Cu o lună în urmă, Dacia a publicat listele de prețuri pentru noile generații Logan, Sandero și Sandero Stepway, dar și lista dotărilor standard și opționale pentru noul Sandero Stepway. Acum a venit momentul să aflăm dotările noii generații Logan.
Versiunea de bază a noului Logan este Access și este oferită doar pentru motorul pe benzină SCe de 65 de cai putere. Prețul de pornire al acestei versiuni este de 8.400 de euro.
Printre dotările standard ale acestei echipări se numără jante de oțel de 15 inch cu design Argeș, faruri de zi LED, faruri "eco-LED" (fază scurtă LED - fază lungă halogen), carcase oglinzi retrovizoare de culoare neagră, bare de protecție față și spate de culoare neagră.
De asemenea, tot Access include direcție asistată electric, comandă de încălzire și recirculare aer, închidere centralizată, volan reglabil pe înălțime, lunetă încălzită, geamuri electrice față, suport pentru telefon și port USB poziționate pe planșa de bord, sistem de frânare de urgență automată, limitator de viteză sau sistem de monitorizare a presiunii în pneuri.
Între timp, clienții care aleg echiparea Essential plătesc cel puțin 9.800 de euro.
Aceștia primesc în plus jante de oțel de 15 inch cu design Elma, bare de protecție față și spate în culoarea caroseriei, aer condiționat cu reglare manuală, geamuri electrice față cu impuls pe partea șoferului, iluminare pentru portbagaj, sistem Media Control cu ecran alb-negru de 3.5 inch, Cruise Control, kit de reparație (pentru motorizarea benzină-GPL) sau proiectoare de ceață.Clienții acestei versiuni au la dispoziție și motoarele TCe de 90 de cai putere și Eco-G de 100 de cai putere, care include și sistem GPL.
Echiparea de top pentru noua generație Logan este Comfort, iar în cazul acesteia prețurile încep de la 10.700 de euro pentru motorul SCe de 65 de cai putere.
Pe lângă dotările menționate anterior, echiparea Comfort include, printre altele, și jante flexwheel de 15 inch cu design Sorane, carcase oglinzi retrovizoare în culoarea caroseriei, ambianță interioară închisă cu inserție material textil, volan reglabil pe înălțime și adâncime, oglinzi retrovizoare reglabile electric cu sistem de dejivrare, ștergătoare cu senzor de ploaie, scaun șofer reglabil pe înălțime cu cotieră integrată, kit de compartimentare pentru portbagaj și sistem Media Display cu ecran de 8 inch, compatibilitate pentru Android Auto și Apple CarPlay.
Pentru moment, Dacia nu a publicat și prețurile pentru dotările opționale pentru Logan.
LISTĂ DE PREȚURI Dacia Logan
MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR
PUTERE
(CP)
TRANSMISIE
Acces
Essential
Comfort
1.0 Benzină
SCe
3 cilindri
65
Man 5
8.400
9.800
10.700
1.0 Benzină
TCe
3 cilindri
90
Man 6
CVT-
-10.950
-11.850
12.950
1.0 Benzină
TCe
3 cilindri
100
Man 6
-
11.250
12.150
Via Dacia
Ca eu am una care la 40.000 km isi indeplineste profetia, iar pentru sublinierea de mai sus dacia nu o repara in garantie.
Completam zece litri de ulei la 20.000 km...
Cu programul rabla ce preț final are la concesionar , ce discount aplică ????
Toți clienții suntem foarte curioși :)))
Nu știu cine va mai cumpăra , dacă nu rezolvă problemele spuse, la vocea clientului Dacia !!!!!
Dacia se vrea din lumea bună....nu reușește cu calitatea :)))
Păcat că nu sunt Skoda care deja produc maşini SUV 100% electrice
Dacia încă este la capitolul "carcase oglinzi retrovizoare în culoarea caroseriei"
Așa e, voi vreți tablă galvanizată, insonorizare la nivel de clasă mai sus, stabilitate exemplară, totul la 10.000 euro dacă se poate. Sau chiar mai puțin. Pentru o mașină nouă. Ghiciți ce, nu se poate!
@ Ionuț
A sărit calul cu noile prețuri? Am configurat o Fabia automată cu dotări similare unui Sandero automat dotat și am ajuns la un preț de listă de aproape 20.000 euro (19.700 și ceva). Ok, primești discount, dar diferența față de 12.000 și ceva a unui Sandero automat e enormă chiar și cu discount, că doar nu îți oferă 7.000 euro discount diferența dintre cele două. Alte modele din clasă sar de 20.000 euro cu dotări similare.
