si-au scos de mult banii de cercetare si industrializare pe produsele pe care le comercializeaza in prezent asa ca nu le mai plangeti de mila..........
SA FIE CLAR ca statul incaseaza si din piata de masini SH si din piata masinilor noi
ATATA TIMP cat cat volumul de SH e mai mare ca volumul de masini noi se incaseaza mai mult de la SH......simpla economie de piata...chestia cu angajatii de la renault este un santaj cum am mai spus pentru a mulge niste bani sau pentru a face niste restructurari interzise de contractul de privatizare unde se stipuleaza sa se pastreze un anumit numar de angajati etc......cine stie pricepe ce spun eu aici cine nu ne face teoria cursului valutar care nu are nici-o legatura cu loganul deoarece e integrat in productia din Romania unde se cumpara si vinde in RON
In legatura cu cursul valutar esti prost informat eu m-am referit la importuri si exporturi, daca nu se mai vand daci vor fi inlocuite de sh adica creste importul, iar valuta ies nu intra, automat pe piata interbancara va creste cererea de valuta (adica leu se va devaloriza) Spui numai prosti.
Si doar cumulat cu programul rabla !
Asa ca aceasta reducere nu e decat praf in ochii prostilor!
Desi aceasta masina Logan-modelul de baza- nu este altceva decat o cutie cu roti si motor , neavand absolut nici o dotare, nici macar faruri de ceata, ea este vanduta cu 6 400 euro!! Si la acest model nu se aplica reducerea!!!!
Ce cretin ar trebui sa fiu sa cumpar sicriul asta pe roti cu 6400 de euro cand imi pot lua la acesti bani masina second germania cu f f f mult peste performantele troacei asteia!
Si cu abs, ac, ....etc!
Si aviz celor ce vor sa scape de taxa imbecila : cu doar 400 de euro va puteti inmatricula masina in primul orasel din Bulgaria si puteti circula linistiti si polua in continuare in Romania!
Si PS: in Bulgaria si asigurarea e mult mai ieftina ca in Romania !
Asa ca vecinii nostri vor avea doar de castigat din taxa cretinilor de la guvern. Noi vom plati taxele bulgarilor si vom polua in Romania!
Si totul datorita guvernului astuia de kk care a promis marea cu sarea si nu a realizat nimic!
Au spus in campanie ca vor scoate taxa si nu au facut nimic!
Asa ca hai sa-i sabotam si noi si sa trecem Dunarea sa ne inmatriculam masinile ca si in varianta ieftina a taxei era mai ieftin la bulgari.
Asta e cu guvernu Base-Boc!!
- Dacia e masina deci nu poate avea pret de bicicleta
- A crescut euro, asta avantajeaza exportatorii si dezavantajeaza importatorii,
- Lucratorii din industria auto aduc bani la bugetul de stat
- Samsarii contribuie la evaziunea fiscala
- Inmatricularea in Bulgaria prezinta riscuri
- Dacia e o marca lowcost deci nu va fi facuta sa concureze Renault, cei care au mai multi bani se pot indrepta catre automobile mai dotate.
- Daca Dacia da faliment e de naspa pentru toti indiferent de ocupatie.
Si inca ceva Fane ca tot bati apa-n piua cu taxele si impozitele platite de cei 200000 de angajati in industria auto...cum ti se pare ca Renault sa-si repatrieze profitul iar cand da de greu sa ceara bani de la statul Roman care ii da si din taxele si impozitele platite cei 200000 de muncitori?
Adica Renault face masini pe banii contribuabililor?adica pana la urma sunt ,,sclavi'' cum am mai spus intr-un coment mai sus????despre cora stiu ca a lucrat nevastamea si s-a mutat la OBI PE POST INFERIOR SI SALARIU APROAPE DUBLU.....deh.....PATRON NEAMT.......
Cred ca tu nu stii despre ce vorbesc eu pt ca nu te duce capul ori nu stii sa citesti dupa cum am vazut ca mi-ai scris numele...............cat despre evaziune prefer evaziunea atata timp cat statul nu face nimic din taxele alea....,,drumuri,spitale camine de batrani,gradinite sau subventii la medicamente'' ci isi fac lor pensii ca nu au mai intrat in parlament..........
DE fapt marca Dacia este un paravan pentru Renault de a vinde niste tehnologie veche poate iesita din fabricatie
Pana si Loganul este vechi ,fiind copiat sau inspirat daca vrei structural si arhitectural dupa vechiul VW Bora si nu o spun eu ci am citit in articole de specialitate unde Renault este singura marca auto care recunoaste ca face spionaj industrial ,in sensul ca ia masini le demonteaza ,le masoara si se inspira ............
In sprijinul celor afirmate despre Logan ca seamana cu Bora pot spune ca articolul din revista AUTOSHOU a prezentat pozele finale de preproductie care erau,, mulate '' pe o Bora spunand in articol ca asa se procedeaza cu modelele noi.....primele poze sunt ,,masterizate '' pe un model apropiat ca si forma -gabarit iar in alta ordine Loganul fara airbag are 3 stele ca si Bora ceea ce e o coincidenta care sprijina ce am spus mai sus.........mai am inca articolele dar cred ca le gasiti si pe net...
