Astfel, clienţii Volvo vor avea posibilitatea de a utiliza ochelari Microsoft HoloLens pentru a vizualiza componentele interne ale maşinilor sub formă de holograme şi pentru a personaliza maşinile după propriile preferinţe înainte de achiziţie.
Ochelarii HoloLens dezvoltaţi de Microsoft reprezintă practic un computer care combină o imagine reală cu elemente de realitate virtuală reprezentate prin holograme.
"Imaginează-ţi că folosiţi o realitate mixtă pentru a alege tipul de maşini pe care îl doreşti. Poţi explora culorile sau jantele şi poţi înţelege mai bine opţiunile şi serviciile disponibile", explică Bjorn Annwall, vicepreşedinte de marketing la Volvo.
Astfel de tehnologii vor fi disponibile în showroom-uri, dar ar putea ajunge cu uşurinţă şi în mall-uri sau chiar pe străzi.
În plus, colaborarea cu Microsoft va fi utilizată inclusiv pentru dezvoltarea tehnologiilor autonome, cum ar fi proiectul Drive-Me prin care producătorul va oferi 100 de maşini autonome locuitorilor din Goteborg în 2017 în cadrul unui experiment inedit.
Via Volvo
Comentarii (1)