Alții îmi dădeau SsangYong Tivoli ca exemplu de concurent pentru Stepway la 15.200 euro. Mă duc eu pe site la SsangYong și ce observ? Modelul de 15.200 euro e a doua variantă de echipare și când i-am pus opțiuni similare unui Stepway am ajuns pe la aproape 18.500 euro față de 14.000 un Stepway. Cine are 4.500 euro diferență să-i dea pe Tivoli, dar majoritatea nu va face asta. Apoi, comparați vânzările în Europa ale lui Stepway cu Tivoli. Coreeanul nici nu apare în topuri, e undeva jos. Crezi că sunt proști toți europenii ăia care preferă Stepway lui Tivoli, nu? Sau mai vin ei și spun că vest-europenii au bani și Dacia e doar o a doua mașină. Ok, și atunci dacă au atât de mulți bani de ce nu-și iau Tivoli ca a doua mașină în loc de Dacia?
Scumpe? Încetați să mai comparați versiuni chele ale altor modele din clasă cu variantele dotate ale Daciei. Că asta fac mulți ca să arate că sunt scumpe, ceea ce e o prostie. Aduceți-le la dotări similare cum am făcut eu cu Fabia și Tivoli și apoi comparați. Și chiar și versiunile chele ale lor sunt mai scumpe ca un Sandero dotat.
Apoi, pentru cei 600 euro în plus cu care s-au scumpit Daciile primești o platformă din secolul 21, ba chiar din anii recenți (chiar dacă simplificată) și nu vechea platformă B0 din anii 90, primești frânare automată, primești airbag-uri cortină, primești tehnologie la zi (inclusiv AndroidAuto și Apple CarPlay wireless pe care nu le au nici modele premium). Păi 600 euro în plus e pomană pentru toate astea. Pe ideea asta, scumpă era generația trecută care pentru 600 euro în minus nu oferea nimic din toate astea.
Dar știți vorba: câinii latră, caravana trece. Așa și cu haterii Dacia: ei aruncă cu zoaie, Dacia continuă să vândă cu sutele de mii în Europa, Africa de Nord și Asia de SV (Turcia).
Dacia se adresează clienților din Africa de Nord din lumea treia nu ???
Deja la Target Maroc se produce mai mult ca in Romania deci concluzia ??????
Astea cu colonia sunt naționalisme ieftine. Trebuie să înțelegi că în afară de niște mărci chinezești și mai nou una vietnameză, cam toți producătorii auto au devenit globali, inclusiv Dacia.
Iar la Dacia nu e doar forță de muncă ieftină, la Dacia lucrează și ingineri și designeri români care au avut o contribuție majoră la noile modele Dacia, inclusiv Dusterul actual. Acești ingineri și designeri lucrează chiar la centrul din România. Ba chiar lucrează și își aduc contribuția și la unele modele Renault, nu doar Dacia. Iar legat de muncitorii de rând de la fabrica din Mioveni, au salarii mult mai mari decât mulți oameni din țara asta. Unii din ei se apropie de salariul meu de corporatist.
De ce oare vă place să aruncați vorbe de astea populiste fără o documentare de bază?
Nu știu despre ce vorbești. Eu nu cunosc bălăcărelile voastre personale de pe aici cu angajați Dacia și chestii de astea și nici nu mă interesează. Eu nu am intrat în feude personale pe acest site și nici nu o voi face. Ce am comentat de Dacia, am comentat pentru că primește multă ură gratuită fără să o merite, în timp ce modele cu mai multe pretenții, dar cu multe bube asemănătoare sunt scutite. Asta în timp ce Dacia nici măcar nu se dă o marcă cu pretenții. A spus clar că rămâne o marcă de buget, iar, culmea, oamenii îi reproșează că e marcă de buget. Plus că cei care aruncă cu zoaie în Dacia oricum nu cumpără Dacia, iar Dacia oricum nu se adresează lor. Așa că o să vă las în pace în timp ce Dacia va continua să vândă cu sutele de mii.
La un preț de 10000€ (8000 și ceva cu programul rabla) cred că s-ar vinde mult mai bine decât actuala variantă de bază.
Indiferent de preț !!!
Sunt angajați Dacia !!!!!!!!!
Sigur.
Probabil in cativa ani vor veni si cu ceva echivalent cu actuala Serie limitata Plus adica o varianta cu AC in jur de 9k euro.
Haterii vor fi hateri in continuare. In momentul de fata nu prea ai nici o masina noua sub 10k euro cu Rabla. Loganul chel ajunge 7k euro cu Rabla. E imbatabil la banii astia. Varianta cu GPL e sub 10k euro cu tichet. Iarasi imbatabil si la pret si la costuri de rulare.
