- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Cum vad strainii Logan break?
Fara sa parasim mandria ipocrita de roman,chiar incepem sa intram in randul lumii.
Cu respect
1) Da, am masina X, noua.
2) E muuuuult mai buna ca Loganele sedan pe care le are firma (si pe care le-am condus, deci stiu ce vorbesc).
3) Asa e, nu-mi permit sa o schimb cu una noua la 3 ani, dar la 5 ani tot o sa reusesc, iar o X la 5 ani o sa mearga cel putin la fel de bine ca un Logan... nou.
4) Am luat X ca atit m-a dus buzunarul. Daca as fi avut bani cu carul mi-as fi luat altceva, sint multe alte masini care imi plac.
5) X nici macar nu e o "belea" de masina, e o Honda CRV.
6) Revin cu intrebarea: intre Logan MCV si Zafira, ce ati alege daca ati avea banii necesari?
Daca aveam bani de mai mult, luam mai mult, bineinteles, cu dotarile superioare.
In concluzie daca nu ai peste 12-13000 euro, ia-ti Logan ca face banii.
toate concediile dincolo de granitele tarii,mai aproape sau indepartate.Masina are 44500 de km si nu consuma un gram de ulei.Nu a fost niciodata stricata.Ieri am completat cu vre-o 50 ml lichidul
antigel,pentru prima oara de cand am cumparat-o,noua,acum 2 ani.
Cand vreodata se va ridica varianta cea mai scumpa de Logan la acest nivel?
Loganul a fost conceput sa inlocuiasca oribila berlina de 30 de ani conceptie de pe soselele Romaniei.
Nu pot decat sa-i urez succes.
Sunt convins ca aceia care au acum Logan,peste 10 ani vor avea o masina europeana.
In ceea ce ma priveste,modelul Logan si-a atins tintele.
La 10.000 euro n-ar trebui sa existe asemenea probleme, dar se vede ca e o masina proiectata special pt. lumea a treia.
Parerea ta e cel putun tendentioasa..........
"peyzani" sau nu, masina proasta sau nu, Romania are de castigat de pe seama Dacia, care este cel mai mare contributor la PIB (direct sau indirect), asa cum e Skoda in Cehia. I-ati auzit pe cehi ca blameaza Skoda? sau pe nemti (care, fie vb intre noi, sunt mai slabi la fiabilitate decat japonezii)? asa ca taca-va fleanca, frustrati posesori de jeguri SH made in germany!
La prestige de 10 500 euro ai urm dotari :
- airb frontale laterale ,ABS +EBD, geamuri electrice fata spate, inchidere centralizata, volan piele , schimbator piele, A/C, etc etc etc.
Eu unul am prestige si sunt foarte multumit de el. Sa auzim numai de bine si orice masina am avea sa nu avem parte de incidente neplacute . Numai bine tuturor.
Am condus un Logan 1.4 cu cele mai multe optiuni (Prestige cred) un drum de 900 km.
Ce sa zic, masina este submotorizata dupa mine si are o groaza de minusuri (plastic, scaune moi si ieftine, stabilitate, etc.). Nu stiu si nu ma pot pronunta despre tabla, intretinere, etc, ci doar de tinuta de drum si de design (da, ati citit bine!).
Acum daca ar fi sa aleg intre un FIAT Albea, vechiul Hyunday Accent(care are plasticele chiar si mai proaste decat cele de pe Logan!!! plus ca are imagine de budget-car sau chiar de masina...coreeana), Matiz, Reno Clio Symbol (care desi superior in cateva privinte, este surclasat din lipsa spatiului si al designul de toata jena!!!) si chiar Skoda Fabia (nu vorbesc de fiabilitate, care clar este mai mare, ci doar de design si pretul platit!). Parere personala: in aceste cazuri aleg Loganul de departe.
Pentru a nu fi banuit de partinire mentionez ca eu conduc o compacta germana.
Comportamentul finlandez: cumpar masina sh din Germania sau Suedia, o conduc pana la 300.000 km si o vand cu 400 € (taxele vamale sunt uriase).
In rest nu cunosc dar am observat ca francezul conduce o frantzuzeasca, italianul o italieneasca iar romanul....
Personal locuiesc in Finlanda si conduc poate singurul Logan de aici. Are 41000 km (Laureate 1.4, iunie 2005) iar pana acum i-am schimbat uleiul si filtrul. Autoturismul porneste la prima cheie la temperaturi de -20 ... -35 grade C, fara incalzire suplimentara cum se foloseste pe aici si pentru asta toti se mira. Renault este considerata masina slaba, pe primul loc in topuri fiind Toyota. De ce Logan? De atat am avut bani si nu am incredere in autoturismele SH. De ce nu SH? Pentru ca stiu cum sa reduc numarul de km de la bord (inclusiv la Logan se poate).
pina o sami permit una bio, merg cu tramvaiul 32 care face mai putin decit faceti voi cu masina ba "peyzanilor" si dau 40 de lei pe abonament, nu poluez, si ajung mai rpd ca voi din rahoava pina la unirii.
sa va vad cind o sa dati bani pe benzina, motorina , cu aia 10000 de euroi poti face altceva
unu care merge inghesuit in 32
Nu va mai laudati cu Opelul ca ramaneti cu ea in drum! Auf Wiederschauen !