Dacia a publicat dotările pentru noua generație Logan: sistemul Media Display cu ecran de 8 inch este standard pe echiparea Comfort

de Daniel Popescu
Miercuri, 02.12.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia a publicat lista dotărilor standard pentru noua generație Logan. Sistemul Media Display cu ecran de 8 inch și compatibilitate Android Auto și Apple CarPlay este disponibil standard pe echiparea Comfort.

Cu o lună în urmă, Dacia a publicat listele de prețuri pentru noile generații Logan, Sandero și Sandero Stepway, dar și lista dotărilor standard și opționale pentru noul Sandero Stepway. Acum a venit momentul să aflăm dotările noii generații Logan.

Versiunea de bază a noului Logan este Access și este oferită doar pentru motorul pe benzină SCe de 65 de cai putere. Prețul de pornire al acestei versiuni este de 8.400 de euro.

Printre dotările standard ale acestei echipări se numără jante de oțel de 15 inch cu design Argeș, faruri de zi LED, faruri "eco-LED" (fază scurtă LED - fază lungă halogen), carcase oglinzi retrovizoare de culoare neagră, bare de protecție față și spate de culoare neagră.

De asemenea, tot Access include direcție asistată electric, comandă de încălzire și recirculare aer, închidere centralizată, volan reglabil pe înălțime, lunetă încălzită, geamuri electrice față, suport pentru telefon și port USB poziționate pe planșa de bord, sistem de frânare de urgență automată, limitator de viteză sau sistem de monitorizare a presiunii în pneuri.

Între timp, clienții care aleg echiparea Essential plătesc cel puțin 9.800 de euro.

Aceștia primesc în plus jante de oțel de 15 inch cu design Elma, bare de protecție față și spate în culoarea caroseriei, aer condiționat cu reglare manuală, geamuri electrice față cu impuls pe partea șoferului, iluminare pentru portbagaj, sistem Media Control cu ecran alb-negru de 3.5 inch, Cruise Control, kit de reparație (pentru motorizarea benzină-GPL) sau proiectoare de ceață.

Clienții acestei versiuni au la dispoziție și motoarele TCe de 90 de cai putere și Eco-G de 100 de cai putere, care include și sistem GPL.

Echiparea de top pentru noua generație Logan este Comfort, iar în cazul acesteia prețurile încep de la 10.700 de euro pentru motorul SCe de 65 de cai putere.

Pe lângă dotările menționate anterior, echiparea Comfort include, printre altele, și jante flexwheel de 15 inch cu design Sorane, carcase oglinzi retrovizoare în culoarea caroseriei, ambianță interioară închisă cu inserție material textil, volan reglabil pe înălțime și adâncime, oglinzi retrovizoare reglabile electric cu sistem de dejivrare, ștergătoare cu senzor de ploaie, scaun șofer reglabil pe înălțime cu cotieră integrată, kit de compartimentare pentru portbagaj și sistem Media Display cu ecran de 8 inch, compatibilitate pentru Android Auto și Apple CarPlay.

Pentru moment, Dacia nu a publicat și prețurile pentru dotările opționale pentru Logan.

LISTĂ DE PREȚURI Dacia Logan
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE Acces Essential Comfort
1.0 Benzină
SCe
3 cilindri
65 Man 5 8.400 9.800 10.700
1.0 Benzină
TCe
3 cilindri
90 Man 6
CVT
-
-
10.950
-
11.850
12.950
1.0 Benzină
TCe
3 cilindri
100 Man 6 - 11.250 12.150

Via Dacia

Comentarii (75)

