Dacia aduce 10% pentru Renault
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia a inregistrat in 2006 vanzari in valoare de 1,5 miliarde de euro, in crestere cu 30% fata de anul precedent. Profiturile producatorului de la Pitesti s-au ridicat la 100 de milioane de euro anul trecut, Dacia inregistrand al doilea an consecutiv de profit de la preluarea Renault.
Modelul Logan a acoperit aproximativ 95% din productia totala de la Dacia. Producatorul intern a produs anul trecut peste 177.000 de autoturisme Logan, dintre care aproape 80.000 de unitati au fost destinate exportului.
Dacia a realizat o marja operationala de 107 milioane de euro, circa 10% din profitul inregistrat de intreg grupul Renault.
"Cresterea capacitatii de productie si implicit a productiei ne-a permis o performanta industriala mai buna, ceea ce s-a tradus in reducerea costurilor. Am profitat de un mix de produs mai avantajos. Nu am mai produs Solenza, dar am inceput productia Logan MCV . In plus, am avut in oferta mai multe motorizari pentru Logan. Am crescut numarul de schimburi si programul de lucru pentru a face fata cererii foarte mari pentru Logan de pe pietele externe.
Oricum pana la inceputul anului viitor vom ajunge la o capacitate de productie de 350.000 de unitati. Avem o cerere foarte mare pentru modelul Logan break la export, cerere care ne-a depasit cu mult asteptarile. Pot spune ca vorbim deja de luni de asteptare pentru un Logan break in Europa de Vest. Chiar daca am vrea sa producem mai mult, suntem limitati de capacitatea furnizorilor nostri. Altfel spus, acestia nu ne pot livra componentele in ritmul in care am avea noi nevoie”, a declarat pentru Ziarul Financiar directorul general Dacia, Francois Fourmont.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dunlop, producătorul britanic de anvelope, a fost vândut de către Goodyear pentru suma de 701 milioane de dolari. Compania britanică va fi deținută de un conglomerat din Japonia. (09.01)
-
Potrivit celor mai recente cifre, vânzările de mașini electrice au scăzut cu 27.4% în Germania, în 2024, primul an fără subvenții. În același timp, vânzările de modele hibrid au crescut cu 12.7%. (08.01)
-
Ford Mustang a avut parte de cele mai slabe vânzări într-un singur an din istoria de 60 de ani ai modelului în 2024. Celebrul model de performanță a fost depășit pentru prima dată de SUV-ul electric Mustang Mach-E. (04.01)
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Prețuri Dacia Bigster în România: start de la 23.000 de euro
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
Comentarii (1)