Problemele cu tabla negalvanizata au fost depasite de vreo 13 ani de zile. Poate afla si altii de pe aici. Tabla subtire au toate masinile. Antifonare proasta a avut pana acum cativa ani si Mazda 3 cu tot cu pretentiile ei premium.
Compromisuri fac toti producatorii. Dacia face foarte putine in conditiile economice si de piata actuale.
Nivelul lor e atât de limitat că exclude un posibil dialog iar minciunile debitate sunt mult prea gogonate și repetate cu o obstinație demnă de stabilimentul în care unii ar trebui să-și facă veacul (în mod) inexorabil.
Consum de ulei blamat dar mai mult ca sigur la un motor exploatat incorect, dorința de a avea AC la echiparea de bază apoi plângeri despre prețul echipării de top, reclamații la ținuta de drum în viraje (de parcă neechiparea cu anvelope potrivite și neadaptarea vitezei la condițiile de drum ar fi culpa mașinii!!!!), așa zisele probleme cu galvanizarea și rugina repetate obsesiv (printre altele cunosc personal un Logan cu zonă unde vopseaua este exfoliată din cauze externe de peste 7 ani și NU a apărut rugina - este la exterior dar într-o zonă neexpusă coroziunii agenților de deszăpezire) și alte rautăți gratuite sau exagerate cu rea intenție.
In 2018 am recidivat si am cumparat un Duster 4x4. Nu pretul a fost argumentul. Chiar mi-a placut masina.
Problema este ca cei mai multi nu isi fac un profil de utilizator. Este evident ca o masina de 200 de cai este mai "buna" decat una de 90. Dar daca mergi cu ea doar in oras cu o medie de 10 km/ora nu te prea ajuta. Iar la factorul "bling" sunt unii care nu doresc si sunt unii care nu isi permit. Nu vad o rusine in asta.
Modelul de 8.400 euro cred ca este adresat flotelor, nu este model home use. Cand cumperi 20 de masini cu 7.000+TVA pentru trafic strict urban nu te prea doare de confortul soferului sau cat de repede ajunge el "la suta".
Pe scurt: nu iti place, nu mananci! Loganul a fost de la inceput o alternativa la second hand cu +100k km.
Legat de mutarea productiei in Africa nu imi pare o tragedie. Uzina de la Pitesti este la capacitate maxima si aici se produc modelele scumpe. Duster+Stepway. Adica valoare adaugata mai mare.
Cum nu știu franceza, dar totuși multe cuvinte sunt asemănătoare, mi-am făcut o idee de preț.
O singura concluzie am: nu v-a fi simplu sa aleg opționalele astfel încât sa mă încadrez in buget
Un lucru m-a frapat: intre GPL/Non GPL nu exista diferență de preț, pentru un STEPWAY Confort totul pleacă de la 13890€.
!!!!!!!
Dar cu preț de vînzare mult mai mare, doar trebuie să facem mult profit pentru a investi in Franta, Maroc etc.
Jante 16'' Mahalia +200€ pare roata de aluminiu nu mă interesează
Pack city= caméra de recul + aide au parking avant / arrière + détecteur d'angle mort) +400€ mă interesează
Cartes mains libre +200€ nu am înțeles bine pare ca ai cartela in loc de cheie sunt in dubiu
Plancher coffre plat +100€ habar nu am ce este, mă poate ajuta cineva !?
Pack Confort = Cartes mains libre + frein parcking éléctrique +console haute avec rangement +400€. Cred ca frein parcking éléctrique este frâna de parcare automata, nu sunt fan. Nu prea știu ce este console haute avec rangement sunt in dubiu
caméra de recul +200€ Nu, îmi doresc Pack city
Media Nav écran 8inch avec réplication navigation 6 haut-parleur 2USB + support telephonique +400€ Nu știu sa fac diferența In baza este Media display (écran 8'', réplication smartphone, 4 haut-parleurs, 1 port USB, 1 support téléphone) intre replicare navigație si smartphone.
Deci in principiu +400€-600€
De-aia e țara asta la coada Europei, că e plină genii și de binevoitori!
https://www.profit.ro/piata-auto-din-franta-se-prabusteste-din-nou-in-noiembrie-din-cauza-pandemiei-dacia-puternic-afectata
Informaţiile publicate profit.ro
Îmi aduc aminte de criza din 2009, in martie șomaj tehnic, începând cu mijlocul lui aprilie le trebuia o săptămâna de 10 zile ca sa reușească sa fabrice toate comenzile, se aștepta 3 luni la o mașină.
Daca criza economica continua datorita pandemiei nici eu nu vad motive de optimism (o simt la munca chiar daca nu lucrez direct in zona auto). Banii trebuie sa se învârtă precum circuitul apei in natura, altfel este de rău! Trebuie sa recunoaștem ca Dacia s-a vândut bine in Europa pentru ca zona săraca a cumpărat mașinile vechi din Germania, Franța,....
zona săracă adică România !!!!