  • Mai scrie in cartea tehnica ca motorul poate consuma 500 ml ulei la 1000 km??
    Ca eu am una care la 40.000 km isi indeplineste profetia, iar pentru sublinierea de mai sus dacia nu o repara in garantie.
    Completam zece litri de ulei la 20.000 km...
    24 17
  • Stefan Alexandru
    Cine dracu mai ia în ziua de azi mașină fără aer condiționat ,cu bare nevopsite și un motor care ajunge la 100km /h in aproape 17 sec ?(chiar daca este 8400 euro) Variantele decente ca dotări și motorizare sunt scumpe pentru multi români .4
    37 14
  • Super tare display-ul de 8”... pe când unul de 32”?... dar mufa usb are?
    23 26
  • Varianta cu GPL in echipare Essential, pare cea mai buna optiune. Cu un tichet rabla si suplimentul pentru GPL, iese bine sub 10k euro.
    24 17
  • Pana la urma care e ora buna... cea de pe display ori cea de pe telefon
    23 19
  • Danuț Alin Niță
    Este interesant prețul de listă 12.150euro
    Cu programul rabla ce preț final are la concesionar , ce discount aplică ????
    Toți clienții suntem foarte curioși :)))
    18 16
  • E bine ca avem luneta incalZita in dotare standard... un mare pas înainte... pe când o opțiune ECO-roti?
    22 17
  • Manu Mihail
    Dacă vine cu defectele standard , gen : tablă subțire, zgomot in habitaclu, derapează in curbe strînse, consum ulei motor,
    Nu știu cine va mai cumpăra , dacă nu rezolvă problemele spuse, la vocea clientului Dacia !!!!!
    35 27
  • @manu Mihail... deja e un comment in care autorul se declara client
    18 11
  • Ionuț
    Dacia a ,,sărit calul" cu noile prețuri....alternative mai bune la honda, kia,mazda.
    Dacia se vrea din lumea bună....nu reușește cu calitatea :)))
    25 23
  • Edikkk
    Pentru preţul ei (foarte ieftină!!) maşina Dacia Logan oferă foarte multe !

    Păcat că nu sunt Skoda care deja produc maşini SUV 100% electrice

    Dacia încă este la capitolul "carcase oglinzi retrovizoare în culoarea caroseriei"
    8 23
  • Edikkk tu erai ma “fanskoda”?... ți-a pus capac mafia ai?
    21 7
  • @edikkk stai linistit ca nici concurenta nu e mai breaza. Skoda de care pomenesti tu are ca si concurent direct pe fabia. Fabia nu a auzit de faruri led iar franarea de urgenta costa 250euro in plus. Ca si optiuni are a treia tetiera spate. Asa ca dacia e lux, astept ceva break de la ei si o iau sigur (posesor de logan mcv2 nonfacelift)
    24 8
  • @ Manu

    Așa e, voi vreți tablă galvanizată, insonorizare la nivel de clasă mai sus, stabilitate exemplară, totul la 10.000 euro dacă se poate. Sau chiar mai puțin. Pentru o mașină nouă. Ghiciți ce, nu se poate!

    @ Ionuț

    A sărit calul cu noile prețuri? Am configurat o Fabia automată cu dotări similare unui Sandero automat dotat și am ajuns la un preț de listă de aproape 20.000 euro (19.700 și ceva). Ok, primești discount, dar diferența față de 12.000 și ceva a unui Sandero automat e enormă chiar și cu discount, că doar nu îți oferă 7.000 euro discount diferența dintre cele două. Alte modele din clasă sar de 20.000 euro cu dotări similare.

    Alții îmi dădeau SsangYong Tivoli ca exemplu de concurent pentru Stepway la 15.200 euro. Mă duc eu pe site la SsangYong și ce observ? Modelul de 15.200 euro e a doua variantă de echipare și când i-am pus opțiuni similare unui Stepway am ajuns pe la aproape 18.500 euro față de 14.000 un Stepway. Cine are 4.500 euro diferență să-i dea pe Tivoli, dar majoritatea nu va face asta. Apoi, comparați vânzările în Europa ale lui Stepway cu Tivoli. Coreeanul nici nu apare în topuri, e undeva jos. Crezi că sunt proști toți europenii ăia care preferă Stepway lui Tivoli, nu? Sau mai vin ei și spun că vest-europenii au bani și Dacia e doar o a doua mașină. Ok, și atunci dacă au atât de mulți bani de ce nu-și iau Tivoli ca a doua mașină în loc de Dacia?

    Scumpe? Încetați să mai comparați versiuni chele ale altor modele din clasă cu variantele dotate ale Daciei. Că asta fac mulți ca să arate că sunt scumpe, ceea ce e o prostie. Aduceți-le la dotări similare cum am făcut eu cu Fabia și Tivoli și apoi comparați. Și chiar și versiunile chele ale lor sunt mai scumpe ca un Sandero dotat.

