Cursa pentru Opel: Fiat out?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Astazi este ultima zi in care Opel si-ar putea gasi un cumparator. Dupa ce joi ramasesera in cursa pentru marca germana doar doua parti - Fiat pe de o parte si consortiul Magna/GAZ pe de alta parte - lucrurile incep astazi sa se clarifice.
Desi ziua de astazi era stabilita ca ultima zi pentru discutii, guvernul german a anuntat astazi ca negocierile nu vor avea loc in cazul in care Magna si Fiat nu vor pune pe masa oferte clare. "Discutiile vor incepe doar daca partile interesate vin cu oferte substantiale", a declarat Thomas Stieg, purtatorul de cuvant al Guvernului german.
Fiat a anuntat in aceasta dimineata ca nu are de gand sa ia parte la noi discutii din cauza esecului primului val de negocieri si pentru ca nu detine suficiente informatii noi legate de starea Opel. Mai mult, italienii au anuntat ca guvernul german nu a publicat care este modul in care va pune la dispozitia cumparatorului Opel suma de 3.5 miliarde de euro necesara supravietuirii pe timp de criza. Magna nu a anuntat pana in acest moment care va fi urmatoarea mutare in cazul Opel.
via | AFP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford a anunțat că se întoarce la Pikes Peak, după ce anul trecut au ieșit victorioși. De data asta vor folosi un Mustang-Mach E pentru a repeta performanța. (01.02)
-
Potrivit unor informații apărute în presă, mărcile Audi și Porsche iau în considerare să producă mașini în Statele Unite pentru evitarea tarifelor de import impuse de președintele Donald Trump. (31.01)
-
Divizia ContiTech a celor de la Continental este nevoită să închidă 4 fabrici în Germania. În același timp, compania este nevoită să facă reduceri de personal la alte două uzine. (31.01)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- A venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Noul BMW iX facelift: acum cu autonomie de peste 700 km
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Cred ca vroiati sa spuneti Magna si Fiat.
Masiniile italinesti au fost in germania tot timpul subiect de glume .
Subscriu la ce a zis marius!!
Vrei sa le numeri : 1.3 l( 70,75,85,90,105 cp), 1.6 l( 105,120 cp), 1.9 l( 80,100,115,120,140,150,180,190 cp) , 2.0l( 100,120,136,165,170 cp) , 2.3l( 120 cp), 2.4l( 200, 210cp), 3.0l ( 157, 170 cp )
Si nu mai abera cu cel mai tare constructor ca nu a afirmat nimeni lucrul asta ..si poti subcrie la ce au zis toti ..parerea ta e neimportanta
Bine ca americanii nu sunt asa orgoliosi ca nemtii...
Vreti nu vreti, la ora actuala, FIAT este printre companiile cu cel mai mare potential tehnologic. Singura lor problema de-a lungul timpului a fost management-ul, incapacitatea de a pune in valoare pe piata potentialul tehnologic de care dispune. Se pare, insa, ca sunt pe drumul cel bun, in sfarsit au un manager foarte competitiv.
Cred ca Opel ar merge mai bine sub FIAT decat sub Magna (care se pare ca doreste ca in fabricile Opel sa asambleze modele ale altor contructori, de ex. Ford).
Sergio Marchionne, CEO Fiat, a afiormat că nu a avut acces la toate datele financiare ale Opel şi astfel nu se află într-o poziţie din care poate face o propunere corectă pentru fuziune. Şeful companiei italiene a spus că rămâne în continuare interesat de tranzacţie, dar situaţia dată ar putea forţa Fiat să-şi asume „riscuri extravagante”. Marchionne a lăsat să se înţeleagă că nu va participa la întâlnirea cu oficialii germani, de vineri după amiază.
De cealaltă parte, Magna a avut o serie de întrevederi cu reprezentanţii GM la Berlin, înainte de discuţiile oficiale alături de membrii administraţiei germane, surse din interiorul companiei afirmând că GM şi Magna au fost la un pas de a încheia o înţelegere, afectată însă de cereri noi venite din partea americanilor.
Anterior, cei de la Magna declaraseră că sunt dispuşi să acorde atenţie şi unei colaborări cu Fiat pentru preluarea Fiat, într-un parteneriat win-win.