Esential
887 | cai putere dezvoltă Ferrari FF după conversia celor de la Customized. |
3 | secunde îi sunt necesare lui Ferrari FF să atingă 100 de km/h după aplicarea tratamentului Customized. |
887 | cai putere dezvoltă Ferrari FF după conversia celor de la Customized. |
3 | secunde îi sunt necesare lui Ferrari FF să atingă 100 de km/h după aplicarea tratamentului Customized. |
Pentru cei care nu sunt mulţumiţi de resursele şi emisiile unui Ferrari FF, preparatorul norvegian Customized propune un kit extrem de accesibil. Mai exact, nordicii, preocupaţi de mediul înconjurător şi de emisiile mari ale unui supercar de talia lui FF, au decis să treacă motorul V12 pe bio-etanol.
Spre surprinderea multora, modificarea a avut un impact covârşitor asupra performanţelor. Unitatea supercarului reuşeşte să dezvolte acum 887 de cai putere, cu mult peste cei 660 de cai oferiţi de versiunea standard.
Resursele impresionante sunt canalizate ambelor punţi şi propulsează Ferrari FF de la 0 la 100 de km/h în doar 3 secunde, cu 0.8 secunde mai repede decât versiunea standard. Chiar şi aşa, emisiile sunt reduse considerabil, ajungând chiar să le egaleze pe cele ale lui Volkswagen Polo BlueMotion.
Potrivit informaţiilor puse la dispoziţie de norvegieni, o asemenea conversie costă doar 1500 de euro, o sumă derizorie pentru cine îşi permite să plătească peste 200.000 pentru un Ferrari.
Exemplarul din imagine a fost surprins în showroom-ul unui concesionar Ferrari, însă comercializarea sa nu este în plan.via | autoblog
Dar, asta avem, cu asta ne plimbam....
Un motor pe etanol polueaza mai putin decat pe benzina si de aceea cand duc Dakota la testul de poluare ii bag 15 litri de E85 si trece fara probleme chiar cu 500000 km la bord.