Rușine bosss :)))
Tu ești angajat Dacia !!!!!
Departamentul pile și relații/achiziții cumpărări/ mamica/Mariana /Dacia/pile si relații că se poartă :)))
Cu cardul plin de bani
Este simplu cum fac:
Furnizor/analist/buyer/IT/ofertă prețul cel mai mic/card.
:)))
Nu numai, pune pe lista , Bulgaria, Serbia, Grecia, Muntenegru, Macedonia de Nord (prima grupa valorica)
In grupa II-a valorica fără jena poți sa pui la socoteala Slovacia, Croația, Ungaria, Polonia nici pe aici nu este vreo mare fericire, cumpăra la greu si ei SH-uri.
Diferența este ca in prima grupa prețul mediu este pe la 4000€ in a doua grupa valorica, media este pe la 8000€
Au fost, pe rând, Scorpionul Negru, Inexorabil, Fanskoda și alții.
Acum a apărut acest dCi. Poate e nevorbit, poate n-are viață socială, poate n-are serviciu...nu știu ce-i lipsește. Dar ceva sigur îi lipsește!
Intra, (mă repet) intra pe dacia.fr STEPWAY Confort GPL=13890€ in Franța in Romania este anunțat 13250€. Este oare mai scumpa decât in Franța?
Ca sa ști, roata de rezerva care nu este obligatorie in Franța/Italia/Spania -200€ (așa scrie pe site Italia/Spania, daca o vrei , atât de costa la un STEPWAY model vechi nu cred ca diferă la asta nou) Nu te alarma daca vrei GPL pe Romania cu roata de rezerva tot +200€ te costa, nu fac discriminare îți garantez!
O s-o bagi pe aia acum, ca alea de export sunt mai speciale si la romani le da ultimele rebuturi!
Duster COMFORT Romania 14950€ (așa scrie pe site dacia.ro COMFORT)
Duster CONFORT Franța 16400€
Atenție la nuanța, echipările nu sunt identice in fiecare zona, sunt adaptate pieței in care se vând.
Acum ca s-a uitat cineva si într-o zi si era un discount, nu este aceeași discuție si noi avem in Romania in februarie -1000€ si 4 roti de iarna
Pe aia cu Bulgaria am fumat-o si noi la firma -1000€ pe Duster, dar nu era același lucru cu Romania!
De aceea vreau sa vad configuratorul pe Romania sa compar mere cu mere. Din ce s-a scris pare sa fie aceeași echipare Franța/Romania, nu a fost cazul pana acum pentru ca denumirile comerciale erau un pic diferite.
Configurația Acces Franța nu are fata Essential Romania:
1. Bare de pavilion longitudinale negre inscripționate "DUSTER"
2. Tapiterie "Essential" cunosc mașina Acces Franta este oribila tapițeria
3. Radio MP3 cu satelit de comanda pe volan, USB, Bluetooth
4. Bancheta spate rabatabila 1/1
5. Conducte aer pentru locurile din spate
6. Roata de rezerva
7. Luneta dejivranta si ștergător luneta
8. Tetiere ajustabile pe înălțime fata/spate
Ști cate Essential modelul cel mai ieftin s-au vândut la noi practic 0 daca intri pe site Dacia nu mai poți sa o comanzi in versiune de motor Acces Franța
Vorbesc in cunoștință de cauza in luna mai a trebuit (a fost bonus la munca) sa comand mașini de mici intervenții (2 persoane si o trusa de munca cu echipament ușor de electronica, 40 mașini) pentru Europa
Problema mea cu actualul model, este ca au pus multe chestii inutile din punctul meu de vedere, pentru a lua ochii si au scos altele esentiale.
Dacia a oferit ce a cerut clientii, clientii care nu prea stiu ce vor.
Obiectiv ce ma deranjeaza pe mine(cand am verificat ultima data configuratorul):
1. Nu am nevoie de faruri LED;
2. Nu am nevoie de conexiune wireless android/apple;
3. Vreau reglaj la scaunul soferului pe inaltime, pe orice echipare(macar ca optiune);
4. Vreau oglinzi electrice(reglaj si incalzire) pe orie echipare(macar ca optiune);
Cand m-am uitat la configurator, pentru reglajul scaunului pe inaltime trebuia sa-mi iau echipare confort. De ce? Asta nu o pot intelege. Inteleg si p-aia cu lipsa AC-ului, dar sunt unele chestii pe care nu le inteleg.
Nu inteleg prioritatile Dacia si mi se pare ce ne arunca cu praf in ochii(faruril led, ecrane si alte ...)