Forumul mondial pe teme de mediu (COP21) care s-a desfășurat timp de două săptămâni la Paris și la care au participat personalități marcante ale lumii politice și sociale din toată lumea le-a dat ocazia celor din Grupul Renault-Nissan să-și etaleze gama de modele electrice și să demonstreze că o flotă de mașini care funcționează fără emisii poate avea performanțe majore în ceea ce privește economia de carburant.
Mașinile electrice oferite de Grupul Renault-Nissan pentru transportul oficialilor și al junaliștilor prezenți la COP21 - Renault Zoe, Nissan Leaf și Nissan e-NV200 - au parcurs în cele 14 zile ale forumului 175.000 de kilometri pur electrici, economisind în această perioadă 18 tone de dioxid de carbon.
Așa cum am anunțat la începutul lunii decembrie, Alianța a folosit în total 200 de mașini și a montat o rețea de 90 de stații de încărcare în puncte strategice din Paris. 27 dintre acestea au reprezentat prize de încărcare rapidă, 13 urmând să rămână permanent la dispoziția parizienilor care aleg să ruleze cu o mașină electrică în următorii ani.
Acum, ma intreb si eu: concret, de unde a provenit curentul ala electric? Din carbuni, din petrol, de la eoliene, din vreun nucleu care se da cu capul de altul?
Nu stiu de ce dar cred ca e o mare abureala cu tonele astea de CO2 "economisite" - asa scrie in articol, "economisite".
indiciu; teava de esapament