Cursuri de pilotaj AMG!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Daca iti place sa conduci in derapaj controlat pe zapada sau gheata, AMG iti ofera aceasta sansa cu Winter-Sporting 2007.
Divizia AMG de la Mercedes a pregatit evenimentul Winter-Sporting 2007 pentru pasionatii de sofat pe zapada sau gheata. Evenimentul reprezinta, practic, un antrenament pentru condusul in astfel de conditii.
Acesta se va desfasura in apropierea Cercului Polar, in localitatea suedeza Arjeplog. Cei 24 de participanti vor trebui sa “concureze” in cele patru zile cu trei modele AMG diferite: CLK 63 AMG, SLK 55 AMG si C 55 AMG. Toate aceste vehicule sunt echipate cu echipamente speciale pentru iarna, cele mai importante fiind pneurile de zapada sau gheata.
Scopul este ca fiecare concurent sa-si prezinte abilitatile de sofer la nivelul maxim si asta pe gheata. Locul ideal pentru o asemenea demostratie este un lac inghetat, pe care organizatorii l-au ales pentru a-si testa modelele. Participantii vor avea parte de o instructie preliminara privind slalomul pe zapada sau controlul masinii pe gheata, dar doar abilitatile de soferi ii vor putea ajuta in controlul acetor monstri AMG la marginea lumii intr-un peisaj glaciar.
Pasionatii drift-urilor din NFS pot sa experimenteze senzatiile pe viu. Impatimitii derapajului controlat pot participa la acest eveniment, costurile lui situandu-se la circa 3400 de euro. Aici sunt incluse zborul de la Stuttgart, Munchen, Frankfurt-Hahn, Hanover sau Paris. Oricine poate participa chiar daca nu este client AMG, doar ca numarul de locuri este extrem de limitat.
Din pacate, toate cele opt evenimente programate din ianuarie pana in martie au locurile ocupate, dar pentru sezonul 2008 rezervarile se pot face online la www.mercedes-amg.com sau la AMG Driving Academy la telefonul +49 (0) 7144 302-575.
Acesta se va desfasura in apropierea Cercului Polar, in localitatea suedeza Arjeplog. Cei 24 de participanti vor trebui sa “concureze” in cele patru zile cu trei modele AMG diferite: CLK 63 AMG, SLK 55 AMG si C 55 AMG. Toate aceste vehicule sunt echipate cu echipamente speciale pentru iarna, cele mai importante fiind pneurile de zapada sau gheata.
Scopul este ca fiecare concurent sa-si prezinte abilitatile de sofer la nivelul maxim si asta pe gheata. Locul ideal pentru o asemenea demostratie este un lac inghetat, pe care organizatorii l-au ales pentru a-si testa modelele. Participantii vor avea parte de o instructie preliminara privind slalomul pe zapada sau controlul masinii pe gheata, dar doar abilitatile de soferi ii vor putea ajuta in controlul acetor monstri AMG la marginea lumii intr-un peisaj glaciar.
Pasionatii drift-urilor din NFS pot sa experimenteze senzatiile pe viu. Impatimitii derapajului controlat pot participa la acest eveniment, costurile lui situandu-se la circa 3400 de euro. Aici sunt incluse zborul de la Stuttgart, Munchen, Frankfurt-Hahn, Hanover sau Paris. Oricine poate participa chiar daca nu este client AMG, doar ca numarul de locuri este extrem de limitat.
Din pacate, toate cele opt evenimente programate din ianuarie pana in martie au locurile ocupate, dar pentru sezonul 2008 rezervarile se pot face online la www.mercedes-amg.com sau la AMG Driving Academy la telefonul +49 (0) 7144 302-575.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)