Succesul comercial al mărcii Dacia a atins un nou hotat săptămâna aceasta, când reprezentanţii mărcii au sărbătorit livrarea a trei milioane de unităţi prin predarea cheilor exemplarului aniversar în cadrul standului lor de la Salonul Auto de la Paris. Cei de la Dacia numără cele trei milioane de unităţi vândute din momentul lansării lui Logan, în 2004, exemplarele produse anterior nefiind luate în calcul. Cheile exemplarului aniversar, un Dacia Sandero Stepway, au fost predate de şeful departamentului global de vânzări al grupului Renault, Nicolas Wertans, clientului Andres Palomo Paz din Spania. Maşina aniversară nu a fost prezentă la momentul predării cheilor, fiind deja livrată la client, aşa că întreaga ceremonie s-a derulat în faţa noilor Dokker Stepway şi Lodgy Stepway, lansate la Salonul Auto de la Paris.
Rezultatele Dacia în prima jumătate a anului curent sunt calificate drept excelente, marca din Mioveni având o creştere de 24.4 procente a vânzărilor, în timp ce creşterea mărcii este de 36.2 procente, cea mai mare din Europa în prima jumătate a anului. Cei de la Dacia se mândresc cu cea mai tânără gamă de pe piaţa de pe Bătrânul Continent şi cu faptul că au reuşit să-şi crească vânzările în condiţiile în care piaţa pe care activează este în scădere sau stagnează.
Reprezentanţii Dacia se declară încântaţi de succesul mărcii pe pieţele pe care activează şi salută cei trei milioane de clienţi ai mărcii din Mioveni pentru încrederea acordată.Succesul Dacia în Franţa, explicat de schimbarea modului în care francezii cumpără maşini
REPORTAJ: Enclava pariziană Dacia
"Marca Dacia a construit o legătură solidă faţă de clienţii săi, bazată pe corectitudine şi proximitate. Succesul mărcii este datorat unei promisiuni de a respecta aşteptările clienţilor care doresc o maşină sigură şi fiabilă, cu echipamente şi performanţe moderne la un preţ accesibil. Iar aceasta în sine este o realizare unică în industria auto de astăzi", a declarat Nicolas Wertrans, şeful departamentului global de vânzări al grupului Renault.La mulţi ani, Dacia Logan! 10 de ani de la lansarea revoluţiei auto accesibile
Via Dacia
platforma lui Twingo 2 ar fi perfecta pt un model Dacia mic in plus la un pret de 6 mii euro ar face ravagi in segment........si sar si vinde in draci...
Cat despre masina aia mica de oras de care aminteau cei de mai devreme, parca au aparut ceva zvonuri, poze pe calculator etc etc, cum ca s-ar lansa undeva prin 2016, iar respectivul model (Dacia City parca) ar urma sa fie produsa in Rusia sau de ce nu, Maroc. Deci loc unde sa mai produca un model nou este, plus ca, sa nu uitam, ca in viitorul nu foarte indepartat, Dacia renunta la un model care nu a prea fost de succes, cel mai probabil Lodgy.
Iar la capitolul plecarii Dacia din Romania, nu cred ca se va intampla prea curand, chiar daca infrastructura tarii (pentru traficul de export) este de toata jena. Investitiile Renault sunt mult prea mari de-a lungul anilor pentru a renunta. Eventual, peste cativa ani, daca cererea va fi tot asa mare pentru modelele Dacia, ar putea muta parte din productie mai aproape de Europa (Maroc), tocmai pentru a mai reduce din costurile cu logistica. Insa nici asta nu cred ca este prea plauzibila, deoarece automat pentru Renault ar implica alte costuri uriase de modernizare si extindere a uzinei din Maroc, pentru a putea produce cam tot ce e nevoie. Pe cand la noi, platforma de la Mioveni are tot ce ii trebuie, plus industria orizontala de la nivelul Romaniei este una foarte dezvoltata.
Intradevar, Dacia o fi un contribuitor urias la PIB-ul tarii (chiar daca de-a lungul anilor guvernantii nu au stiut sa ofere nimic in schimb), insa in comparatie cu alte tari, unde se mai produce si altceva, de ar pleca Dacia de la noi, ar da tara faliment.
ma intreb unde sunt si ce masiuni au acum copii aia....