    Apoi, pentru cei 600 euro în plus cu care s-au scumpit Daciile primești o platformă din secolul 21, ba chiar din anii recenți (chiar dacă simplificată) și nu vechea platformă B0 din anii 90, primești frânare automată, primești airbag-uri cortină, primești tehnologie la zi (inclusiv AndroidAuto și Apple CarPlay wireless pe care nu le au nici modele premium). Păi 600 euro în plus e pomană pentru toate astea. Pe ideea asta, scumpă era generația trecută care pentru 600 euro în minus nu oferea nimic din toate astea.

    Dar știți vorba: câinii latră, caravana trece. Așa și cu haterii Dacia: ei aruncă cu zoaie, Dacia continuă să vândă cu sutele de mii în Europa, Africa de Nord și Asia de SV (Turcia).
    44 24
  • Manu Mihail
    @moldo (sîrmă)
    Dacia se adresează clienților din Africa de Nord din lumea treia nu ???
    21 27
  • Asa e ma moldovene noi avem obligația sa cumpăram mașini care sa ruginească, ca de este indecent sa vrem galvanizare in zonele expuse ruginii... ne mai miram de ce unii vor mașini de 10-15 ani din Germania... simplu... pentru ca încă oferă ceea ce Dacia nu oferă...cu toate astea posed 3 vehicule luate de noi
    23 25
  • Apropo știe careva care este proporția vehiculelor vândute in Europa tanger vs mioveni?... pentru ca nu e niciun motiv de mândrie dacă de la tanger vor fi 80 vs 20 mioveni
    19 19
  • Cine te obligă pe tine să cumperi Dacia?! Ești cumva pe vremea comunismului să nu ai variante de alegere? Atunci, dacă ai atât de multe variante, de ce arunci pe aici cu lături în Dacia? Te pune cineva s-o cumperi? I-auzi, mă, la el, se poartă de parcă i le bagă cineva cu forța pe gât și nu are libertatea să aleagă ce-i place.
    28 17
  • Normal... romanul vrea ca la 8400 de euro sa ia V6 biturbo cu dotări de Rolls si bineînțeles sa atinga suta în 3.4 secunde.
    28 13
  • Flavius
    Suntem doar o colonie cu forța de muncă ieftină...????
    Deja la Target Maroc se produce mai mult ca in Romania deci concluzia ??????
    21 11
  • Toți cei ce va luați dacii noi ii blamați pe cei ce își cumpara “cazane pe roti” din Germania.., in unele cazuri mașini premium de 4-5 ani...
    21 19
  • Aceeași replica obosita... “romanul vrea”... da ce polonezul nu vrea?... bulgarul...germanul, luxemburghezul nu vrea mașina buna la preț mic?... apropo vezi ma ca romanii fug de biturbo ca sunt păcătoase și motoare de peste 2000cmc așa cum sunt toate V6 pt impozit...deci commentul tău doar poluează acest spațiu
    19 16
  • @ Flavius

    Astea cu colonia sunt naționalisme ieftine. Trebuie să înțelegi că în afară de niște mărci chinezești și mai nou una vietnameză, cam toți producătorii auto au devenit globali, inclusiv Dacia.

    Iar la Dacia nu e doar forță de muncă ieftină, la Dacia lucrează și ingineri și designeri români care au avut o contribuție majoră la noile modele Dacia, inclusiv Dusterul actual. Acești ingineri și designeri lucrează chiar la centrul din România. Ba chiar lucrează și își aduc contribuția și la unele modele Renault, nu doar Dacia. Iar legat de muncitorii de rând de la fabrica din Mioveni, au salarii mult mai mari decât mulți oameni din țara asta. Unii din ei se apropie de salariul meu de corporatist.

    De ce oare vă place să aruncați vorbe de astea populiste fără o documentare de bază?
    25 18
  • Tu ești ăla de se interesa de nu știu cine angajat pe pile la contabilitate parca la Dacia?
    18 17
  • @dCi, da mă, ieftin, mult și bun. Ca berea la PET, nu? Hai, pllimbă ursu...
    14 18
  • @ dci

