Dacia a produs 100.000 unităţi alimentate cu GPL
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În urmă cu trei ani şi patru luni, Dacia introducea prima versiune GPL din gama sa. La vremea aceea, producătorul din Mioveni oferea o instalaţie GPL pentru versiunea berlină a lui Logan. O lună mai târziu, cei de la Dacia au început să ofere şi o versiune GPL a lui Logan MCV, iar debutul lui Sandero GPL a avut loc în 2009. Dacia îi are ca furnizori pe cei de la Landi Renzo pentru instalaţia GPL, furnizor care este deja implantat pe platforma industrială de la Mioveni.
Instalaţiile GPL montate pe automobilele Dacia sunt calibrate special şi dimensionate din fabrică pentru integrarea perfectă pe modelele pe care sunt montate. Emisiile de CO2 sunt reduse considerabil, iar toate modelele Dacia alimentate cu GPL poartă semnătura Eco2, ceea ce înseamnă că emisiile de CO2 sunt mai mici sau egale cu 140 grame pe kilometru, sunt produse într-o uzină certificată ISO 14 001 şi că 95% din masa vehiculului poate fi valorificată prin reciclare la sfârşitul ciclului de viaţă, iar cel puţin 5% din materialul plastic utilizat este reciclat.
Modelul Dacia pe GPL cu numărul 100.000 este un Sandero de culoare Bleu Navy. Modelul este echipat cu un motor de 1.4 litri şi 75 CP şi va fi livrat în Italia.
Motorizăile pe benzină alimentate cu GPL sunt deosebit de populare în Italia, dar pieţele din Franţa şi Germania nu fug nici ele de o asemenea opţiune de alimentare. În ultimii ani, costurile reduse ale gazului petrolier lichefiat au făcut această posibilitate de alimentare să devină din ce în ce mai populară şi în ţara noastră.Via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Bai daca nu sti sa conduci o masina, circula cu autobuzul!!!
2.Ma mira un lucru, si abia acum imi dau seama. Mai spunem noi de Dacia ca e o masina ieftina si slabuta......dar ei vand la greu masini pe tot globul. Iar viata este facuta din fapte facute.......cam asa zicea o vorba. Ia sa vedem bilantul lor:
- 100 000 masini cu GPL
- 1 000 000 masini logan
- 100 000 comenzi pentru Duster
- alte cateva sute de mii de tip Logan MCV, Van, Sandero
Paiii........nu e rau pentru un low-cost, care pe deasupra e si putin cam uratel :P
Singurul avantaj pe care il vad eu la gaz e ca poti sa te duci intr'o statie GPL si sa bagi de 100 mii si te plimbi 30 km si aia e sau iti faci treaba prin oras o zi...
Cu toate ca si Dacia mea are gaz mi se pare o porcarie...dar aia e saracia te indeamna la multe...si mai vad 300C alea SRT-8 sau Escalade cu motoare HEMI de +5000 cmc pe gaz...doamne :| mai bine lasa...
De instalatii secventiale ati auzit?
Tot ce se monteaza in ziua de astazi este secvential.Adica daca nu-i dai talpa si mergi constant, automobilul functioneaza pe Gpl, iar cand calci acceleratia mai puternic(de ex depasiri), sistemul de gestionare al Gpl, simte acest lucru si comuta din mers pe benzina , astfel ai toata puterea la dispozitie.
Nu mai vorbiti aiurea in necunostinta de cauza.
@Adrian zici bine ce zici dar gandestete ca unei masini cu motor mai puternic ii ia 1 secunda si ceva sa depaseasca pe cand un logan ii ia 3, 4 sau orice masina cu motor mic mai ales ca e vorba de gpl. Asta inseamna diferenta dintre viata si moarte. Mai bine ai o masina cu care poti sa mergi si civilizat si atunci cand esti in depasire sa ai baza. Merg pe principiul sa am cai cat de cat dar sa stiu ca ii am acolo decat sa nu ii am deloc. Chiar daca sunt catalogat de voi coca sau pustan teribilist nu ma intereseaza, Consider ca o masina performanta cu mai multa putere te poate scoate din multe situatii limita. In fond nu am vazut niciun pasionat cu adevarat de masini sa gandeasca ca voi, probabil voi considerati masina ca pe un obiect de uz, altii spre deosebire de voi pun multa pasiune intro masina, nu se gandesc doar la consum sau la intretinere, asta e diferenta dintre mentalitati