Cum obţii 887 de cai putere dintr-un Ferrari FF? Îl alimentezi cu etanol

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 18.01.2012
Norvegienii de la Customized au reuşit să stoarcă 887 cai putere din motorul V12 al unui Ferrari FF. Kitul costă doar 1500 de euro şi presupune alimentarea cu etanol.

Esential

887 cai putere dezvoltă Ferrari FF după conversia celor de la Customized.
3 secunde îi sunt necesare lui Ferrari FF să atingă 100 de km/h după aplicarea tratamentului Customized.

Pentru cei care nu sunt mulţumiţi de resursele şi emisiile unui Ferrari FF, preparatorul norvegian Customized propune un kit extrem de accesibil. Mai exact, nordicii, preocupaţi de mediul înconjurător şi de emisiile mari ale unui supercar de talia lui FF, au decis să treacă motorul V12 pe bio-etanol.

Spre surprinderea multora, modificarea a avut un impact covârşitor asupra performanţelor. Unitatea supercarului reuşeşte să dezvolte acum 887 de cai putere, cu mult peste cei 660 de cai oferiţi de versiunea standard.

Resursele impresionante sunt canalizate ambelor punţi şi propulsează Ferrari FF de la 0 la 100 de km/h în doar 3 secunde, cu 0.8 secunde mai repede decât versiunea standard. Chiar şi aşa, emisiile sunt reduse considerabil, ajungând chiar să le egaleze pe cele ale lui Volkswagen Polo BlueMotion.

Potrivit informaţiilor puse la dispoziţie de norvegieni, o asemenea conversie costă doar 1500 de euro, o sumă derizorie pentru cine îşi permite să plătească peste 200.000 pentru un Ferrari.

Exemplarul din imagine a fost surprins în showroom-ul unui concesionar Ferrari, însă comercializarea sa nu este în plan.

via | autoblog

Comentarii (4)

  • dar in romania...
    Stam mai prost cu bioetanolul. pacat... pentru ca pana la urma urmei modificarile unui motor de pe benzina pe bioetanol nu sunt chiar atat de mari presupunand doar schimbarea unor duze (mai fine).
    Dar, asta avem, cu asta ne plimbam....
    0 0
  • bioetanol :X
    vazusem la fith gear un lotus de 1.6 l cu bioetanol..........aprox. 5 sec. 0-100km.....foarte performant......insa singura problema era lipsa statiilor de alimentare.In romania cel mai mare producator de bioetanol,daca nu ma insel, este una din firmele patronate de Porumboiu in Vaslui insa nu stiu de prezenta unei statii de alimentare in Romania cu acest combstibil.cu mana pe inima o spun..daca masina mea era pe benzina si exista o statie de alimentare cu bioetanol kiar si in orasele vecine a Iasiului as pune acel sistem si maine.
    1 0
  • AndreiRN
    Etanol
    Etanolul scoate mai multa putere dintr-un motor pe benzina dar si consuma mai mult.
    Un motor pe etanol polueaza mai putin decat pe benzina si de aceea cand duc Dakota la testul de poluare ii bag 15 litri de E85 si trece fara probleme chiar cu 500000 km la bord.
    0 0
  • asta mai lipsea dupa ce ca iau foc din senin ... sa mai puna si gaz pe foc =))))
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru