Nicolas Maure, Președintele și Directorul General al Dacia, estimează că anul 2015 va aduce un nou record de producție la fabrica din Mioveni, fiind așteptată fabricarea a peste 340.000 de unități. Oficialul mărcii a fost prezent la aniversarea de zece ani a centrului logistic AILN Mioveni și a reafirmat angajamentul mărcii pentru acest oraș și încrederea în produsele companiei. "Vom produce fiecare unitate pe care o vom putea fabrica, în măsura timpului și capacităților disponibile. Până în prezent, producția de la Mioveni este la nivelul anului trecut și am putea chiar să depășim valorile din 2013 (n.r. Anul de vârf al producției Dacia) dacă toate elementele necesare producției merg fără probleme. Deja nu mai este o problemă de piață sau de cerere, ci de capacitățile de livrare ale furnizorilor și ale companiei", a declarat oficialul.
În ceea ce privește piața din România și vânzările Dacia în prima jumătate a anului curent, Nicolas Maure este mulțumit de rezultatele obținute de marca din Mioveni prin Programul Rabla. Mai mult decât atât, oficialul Dacia se declară încântat de faptul că muncitorii implicați în producție ai uzinei argeșene au început să cumpere din nou mașini noi Dacia, tot prin acest program.
Întrebat despre Prima Mașină și evoluția acestui program, Maure a declarat că este o diferență destul de mică între dobânzile preferențiale oferite de creditul prima mașină și pachetele obișnuite de creditare, dar că programul este ținut în spate de birocrația asociată și de numeroasele documente necesare aderării la proiect. În completarea declarației sale, Maure a explicat că este necesară o perioadă de acomodare pentru consumatori cu privire la ideea apelării la credite pentru mașini noi după ce mulți au datornici au avut de suferit de pe urma crizei financiare din 2008. Directorul General și Președintele Automobile Dacia, Nicolas Maure, promite noi actualizări ale gamei din Mioveni pentru 2018-2020, fără să specifice în ce constau acestea.
Si eu ma gadeam la fel, insa consider ca orice producator auto trebuie sa aibe un muzeu cu masinile produse de catre el, inclusiv prototipurile.
Nu ca ar fi ceva extraordinar, dar daca ma ajuta Dumnezeu, as vrea peste 50 ani sa le arat nepotilor pe ce am invatat eu sa conduc, caci probabil ei vor face scoala de soferi pe ceva Renault Twizy.
Deci de ce s-ar "evapora" in muzeu? Sarcastic sau demn de mila? Las cititorii sa decida.
Iar cel din 1975 sunt restaurate, deoarece au devenit masini clasice.
Lasa-ma ca eu am avut dacie si pragurile + podeaua s-a facut ca la masina lui Flinstone, iar loganul din al 2-lea an deja are puncte de rugina. Toate masini cumparate de noi, spalate, tinute in garaj si rulate ft putin pe an.
Si ca sa-ti dau un start intr-ale cunosterii, te invid sa-ti clatesti ochii cu o cladire chiar de referinta din punct de vedere arhitectural, Mercedes Museum.
http://www.archdaily.com/72802/mercedes-benz-museum-un-studio-photos-by-michael-schnell/
Chiar.....ar fi o idee de un articol detaliat pe Automarket (asa cum au mai facut cu alte subiecte) cu muzeele auto macar din Europa.
deci e cu plus :)
Aceaste masini ar trebui sa existe in muzeele Renault cu un romb pe capota. Pentru ca sunt niste produse 100 % Renault.