Dacia a anunțat la începutul acestei săptămâni că a depășit pragul de 500.000 de mașini comercializate pe teritoriul Germaniei.
Performanța a fost obținută la 12 ani de la debutul pe cea mai mare piața auto din Europa, în 2005, atunci când producătorul roman comercializa doar puțin peste 2.000 de unități Logan. Vânzările au crescut treptat după lansările succesive ale lui Logan MCV și Sandero, iar recordul a fost consemnat în 2009, când Dacia a vândut 82.000 de unități ca urmare a introducerii programului Rabla în Germania.
Chiar dacă programul a fost oprit în scurt timp, Dacia a reușit să păstreze vânzările la un nivel ridicat, ca urmare a lansării modelelor Duster, Loggy și Dokker.
Oficialii Dacia din Germania se așteaptă ca în 2018 să marcheze un nou record anual de vânzări și spun că cei mai mulți clienți păstrează mașina până la 5 ani de la cumpărare. "Dacia este o poveste de succes în Germania. Clienții Dacia sunt foarte satisfăcuți și nu vor să se despartă de mașinile lor.
Mulți dintre ei conduc mașina mai mult decât media, patru sau cinci ani", spune Uwe Hochgeschurtz, CEO-ul Renault Germania.În primele 6 luni ale anului, Dacia a vândut 38.300 de unități în Germania, în creștere cu aproape 25% comparativ cu perioada similară a anului trecut, și a ajuns la o cotă de piață de 1.72%. Datele statistice arată că 90% dintre cumpărători sunt persoane fizice, în mare parte foști proprietari de mașini second-hand. De altfel, oficialii Dacia afirmau recent că mizează în continuare pe atragerea clienților de mașini second-hand pentru a crește vânzările pe termen lung.
Germania reprezintă a treia piață ca importanță pentru Dacia, iar cele mai mari vânzări se înregistrează în Franța și Italia.
Via Profit
Comentarii (0)