Dacia Duster a debutat pe piața din Marea Britanie în 2013. În această țară, SUV-ul mărcii de la Mioveni reprezintă 36% din vânzări și a câștigat, în tot acest timp, peste 20 de premii.
Acum, Duster a atins o bornă importantă, ajungând la 100.000 de exemplare comercializate în această țară. Mașina aniversară este un Duster în nivelul de echipare Journey, finisat în nuanța Dusty Khaki și echipat cu motorizarea TCe 150, cu transmisie automată.
În ceea ce privește preferințele clienților britanici atunci când își configurează un Duster, majoritatea optează pentru nuanța exterioară Alb Glacier și pentru motorizarea TCe 130.
Noua generație Dacia Duster ajunge în Marea Britanie anul acesta, dar deja au fost înregistrate peste 12.500 de pre-comenzi.
via Dacia
Si sunt dezamagit de englezi, ca ei merg pe Duster si Sandero in timp ce romanii meseriasi aleg BMW-uri DIZAL sh adevarate.
Nepriceputi si saraci englezii, sa vina la romani sa invete ce e alea mașini boss.
Noi avem multi experti prin Romania, spre bucuria germanilor.
Eu sunt în Anglia. Când vii să iei gunoiul să bați la ușă că am și o saltea. Până în 50k km, nepătată, nu bate nu trăncăne.
A, stai! El vizează sa vină fasciștii la putere ca sa îi adică tancul/tractorul înapoi.
@ 10:19 - sa mori tu ca un Diesel cu 50k de km are aceeasi sofisticaciune ca un reno hibrid model actual? :) Esti ok? Ai dormit bine? Sigur ti-au dat medicamentele bune azi, nu le-au gresit cu colegul de salon? :))
Dar ce ma mir eu? E business as usual: de cate ori le spui ceva trepadusilor marxisti, incep cu atac la persoana si cu interziceri, pus taxe. Atat pot, sloganuri si automatisme autoritare. Logica, gandire n-ai sa gasesti la asemenea vietuitoare. :)) Nu-i nimic fetelor, nu peste multa vreme visele voastre umede o sa se transforme in cele mai urate cosmaruri. Deja a inceput de altfel. De aia sunteti asa isterici, jigniti in stanga si-n dreapta si visati la un stat cat mai vast si mai puternic care sa aiba grija de mironositze ca voi. :)
Vezi? fix ce-ți ziceam. Nu pre mustești de inteligență. Pentru tine dieselul suprem e aro 243. Că 244 e prea lux. Simplu, două manete și trei butoane. Dacă ar fi cu unu mai mult deja ți-ai prinde deștele. Așadar, băi papagal, din '77 tehnica, fie ea și dizăl, a mai evoluat. Mai urcă-te și tu într-un bolt, uber sau taxi și roagă-l pe șofer să-ți mai arate la butoane și minunează-te de sofisticăciuni, papagalule.
Amintește-le că-s foci spălate pe creier (musai de fiecare dată anticipat) că ăștia uită de la mână până la gură.
Eu mi-am “luat” un diesel beton anul trecut de la VW asa cum fac la fiecare 3-4 ani și o să fac cât am de unde lua.
Să înțeleg că cine este împotriva Diesel este focă spălată pe creier? Mișto!
Asta îmi amintește de principiul „Cine nu este cu noi este împotriva noastră”, Lenin se ghida după principiul ăsta vedea peste tot potențiali contrarevoluționari.
Uite, eu unul, am avut și benzinar și diesel, acum am doar benzinare și m-aș orienta către un hibrid. În ce categorie intru?
Pur si simplu am avut dreptate de atatea ori deja, se intampla chestii pe care eu, tu si inca cativa le spunem deja de ani de zile, incat am reusit sa isterizam niste trepadusi electrolli. :)) Acum asteapta cu nerabdare orice parere de-a mea doar ca sa vina cu injurii aiurea, pentru ca argumente nu au. Realitatea se incapataneaza sa ne dea dreptate. :) So, there you go. :)
PS: Daca cineva va fi curios de stocul Mercedes romania, nu mica-i va fi mirarea sa vada electrice cu 20.000 Eur reducere. In astimp, suratele lor pe benzina/diesel au reduceri minime sau deloc. Inclusiv PHEVurile au 5000 Eur taieri de pret. :) Acum, pentru necunoscatorii cu ifose de experti trebuie spus ca Mercedes e un brand care NU face reduceri, decat minime. Asta asa, pentru context. ;)
Hai să îți explic, ca să nu ramâi nedumerit: eu am un gunoi diesel și vreau să scap de el. Tu îmi iei mie gunoiul și mă ajuți să cumpăr o mașină nouă.