Erau si poze din laboratorul de cercetare al Renault cu un Fiesta demontat si un Citroen C3 parca............
Oricum ce vreau sa spun este ca tot o vechitura o sa ne ofere ,ca si Cielo de la Daewoo care e de fapt Opel Kadet dar majoritatea posesorilor mor cu tine de gat daca le spui asa ceva
Iar dacia nu a cerut ajutor financiar de la stat (guvernul american a acordat ajutor financiar celor 3 mari producatori). Iar buticurile care au adaos comercial foarte mare bine ca dau faliment, metro este firma germana si da salari de rahat. Iar cei care inmatriculeaza masini in bulgaria isi asuma un risc mare, daca bulgarul pe numele caruia se afla masina o pune gaj la banca?
TU intelegi conceptul de firma privata???
CE traba are statul sa ajute o firma privata presupus ,,necompetitiva??
SA dai bani la dacia inseamna sa subventionezi din banii tai sau ai mei o masina pe care poate nu ti-o permiti--(eu nu mi-o permit)
STIREA ca renault cere bani de la stat a fost aici la AUTOMARKET mai STUPIDULE........
SI mai baga dreack si alte idei in capul ala ca ai prea mult spatiu pe langa creier......
SA aduca banii inapoi renault si sai investeasca sa iasa din criza ca el ia profitul ...nu statul roman
-unde am spus ca loganul e bazat pe bora?
-am spus ca e inspirat arhitectural-adica proportiile sunt ca la bora -nu ca e facut pe baza lui ,
- sunt multi din astia ca tine care deformeaza sau scot din context cuvinte ca sa-si argumenteze ideea lor sau informatiile superficiale pe care le detin
SI DA -stim si noi de rivalitatea revistei lui DAN Vardie ,care a lucrat prima oara in redactia AUTO MOTOR si SPORT......am toata colectia de la numarul MASTER si e si el pe acolo
SI INCA CEVA----DACA CITEAI tot si incercai sa vezi ce am vrut sa spun vedeai ca eu am tratat problema ca pe o SUSPICIUNE A MEA DIN 3 MOTIVE
1----RENAULT face spionaj la vedere
2----Prima poza,ce coincidenta a fost modificata pe o BORA
3----La testele de impact LOGANUL a scos 3 stele
si care e problema daca ar fi asa?ce mare masina este bora?vorbind comparativ cu alte VW........?
----INAINTE SA MAI arunci cu epitete dormi putin ca vad ca ai comentat tarziu in noapte si poate nu te puteai concentra....spalate pe ochi si mai citeste o data fara dusmanie......si fara autosuficienta.....
------te salut YOYO ca de la idiot la retardat ce esti.....
..............NO OFENSE......ca nici io nu m-am...............he he
“Printre aceste scenarii se numara si ipoteza unui imprumut din partea BEI, garantat de staul roman(…)In cadrul investitiilor realizate am cerut, de asemenea, statului roman subventii, in conformitate cu regulile europene, atat pentru Dacia, cat si pentur Renault Technologie Roumanieâ€, a precizat Fourmont. Premierul Calin Popescu Tariceanu a confirmat joi ca Automobile Dacia, alaturi de patru furnizori de componente auto vor primi ajutoare de stat pentru sustinerea si diversificarea productiei, precizand ca ajutoarele au fost aprobate de Guvern.
Dacia va beneficia astfel de un ajutor de 15.4 milioane de euro din partea statului roman. Surse guvernamentale au declarat pentru Mediafax ca atat Renault, cat si Ford au cerut sprijin din partea statului roman, sub forma unor garantii de stat pentru finantari BEI de 100 milioane de euro, respectiv de 400 milioane de euro.
---asta se numeste documentare din stirea de pe AUTOMARKET -----De Sebastian Toma
Publicat Joi, 18.12.2008
---esti ZVONER sau RASPANDAC.....???in orice caz idiot esti.......
ai actiuni la DACIA..???
zoom
Esential
9.4 miliarde dolari a primit GM din partea statului american.
GM a primit al doilea pachet de bani, in valoare de 5.4 miliarde de dolari, ca sprijin financiar din partea statului american.
Astfel, conturile GM au crescut cu 5.4 miliarde de dolari, dupa ce gigantul auto american anuntase ca daca nu vor primi sumele promise de Congresul american vor ramane fara capital incepand cu 31 martie.
Cel mai mare producator auto din SUA a confirmat oficial ca a primit a doua rata a ajutorului financiar de la Trezoria americana.
In acest moment, GM a ajuns la un total de 9.4 miliarde de dolari primiti din partea statului american si va primi ultimul pachet de 4 miliarde de dolari in luna februarie, daca guvernul federal va considera ca GM si-a respectat angajamentele.
