- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Dacia - 40 de ani de istorie
Ultimele stiri din Dacia - 40 de ani de istorie
-
Dupa reasocierea cu Renault, Dacia a lansat un nou model care a introdus trendul masinilor low-cost in industria auto. (20.08)
-
Tranzitia dintre Solenza si Logan a fost facuta simplu, printr-un clip de 15 secunde. Efectul a fost insa cel scontat. (20.08)
-
Logan Steppe Concept a facut furori la Geneva in 2006. Era normal: reprezenta a doua varianta de caroserie Logan. (20.08)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
DACIA 40 | Gama Logan, apogeul marcii Dacia
-dacia a fost a noastra a romanilor, ieftina, bunicica, ne-am facut treaba cu ea, se cumpara in continuare bine.
-pe undeva tot e buna mentalitatea asta europeana.....ne-a mai scos si pe noi la lumina, ne-au mai spalat si ne-au mai dat hainutze noi.....si masini noi si ieftine precum acest logan......altfel tot cu troacele din anii 1970-1980-1990 ne faceam veacul pe strazi.
-deci, bun si loganul asta decat nimic.
DACA ANALIZAM LUCRURILE SUBIECTIV:
-era buna dacia 1310 pt comunisti pana in 1990
-dupa 1990 puteau derbedeii de la conducere sa ia initiativa si sa aduca mari constructori auto in Romania, sa faca masini pe platforme vechi......vezi VW in Brazilia, vezi Fiat sau Toyota pe piete emergente.
-au incercat si ei cu grupul Daewoo.....au facut ei masini de bun simt ce-i drept (Cielo si Espero) dar ne-au tras tzeapa la plecare.
-asa am ajuns sa conducem pe strazi tot troace vechi de dacii 1310...nove-supernove-sau supergauri negre sau cum dracu s-or mai fi numit ele....solenze si alte balarii
-iar acum se repeta povestea cu Loganul,Sandero si alte cretinitati frantzuesti....si timpul trece.....si romanii cumpara asemenea masini....si francezul face profit de pe urma prostilor.......si nimic nu se invata din experienta din pacate.
CONCLUZIA FINALA DESPRE DACIA SI DESPRE ROMANICA NOASTRA:
-a zis bine cineva ca amandoua par a fi ,,regulate, reshapate si cu gust de cauciuc,,.
-pt criticile ulterioare....nu va suparati pe mine......am fost doar impartial si am analizat lucrurile la rece si cu calm....atata tot.