Scandalul Dieselgate a zdruncinat serios fundația celui mai mare constructor european. Volkswagen a trebuit să regândească strategia pentru anii care vor urma, iar asta afectează programul de lansare.
Așteptat în 2017, Volkswagen Gof ar putea să mai întârzie încă doi ani. Germanii vor ca modelul compact să fie perfect și să repare greșelile din trecut, motiv pentru care strategia sa va fi una extrem de bine pusă la punct.
În timpul rămas, Volkswagen va putea să definitiveze platforma, care va fi construită din materiale ușoare și va ajuta modelul să își reducă masa totală cu 35 până la 70 de kilograme, în funcție de motorizarea aleasă. Și unitățile de propulsie vor fi retușate pentru a deveni mai eficiente. Nu vor lipsi versiunile cu propulsie alternativă, adică Golf hibrid și Golf electric.
Noua generație va păstra dimensiunile actuale, însă noua platformă va putea garanta un ampatament ușor mărit, ceea ce înseamnă mai mult spațiu interior pentru pasageri. Habitaclul va împrumuta din soluțiile tehnologice regăsite deja în gamă și disponibile pe Tiguan. Asta înseamnă un Virtual Cockpit în locul instrumentelor de bord clasice, un head-up display color și chiar funcția Traffic Jam Assist care ar putea evolua până atunci într-o formă ceva mai complexă de rulare autonomă.
O decizie foarte importantă ar urma să fie luată în ceea ce privește designul. În acest moment există două variante de design, potrivit jurnaliștilor germani AutoBild. Una ceva mai conservatoare și una cu un aer modern, ușor diferit de ce am văzut până acum. Ambele se vor ghida după motto-ul ”Making quality visibile”, adică un design care va sublinia calitatea. Oficialii urmează să decidă direcția în care se va îndrepta modelul de segment C.
Comentarii (4)