    Nu știu despre ce vorbești. Eu nu cunosc bălăcărelile voastre personale de pe aici cu angajați Dacia și chestii de astea și nici nu mă interesează. Eu nu am intrat în feude personale pe acest site și nici nu o voi face. Ce am comentat de Dacia, am comentat pentru că primește multă ură gratuită fără să o merite, în timp ce modele cu mai multe pretenții, dar cu multe bube asemănătoare sunt scutite. Asta în timp ce Dacia nici măcar nu se dă o marcă cu pretenții. A spus clar că rămâne o marcă de buget, iar, culmea, oamenii îi reproșează că e marcă de buget. Plus că cei care aruncă cu zoaie în Dacia oricum nu cumpără Dacia, iar Dacia oricum nu se adresează lor. Așa că o să vă las în pace în timp ce Dacia va continua să vândă cu sutele de mii.
    30 15
  • Mi-ar plăcea să văd, în echiparea Acces, o mașină cu aer condiționat și cutie automată. Atât, fără alte briz-brizuri.
    La un preț de 10000€ (8000 și ceva cu programul rabla) cred că s-ar vinde mult mai bine decât actuala variantă de bază.
    19 18
  • Mai adaug doar că ar trebui să luați exemplu de la @CVT de mai sus despre cum să faci o critică constructivă fără a arunca cu zoaie.
    18 15
  • Cum era vorba aia : sunt prea sărac sa cumpăr ieftin .
    19 13
  • Danuț Alin Niță
    Dacia tot o căruță va rămâne !!!
    Indiferent de preț !!!
    18 25
  • Problema e lipsa de respect despre care vorbesc cei care au Dacia chiar și pe acest articol... voi care o ridicați in slavi aveți Dacia?... pentru ca ar fi pura demagogie sa lăudați Dacia dar sa va luați altceva, eu in general țin lucrurile pana nu mai pot fi folosite, de la telefoane pana la mașini... ori cum as putea sa mi iau Dacia știind ca peste câțiva ani intra rugina in ea și e nesimțite din partea mea sa cer o protecție la coroziune mai buna...d1300 ruginea, nova la fel, Supernova evident, Solenza și ea... de logan nu mai zic... de ce toate astea... ca sa cumpar din cinci in cinci ani Dacia noua?
    21 18
  • Manu Mugurel
    @dci
    Sunt angajați Dacia !!!!!!!!!
    Sigur.
    8 12
  • Renault când a preluat Dacia trebuia sa rezolve o singura problema... rugina...asta ca punem noi ecrane chinezești de 8” și mufe usb e pentru copii... nu știu care s a vaitat vreodată de stătea tehnica a unei d1300, in schimb de rugina da... in plus pe o Dacia învăța și nevasta ceva mecanica fără sa vrea... acum unii nu știu unde se pune lichidul de parbriz...iar majoritatea sunt convins ca nu știu sa pornească o d1300 dar in schimb vor cutii automate
    24 20
  • Cine nu e de acord cu mine când spun ca unii nu știu sa pornească o Dacia 1300 sa explice aici cum și mai ales cum ar fi procedat in aceasta dimineața la mersul înapoi ... dar unul care are vârsta maxim 25 de ani
    18 13
  • Desi initial mi s-a parut scumpa (varianta de baza in comparatie cu vechea generatie) acum nu mai sunt de aceiasi parere. Primesti destul de multe pentru banii aia in plus: faruri led, geamuri electrice fata, franare automata, radio + player USB etc.
    Probabil in cativa ani vor veni si cu ceva echivalent cu actuala Serie limitata Plus adica o varianta cu AC in jur de 9k euro.

    Haterii vor fi hateri in continuare. In momentul de fata nu prea ai nici o masina noua sub 10k euro cu Rabla. Loganul chel ajunge 7k euro cu Rabla. E imbatabil la banii astia. Varianta cu GPL e sub 10k euro cu tichet. Iarasi imbatabil si la pret si la costuri de rulare.
    Problemele cu tabla negalvanizata au fost depasite de vreo 13 ani de zile. Poate afla si altii de pe aici. Tabla subtire au toate masinile. Antifonare proasta a avut pana acum cativa ani si Mazda 3 cu tot cu pretentiile ei premium.
    Compromisuri fac toti producatorii. Dacia face foarte putine in conditiile economice si de piata actuale.
    23 6
  • Mr. Moldovean, majoritatea trolilor care probabil se plictisesc pe la concurență sau doar își distrează nerod neuronul stingher s-a strâns aici să inunde cu zoaie la orice articol despre Dacia sperând că dintre atâtea prostii poate e crezută vreuna.