Via | Leftlane
Publicat Joi, 22.01.2009
AUTOMARKET
Pentru a nu ajunge in imposibilitatea de a-si plati angajatii trimisi in somaj tehnic din cauza crizei, Mazda si Mitsubishi au cerut ajutorul statului nipon.
zoom Modelul american se propaga si la celelalte state dezvoltate in perioada de criza. Dupa ce GM, Chrysler si Ford au cerut ajutorul Statului pentru a putea trece de problemele economice, Mazda si Mitsubishi si-au prezentat astazi cauza in fata Guvernului din Japonia. Conform comunicatelor de presa publicate de cei doi constructori, banii pe care ii vor primi imprumut de la Guvern vor fi utilizati pentru plata salariilor din uzinele in care productia a fost intrerupta din cauza crizei.
"Am apelat la ajutorul Guvernului iar aplicatia noastra a fost acceptata de catre Ministerul Muncii", a declarat unul dintre purtatorii de cuvant ai celor de la Mitsubishi. Conform acestuia, ajutorul de stat va merge in totalitate catre plata salariilor a circa 6200 de muncitori afectati de somaj tehnic.
Conform legii japoneze, firmele private sunt obligate sa le plateasca muncitorilor cel putin 60% din valoarea totala a salariului lunar in perioada in care acestia se afla in somaj tehnic.
via | Just Auto
--------DISCUTIA SE FACE PE BAZA ARTICOLULUI DIN AUTOMARKET..............nu pe ce,pe unde ai citit tu......( si sunt convins ca nu ai inteles de fapt nimic nici din celelalte lecturi )
--------NU ESTE neaparat nevoie sa fie adevarat articolul din automarket DAR NICI ALTUL ....(sau sa te credem pe tine)-.....
--------nu detii tu cheia adevarului ...tu si numai tu
--------daca ai probe ca acest articol din AUTOMARKET e mincinos da-le frate daca nu taci in p'la mea din gura si s'ge mai departe
--------MASURILE DIN AMERICA AU FOST CARACTERIZATE DREPT ,,,((-SOCIALISTE-))'''......un cuvat sau notiune daca vrei bine cunoscute tie cred dupa modul cum aprobi
--------SI BAI KKTULE NU TOT CE VINE DIN AMERICA tre sa fie bun neaparat sau din orice alta parte, si noi sa luam de bun
--------FAPTUL ca nu sunt de acord cu ajutorul la dacia vine dintr-o opinie personala---AM VOIE IN DEMOCRATIE LA OPINIE PERSONALA MAI CRETINULE????ca esti cretin si comunist ca formatie este tot opinia mea personala.....
--------SI daca se dau bani la dacie se reangajeaza inapoi oamenii pe care i-au dat afara??????????
--------esti depasit de SECOLUL ASTA MAI.......
--------DUTE DUPA BRUCAN SI TU .............nu mai sta printre noi sa mai apuci sa votezi o data ca iar ne mai chinuim cativa ani..........
...........DA CE NE FACEM CU TINE MAAAAAaaaaaaH...!!!!!?????!!!??
------CA AI NUMAI UNA SI NE-O BAGI NOUA CU SILA ......
..........si am mai observat la tine ceva........CA M-AI FACUT IDIOT LA AL TREILEA COMENT DEABIA
-------asta inseamna ca te-ai enervat mai greu???ti-a picat fisa mai greu???SAU ITI MERGE MINTEA MAI GREU????????.........cu ultimul motiv sunt eu de acord.........fara suparare ca asta e de la natura ......................
..........stirea asta de care faci tu caz este din 22-01-2009.(asa scrie in comentul tau)......deci e aparuta dupa comentariul meu.......
....---SI ACUM concluziile,ca astea ,,e'' dureroase pentru tine micutule OFTICOS.......
........CUM PUTEAM SA STIU DE STIREA DESPRE CARE FACI CAZ, ATUNCI CAND AM COMENTAT, DACA EA NU APARUSE???
..........stiai tu de ea????
..........ce treaba are SA SE APLICE LEGEA JAPONEZA IN ROMANIA..???????
..........sau stii si de vreun acord international intre ministerele de justitie sa se aplice legea aia de la japonezi....???????
...........din cate vad eu aici esti singurul care sustine ajutor la DACIA....si nu spune nimic de preturile prea mari ale produselor de la COLIBASI............
............ce analogie faci tu ( analogie inseamna ,,apropiere'' nu o jignire..)...intre stirea aia si cea cu ajutorul DACIA??
...........CARE E interesul tau ca cetatean platitor de impozite sa subventionezi o firma privata ca DACIA???....AI BANI DE DAT ,DAI LA O ,,FUNDATIE.''.(nici asta nu e un apropo la orientarea ta sexuala,)
..........si cam atat am avut de spus......astept reactii......sper sa fii odihnit sa le judeci mai repede.....HA HA HA ...NO OFENSE..