Dacia a produs 2.000.000 de cutii de viteze pentru gama Logan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacia a anunţat astăzi că uzina de la Mioveni a ajuns la două milioane de cutii de viteză de tip JH, utilizate pentru gama Logan. În uzina românească de lângă Piteşti, muncitorii Dacia mai produc transmisii TL, acestea fiind dedicate unor modele Renault (Clio, Modus, Kangoo, Mégane, Scénic, Laguna), Nissan (Tiida, Sentra, Versa, Latio, Livia, Note, Qashqai) şi pentru Dacia Duster.
Producţia cutiilor JH a început lângă Piteşti acum 10 ani, iar pe linia de asamblare a acestui tip de transmisii lucrează la această oră 50 de operatori. Fiecare echipă produce 860 de cutii de viteze, capacitatea maximă a liniei de instalare.
Cutiile de tip JH produse la Mioveni sunt livrate atât către liniile de producţie de la Mioveni, cât şi către uzinele Renault din Rusia, Maroc, Iran, India, Africa de Sud şi Columbia. Cutia care a purtat numărul 2.000.000 va echipa un Logan fabricat în uzina Renault din Iran.
via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection s-a îmbogățit cu o nouă mașină extrem de specială. Este vorba despre un Ferrari Daytona SP3, unul dintre cele 599 de exemplare produse. (16.04)
-
Potrivit celor mai recente cifre, producția auto din România a înregistrat o nouă scădere. În a treia lună din 2025, uzinele auto de la noi din țară au construit cu 5.85% mai puține mașini decât în aceeași lună din 2024. (16.04)
-
Autostrada A1 va fi închisă complet, pe tronsonul cuprins între ieșirea A1 Bascov și nodul rutier Băiculești, anunță Direcția Regională de Drumuri și Poduri București. Circulația va fi închisă începând de luni, 14 aprilie, ora 12:00, și până joi, 17 aprilie, ora 12:00. (14.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)