    Nivelul lor e atât de limitat că exclude un posibil dialog iar minciunile debitate sunt mult prea gogonate și repetate cu o obstinație demnă de stabilimentul în care unii ar trebui să-și facă veacul (în mod) inexorabil.

    Consum de ulei blamat dar mai mult ca sigur la un motor exploatat incorect, dorința de a avea AC la echiparea de bază apoi plângeri despre prețul echipării de top, reclamații la ținuta de drum în viraje (de parcă neechiparea cu anvelope potrivite și neadaptarea vitezei la condițiile de drum ar fi culpa mașinii!!!!), așa zisele probleme cu galvanizarea și rugina repetate obsesiv (printre altele cunosc personal un Logan cu zonă unde vopseaua este exfoliată din cauze externe de peste 7 ani și NU a apărut rugina - este la exterior dar într-o zonă neexpusă coroziunii agenților de deszăpezire) și alte rautăți gratuite sau exagerate cu rea intenție.
    17 41
  • Careva
    Am avut un logan 1.4 75 de cai. L-am cumparat nou in 2006, iar apoi dupa cativa ani l-am plasat prin familie. A fost vandut anul trecut. Dupa 13 ani nu avea strop de rugina, iar cea mai grava problema pe care am avut-o a fost ca s-a stricat incuietoarea de la portbagaj. Era fara aer conditionat, lenesa si nu statea pe drum exemplar. Dar nu cred ca m-am bucurat atat de mult cand am cumparat o alta masina. Si am vazut cu ea jumatate de Europa.
    In 2018 am recidivat si am cumparat un Duster 4x4. Nu pretul a fost argumentul. Chiar mi-a placut masina.
    Problema este ca cei mai multi nu isi fac un profil de utilizator. Este evident ca o masina de 200 de cai este mai "buna" decat una de 90. Dar daca mergi cu ea doar in oras cu o medie de 10 km/ora nu te prea ajuta. Iar la factorul "bling" sunt unii care nu doresc si sunt unii care nu isi permit. Nu vad o rusine in asta.
    Modelul de 8.400 euro cred ca este adresat flotelor, nu este model home use. Cand cumperi 20 de masini cu 7.000+TVA pentru trafic strict urban nu te prea doare de confortul soferului sau cat de repede ajunge el "la suta".
    Pe scurt: nu iti place, nu mananci! Loganul a fost de la inceput o alternativa la second hand cu +100k km.
    Legat de mutarea productiei in Africa nu imi pare o tragedie. Uzina de la Pitesti este la capacitate maxima si aici se produc modelele scumpe. Duster+Stepway. Adica valoare adaugata mai mare.
    34 11
  • Dar cu Inexorabil ce ai? Esti angajat la Renault?Trebuie sa mint ca are tabla buna si nu consuma ulei sa iti fac tie pe plac?
    37 11
  • Ca sa va faceți o imagine cam cat costa opționalele intrați pe dacia.fr, exista configurator. Deci asta înseamnă ca acolo sunt la vânzare (versiunea cu cutie manuala)
    Cum nu știu franceza, dar totuși multe cuvinte sunt asemănătoare, mi-am făcut o idee de preț.
    O singura concluzie am: nu v-a fi simplu sa aleg opționalele astfel încât sa mă încadrez in buget
    Un lucru m-a frapat: intre GPL/Non GPL nu exista diferență de preț, pentru un STEPWAY Confort totul pleacă de la 13890€.
    21 3
  • Marius
    Bravo inginerilor din proiectare, au dat "copy paste" perfect la Fiat Tipo
    !!!!!!!
    Dar cu preț de vînzare mult mai mare, doar trebuie să facem mult profit pentru a investi in Franta, Maroc etc.
    20 17
  • Informativ
    Jante 16'' Mahalia +200€ pare roata de aluminiu nu mă interesează
    Pack city= caméra de recul + aide au parking avant / arrière + détecteur d'angle mort) +400€ mă interesează
    Cartes mains libre +200€ nu am înțeles bine pare ca ai cartela in loc de cheie sunt in dubiu
    Plancher coffre plat +100€ habar nu am ce este, mă poate ajuta cineva !?
    Pack Confort = Cartes mains libre + frein parcking éléctrique +console haute avec rangement +400€. Cred ca frein parcking éléctrique este frâna de parcare automata, nu sunt fan. Nu prea știu ce este console haute avec rangement sunt in dubiu
    caméra de recul +200€ Nu, îmi doresc Pack city
    Media Nav écran 8inch avec réplication navigation 6 haut-parleur 2USB + support telephonique +400€ Nu știu sa fac diferența In baza este Media display (écran 8'', réplication smartphone, 4 haut-parleurs, 1 port USB, 1 support téléphone) intre replicare navigație si smartphone.

