La exact 10 luni de la debutul său pe piaţa din Marea Britanie, Dacia reuşeşte prima performanţă notabilă. Constructorul român a livrat maşina cu numărul 10.000 în Regatul Unit, un Duster vopsit în culoarea metalizată Granite Grey, cu nivelul de echipare Ambiance şi tracţiune integrală.
Proprietarul cu numărul 10.000 este Elma Marshall, un cadru activ la spitalul din Motherwell, Scoţia.
„Înainte de a merge la dealerul local, am citit mai mult lucruri despre Dacia pe internet,. Faptul că a fost declarată Maşina Anului în Scoţia a avut o oarecare influenţă. Imediat ce am stat în ea m-am simţit confortabil şi am simţit că îmi va fi de folos în zilele de iarnă cu vreme capricioasă. Am ştiut, de asemenea, că şi dacă voi alege versiunea de top voi face o afacere bună, comparativ cu celelalte produse de pe piaţă. Am primit deja câteva aprecieri pozitive din partea colegilor de la spital şi am smuls chiar câteva exclamaţii în locurile de parcare”, a declarat Elma Marshall.
Dacia se bucură de acest succes cu doar două produse pe piaţa din Marea Britanie. Aici, alături de Duster, se mai vinde doar Sandero şi derivatul său Sandero Stepway. Abia din această toamnă îşi va face simţită prezenţa şi noul Logan MCV.Până în prezent, de la 1 ianuarie şi până la 1 octombrie, Dacia a înregistrat 11.500 comenzi. Dintre acestea, 5600 au fost pentru Duster şi 5400 pentru Sandero, cu un sfert din acestea fiind Sandero Stepway.
Restul până la 11.500 reprezintă noul Logan MCV, ale cărui comenzi au fost deja deschise.
La mai mare Dacia!
Citeam zilele trecute pe un mare site de la ei o analiza a lui Sandero si a lui Duster. Evident, si ei se plangeau de plasticul dur, de directia cam moarta sau de cutie care nu ajuta prea mult reprizele, insa incheiau cu ceva de genul "trebuie sa uiti lucrurile astea cand un Sandero costa cat 4-5 salarii medii. Dacia inainte de toate este o marca fiabila, care iti ofera dotari foarte bune pentru cat dai. In plus, in cei aproape 10 ani de existenta s-a dovedit a fi o marca fiabila. Fiabilitate, spatiu si dotari foarte bune pentru 6-7000... nu ai cum sa gresesti". Si ii cred pe cuvant, pentru ca judecand la rece cam asta inseamna Dacia. Problema la noi e insa ca un Sandero dotat binisor nu costa 4, 5 salarii medii pe economie, ci vreo 20. Na, imi amintesc o replica celebra: a facut mama prostia sa ma nasc in Romania. :))
ce slabuta e ea :))
@primul comentariu (bine si al doilea :) sunt infantile rau.
MCV are doar 2 luni de cand a intrat UK, iar astea-s vanzarile pe 10 luni.
Baza au fost Sandero si Duster.
In Marea Britanie erau Dacii si in ani '80.
... si o mica posibilitate de interpretare a unui comentariu ca fiind "negativ" la adresa daciutei autohtone aduce cu sine milioane de nemultumiti si cenzurarea rapida ... bravo Automarket, merge asa..
Istorie la asemenea volum de vanzari!\
P.S.: Unde este Logan? Sar direct la MCV?