Prima generație de motoare TCe, deci pe benzină, a intrat pe linia de asamblare a Uzinei Mecanice și Șasiuri Dacia de la Mioveni (UMCD) în 2012. A doua iterație, actuala, a intrat în producție șase ani mai târziu.
Acum, Dacia anunță că a asamblat motorul TCe cu numărul 3 milioane în această locație. Unitatea în cauză este este un TCe ECO-G, cu alte cuvinte poate fi alimentat atât cu benzină cât și cu GPL. Motorul, cu 100 CP și 170 Nm, va echipa un Logan Prestige care fi livrat unui client din România.
Potrivit constructorului român, deținut de gigantul francez Renault, peste 40% din producția realizată de UMCD echipează vehicule produse la Mioveni. Propulsoarele TCe merg și către export, la uzinele pe care Renault le deține în Franța, Slovenia și Turcia.
Pe lângă modelele Dacia, motoarele TCe echipează și alte modele precum Renault Clio și Nissan Micra.
via Dacia
Adăugăm zeci de milioane de litri de ulei de motor anual, la poluare.
Pe când o electrică Mioveni ?