    Deci in principiu +400€-600€
    16 3
  • Sa înțeleg ca toată lumea are peste 25 de ani?... atunci măresc vârsta... toți cei sub 30 de ani
    16 10
  • Nu mai ai loc de atâția deștepți și de pricepuți pe aici.
    De-aia e țara asta la coada Europei, că e plină genii și de binevoitori!
    20 20
  • Exact...când unii sunt luați la bani mărunți o dau in diverse... treaba... te simți?
    12 18
  • Manu Mugurel
    Vînzări Dacia in Franța:
    https://www.profit.ro/piata-auto-din-franta-se-prabusteste-din-nou-in-noiembrie-din-cauza-pandemiei-dacia-puternic-afectata
    Informaţiile publicate profit.ro
    11 10
  • @Manu Mugurel

    Îmi aduc aminte de criza din 2009, in martie șomaj tehnic, începând cu mijlocul lui aprilie le trebuia o săptămâna de 10 zile ca sa reușească sa fabrice toate comenzile, se aștepta 3 luni la o mașină.
    Daca criza economica continua datorita pandemiei nici eu nu vad motive de optimism (o simt la munca chiar daca nu lucrez direct in zona auto). Banii trebuie sa se învârtă precum circuitul apei in natura, altfel este de rău! Trebuie sa recunoaștem ca Dacia s-a vândut bine in Europa pentru ca zona săraca a cumpărat mașinile vechi din Germania, Franța,....
    10 2
  • Manu Mugurel
    @XXX
    zona săracă adică România !!!!
    Rușine bosss :)))
    2 4
  • Angajat Dacia
    Mugurel
    Tu ești angajat Dacia !!!!!
    6 2
  • Ce mai face colegul angajat pe pile la Dacia... nu mai știu exact departamentul...
    9 8
  • LUCCI LUCIANO
    Am vazut pe un site spaniol ca, puterile motoarelor sunt, in fapt, altele decat cele prezentate in fisa tehnica. Varianta Sce 65 ar avea de fapt 67 CP, motorul Tce 90, are 92 CP, iar cand merge pe gaz , acesta din urma, dezvolta 101 CP si nu 100. Asta ziceau ei, Acum, legat de pret, inteleg ca Loganul cel mai dotat , cu cutie manuala, costa 12150 euro. Scazand Rabla, 1350, ar ramane 10.850.Pt o masina economica dar spatioasa din 2020, cand toti producatorii au inebunit cu preturile, zic ....si Dacia a luat-o un pic pe aratura dar pretul nu e chiar atat de catastrofal. Ganditi-va ca generatia anterioara, nu avea toate aceste optiuni moderne si era cam tot pe acolo cu pretul. Cinstit, acum.....Daca mai lasa di dealerul 3-400, e de luat Loganul cu GPL , sincer. Specific faptul ca ma adresez oamenilor onesti, care traiesc din venituri licite , in principiu fara cazier si care nu sunt dati in urmarire. Ceilalti si rudele lor, pot cumpara in continuare bemveuri, porshuri, mertzane si rolsuri. Dar sa tina minte: JOIA E ZI DE PACHET!
    15 4
  • LUCCI LUCIANO
    Intrebare pt Automarket: pe ce parte a caroseriei are Loganul busonul de alimentare ? In poza 2 il are pe stanga, in pozele 3 si 4 , pe dreapta etc . Ati prezentat si modelul pt Anglia , caci stiu ca acolo nu va fi vandut?
    10 2
  • @ Lucaci Luciano La ce secție lucrezi?
    5 17
  • Hai ca m-am prins... rutieră...
    5 16
  • Acum știu ca dormi... doar ai fost de noapte...
    6 17
  • @LUCCI LUCIANO, exact! In pozele 1, 3 si 6 nu se vede volanul pe partea stanga iar busonul este cand pe stanga, cand pe dreapta.
    6 1
  • @dCi. Când vorbesc de genii și binevoitori, tu reacționezi. Te simți?
    14 6
  • Angajat Dacia
    @dci-mugurel
    Departamentul pile și relații/achiziții cumpărări/ mamica/Mariana /Dacia/pile si relații că se poartă :)))
    Cu cardul plin de bani
    2 1
  • Angajat Dacia
    @dci
    Este simplu cum fac:
    Furnizor/analist/buyer/IT/ofertă prețul cel mai mic/card.
    :)))
    2 0
  • @Manu
    Nu numai, pune pe lista , Bulgaria, Serbia, Grecia, Muntenegru, Macedonia de Nord (prima grupa valorica)
    In grupa II-a valorica fără jena poți sa pui la socoteala Slovacia, Croația, Ungaria, Polonia nici pe aici nu este vreo mare fericire, cumpăra la greu si ei SH-uri.
    Diferența este ca in prima grupa prețul mediu este pe la 4000€ in a doua grupa valorica, media este pe la 8000€
    6 1
  • Cam mulți milițieni ... prefera sa lovească din umbra nicidecum sa și asume și sa recunoască dacă într-adevăr a lucrat de noapte... dar sa se știe pentru posteritate: nu am nimic împotriva comentariilor lui doar ca mi-a atras atenția prin comentariile mai vechi iar acum mi s a confirmat, era ca un joc...de altfel i am dat și mânuța verde ... afirm cu toată răspunderea ca ma încadreaz in totalitate in ceea ce a spus domnul agent aici:”Specific faptul ca ma adresez oamenilor onesti, care traiesc din venituri licite , in principiu fara cazier si care nu sunt dati in urmarire.”... eu întăresc su spun clar fără cazier
    5 7
  • Mai cvt dar multe deviceuri mai ai de ai intrat să-ți dai tie 9 mânuțe verzi și mie 9 rosii... cam curioasa situația 1-9... 9-1
    7 8
  • Cine are ceva de comentat sa citească ceea ce scrie Lucian apoi sa și imagineze ce meserie are...desigur nu doar in cazul lui
    5 8
  • Pe acest site, la rubrica de comentarii, a fost întotdeauna câte un Gică Contra de serviciu, un personaj care enerva pe toată lumea cu prostiile pe care le debita.

