În 2021, Dacia a reușit să vândă, în Franța, mai multe mașini decât Renault și Peugeot către persoanele fizice. Datele, actualizate până la data de 20 decembrie, arată că au fost comercializate 99.698 de modele Dacia în lunile noiembrie și decembrie. Cel mai apropiat concurent, părintele Renault, a reușit să vândă 91.246 de automobile, în timp ce Peugeot a înregistrat 87.524 de exemplare vândute.
Mai mult, Dacia a reușit să vândă de două ori mai multe mașini decât Citroen, al treilea constructor important din Franța. Marca franțuzească, ce face parte din Grupul Stellantis, a reușit să vândă numai 51.972 de mașini în această perioadă.
În primele 11 luni ale lui 2021, Dacia a reușit să atingă o cotă de piață de 14.4% în Franța. Din această piață, 44% este reprezentată de cea a persoanelor fizice, iar restul reprezintă piețele firmelor, instituțiilor și serviciilor de închiriere.
În contextul crizei mondiale de semiconductori, precum și a pandemiei de COVID-19, Dacia a reușit să fie printre puținele branduri care s-au menținut pe o traiectorie pozitivă la capitolul vânzări.
În luna noiembrie, au fost vândute 35.714 de exemplare la nivelul Uniunii Europene, ceea ce reprezintă o creștere de 4.2% față de noiembrie 2020. Astfel, Dacia deține aproape 4% din cota de piață la nivelul UE.În perioada ianuarie-noiembrie, Dacia a reușit să vândă 366.783 de mașini atât la nivelul Uniunii Europene cât și în țările membre EFTA și în Marea Britanie. Acest lucru se traduce printr-o creștere de 0.3% față de aceeași perioadă a anului trecut pe aceleași piețe.
via Profit
Numai datorită acestor condiții, Dacia a luat avânt la vânzări. Deoarece a crescut sărăcia. Nu mi ziceți că unul care are bani de audi Q7 sau Mercedes s classe își ia așa, tam nissan o Dacia Logan...
Plus de asta e cumparata grav de firme, sunt mii de loganuri pe firma pe strazi.
Nasoale vremuri am prins.
S-a ajuns sa se vanda subcompacta la pret de compacta de acum cativa ani. Asta-i o galusca greu de inghitit pentru multi clienti. Apoi disparitia dieselului a mai indepartat o serie de clienti care s-au indreptat spre Dacia/Renault cu gpl.
Nasoale momente pentru producatorii auto. Scumpiri pe linie, inverzeala scumpa si fara noima si clienti din ce in ce mai putin dispusi sa inghita galustele astea.