La începutul anului curent, SEAT a transformat Cupra într-un sub-brand de performanță, iar Cupra Ateca a fost primul model lansat "sub noua conducere". La scurt timp, oficialii producătorului din Spania au anunțat planurile de viitor ale companiei: 7 modele, inclusiv versiuni hibride și electrice.
În urmă cu câteva săptămâni, voci apropiate companiei au scos la iveală faptul că oficialii Cupra au înregistrat denumirea Terramar. Aceleași surse spun că viitorul Cupra Terramar va fi primul model de sine stătător dezvoltat de sub-brandul Cupra.
Acum, o primă imagine "scăpată" pe internet ne oferă detalii cu privire la designul viitorului SUV coupe dezvoltat de iberici. Noul Cupra Terramar va avea la bază platforma lui Ateca, iar la nivel estetic, SUV-ul va primi o serie de elemente de design mult mai agresive, dar și un plafon plonjat.
Debutul noului Cupra Terramar va avea loc în 2019, iar surse apropiate producătorului spaniol spun că la finalul lui 2021 vom vedea și o versiune "civilă" a SUV-ului coupe.
“Anul viitor veți vedea prima mașină desenată 100% ca un Cupra.
Este gândită de la început ca un model cu ADN Cupra. Asta nu înseamnă că modelul Cupra Ateca nu este un Cupra. Dar pentru noi și inginerii noștri, următoarea mașină va fi născută cu o filozofie 100% Cupra și va avea o identitate proprie”, a explicat în trecut șeful de design al brandului.Via | Autoexpress
...Deși ar putea fi la fel de bine un Hyundai Terramar. :-)
Altceva: transformarea siglei Cupra în marcă ...cumva separată îmi pare o decizie cam prematură și implicit riscantă. Zic asta în raport cu mentalitatea consumistă *standard* a clientelei hipnotizate de aburelile marketingului, dar și influențată en-gros de încărcătura istorică a unor sigle elitist-sportive.
Mai clar: cuvințelul *Cupra* n-are nici măcar rezonanța unui *Abarth*, pentru care mulți entuziaști sînt dispuși să-și golească portofelele / conturile.