    Au fost, pe rând, Scorpionul Negru, Inexorabil, Fanskoda și alții.

    Acum a apărut acest dCi. Poate e nevorbit, poate n-are viață socială, poate n-are serviciu...nu știu ce-i lipsește. Dar ceva sigur îi lipsește!
    7 7
  • L-ai uitat pe Edikkk!
    7 0
  • E frate-su
    1 2
  • Eu sunt curios daca iar o sa coste Dacia la noi cu 1200euro in plus fata de alea de la francezi,vorbesc de alea facute la noi si exportate la ei.
    3 2
  • @Tatraurs
    Intra, (mă repet) intra pe dacia.fr STEPWAY Confort GPL=13890€ in Franța in Romania este anunțat 13250€. Este oare mai scumpa decât in Franța?
    Ca sa ști, roata de rezerva care nu este obligatorie in Franța/Italia/Spania -200€ (așa scrie pe site Italia/Spania, daca o vrei , atât de costa la un STEPWAY model vechi nu cred ca diferă la asta nou) Nu te alarma daca vrei GPL pe Romania cu roata de rezerva tot +200€ te costa, nu fac discriminare îți garantez!
    O s-o bagi pe aia acum, ca alea de export sunt mai speciale si la romani le da ultimele rebuturi!
    2 3
  • @xxx. N-am intrat acum ca mi-a fost lene si sunt si preturile de final la spartul targului,dar,de doi ani incoa' preturile la Logan si Duster sunt cu 800-1200 euro mai mari la noi fatavde alea din Franta,Bulgaria,Ungaria si Cehia
    2 1
  • Si mai faceau ceva cei de la Dacia . In Franta nivelul de echipare Acces era defapt Essential-ul de la noi,la ei nu se vindea versiunea cheala fara aer conditiknat si bare negre. Acum,cel mai ieftin Duster costa la francezi 12490 euro iar la noi 13900euro(sa te arda la tichet). Ce e mai scump la ei sunt mai bine echipate in standard dar luate cu pretyl dotarilor, tot mai ieftin se vand la francezi. La cehi erau si mai ieftine. E corect ce face Dacia?
    3 1
  • @Tatraus

    Duster COMFORT Romania 14950€ (așa scrie pe site dacia.ro COMFORT)
    Duster CONFORT Franța 16400€
    Atenție la nuanța, echipările nu sunt identice in fiecare zona, sunt adaptate pieței in care se vând.
    Acum ca s-a uitat cineva si într-o zi si era un discount, nu este aceeași discuție si noi avem in Romania in februarie -1000€ si 4 roti de iarna
    Pe aia cu Bulgaria am fumat-o si noi la firma -1000€ pe Duster, dar nu era același lucru cu Romania!
    3 1
  • @Tatraus
    De aceea vreau sa vad configuratorul pe Romania sa compar mere cu mere. Din ce s-a scris pare sa fie aceeași echipare Franța/Romania, nu a fost cazul pana acum pentru ca denumirile comerciale erau un pic diferite.
    Configurația Acces Franța nu are fata Essential Romania:
    1. Bare de pavilion longitudinale negre inscripționate "DUSTER"
    2. Tapiterie "Essential" cunosc mașina Acces Franta este oribila tapițeria
    3. Radio MP3 cu satelit de comanda pe volan, USB, Bluetooth
    4. Bancheta spate rabatabila 1/1
    5. Conducte aer pentru locurile din spate
    6. Roata de rezerva
    7. Luneta dejivranta si ștergător luneta
    8. Tetiere ajustabile pe înălțime fata/spate
    Ști cate Essential modelul cel mai ieftin s-au vândut la noi practic 0 daca intri pe site Dacia nu mai poți sa o comanzi in versiune de motor Acces Franța
    Vorbesc in cunoștință de cauza in luna mai a trebuit (a fost bonus la munca) sa comand mașini de mici intervenții (2 persoane si o trusa de munca cu echipament ușor de electronica, 40 mașini) pentru Europa
    1 1
  • LUCCI LUCIANO
    @ dCi- asa esti tu in fiecare zi, sau faci eforturi ? Retine treaba aia cu ,,Joia'' . Nici nu stii cand iti trebuie....Macar ai aflat si tu ceva practic. De teorie....suntem satui!
    3 1
  • Am LOGAN diesel
    Am LOGAN 1.5 dci 68 cai,din2oo5,bat la funduleț și acum piți cu haudi vândute cu 10-12 mii de euro și cu km.de zici că au mers pe lună și înapoi. Acum de noile modele apărute: 3 pistoane ( ați făcut economia pu...,motorizare de rahat) gpl
    2 0
  • Eu am avut Logan 1.5DCI, am vandut-o si merge si acum. Da, a avut probleme cu rugina, dar dupa vreo 10 ani si cel care a cumparat-o a rezolvat problema usor. Ptr cat am dat pe masina a fost super ok. Nu poti sa ai in pretul ala totul bun pe ea. Din punctul meu de vedere motorul de la pe loganul avut a fost foarte bun.

    Problema mea cu actualul model, este ca au pus multe chestii inutile din punctul meu de vedere, pentru a lua ochii si au scos altele esentiale.

    Dacia a oferit ce a cerut clientii, clientii care nu prea stiu ce vor.

    Obiectiv ce ma deranjeaza pe mine(cand am verificat ultima data configuratorul):

    1. Nu am nevoie de faruri LED;
    2. Nu am nevoie de conexiune wireless android/apple;
    3. Vreau reglaj la scaunul soferului pe inaltime, pe orice echipare(macar ca optiune);
    4. Vreau oglinzi electrice(reglaj si incalzire) pe orie echipare(macar ca optiune);

    Cand m-am uitat la configurator, pentru reglajul scaunului pe inaltime trebuia sa-mi iau echipare confort. De ce? Asta nu o pot intelege. Inteleg si p-aia cu lipsa AC-ului, dar sunt unele chestii pe care nu le inteleg.

    Nu inteleg prioritatile Dacia si mi se pare ce ne arunca cu praf in ochii(faruril led, ecrane si alte ...)
    1 0
  • Eu daca as vrea sa-mi iau Dacia, as mai astepta 2-3 ani, pentru ca intre timp poate sa apara echipari mai interesante.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru