- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Industrie
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen Polo împlinește, în câteva zile, 50 de ani de existență. De-a lungul celor șase generații, modelul german a fost comercializat în peste 20 de milioane de exemplare. (27.12)
-
O clientă Bugatti, care deține un Chiron Super Sport, le-a cerut francezilor, ca și cadou de Crăciun, un suport pentru pahare. Șeful de design al mărcii din Molsheim s-a conformat. (27.12)
-
Carlos Ghosn, fostul șef al celor de la Nissan, a spus despre posibila fuziune cu Honda că este o "mișcare disperată" și că guvernul japonez ar forța această înțelegere în beneficiul economiei naționale. (27.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Toyota: un milion de unități C-HR vândute în Europa
- De Tomaso a finalizat primul exemplar de producție P72
- Tesla recheamă 700.000 de modele din cauza unei probleme la sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope
- Stellantis extinde oprirea producției la fabrica Miriafori
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Cum copiaza chinezii?
Sloganul" mananci la noi si mori acasa" ( pe drum ) e f bun !!!!
Toate au 4 roti, un motor, un volan.. etc etc...
Asta-i. Bafta la... inspiratie
Astept Loganul chinezesc ca mai prost decat al nostru insemna sa fie carutza :))
Pana la urma, e un produs care satisface o nevoie si dupa aproape suta de ani de marketing, advertising, bla-bla, samd, a venit momentul sa realizam ca un mic procent dintre noi face o gramada de bani pe spinarea lipsei de judecata dreapta a majoritatii.
Ca adica, daca io, om, trebuie sa ajung din punctul A in punctul B, cu ce ma duce mai bine un Jaguar sau un Bugatti, de ex., decat o masina mainstream? A, ca vreau sa par mai "adevarat" (shmecher, tare, meseriash, boier etc, name it)?
Frumusetea si Adevarul pornesc din suflet. Restul sunt carje.
Noi sa fim sanatosi!
Acuma orezul al lor ar fi?
Nu va mai bagati in seama aiurea astia care ziceti ca nu ati cumpara...vedeti lungul nasului ca stiti vb aia "pisica unde nu ajunge ii pute"
Numai bine
foarte putin.
S-a dus vremea adidasilor "Mike", urmeaza sa luam masini SMATR sau AUID.
Chinezi muncesc din greu si din ce in ce mai technologic. Romani muncesc din ce in ce mai ineficient si au ajuns sa dea hartie din mana in mana si sa importe pana si painea cea de toate zilele. Am auzit de o intreprindere particulara de sticla artizanala care sa mutat din romania in china datorita kktului primit de la guvernul care reprezinta majoritatea populatiei. Daca nu va puneti pe munca or sa va emigreze copiii cei mai isteti in CHINA ca acolo exista libertatea de a produce. Universitatile chineze produc un milion de ingineri pe an. Ingineri mai timizi acuma dar se vor maturiza si sa vezi tu produse revolutionare atunci.
Romani nu au mai fost in stare nici macar o Mobra sa faca. Cozi de matura stiti sa faceti?
Ideea lor de copiere este ca oricine poate copia orice daca are timp si bani. Se spune despre sistemul de invatamint chinez ca e bun. Realitatea dovedeste ca nu au gena istetimii, sint lucruri pe care nu le pot pricepe indiferent cit timp de studiu ar avea la dispozitie. Se lauda ca au lansat satelit si racheta in spatiu, au plagiat legal contra bani tehnologia ruseasca.
Pentru ei singura idee calauzitoare este profitul, foamea mare, nu stiu ce inseamna calitatea si respectul fata de client. Lipsa de scrupule in ceea ce priveste plagiatul in industrie dovedeste ca sint o natie fara pic de respect fata de munca, muncesc prosteste, in disperare. A plagia inseamna a ridiculiza munca de creatie a celui pe care il copiezi, recunoscind totusi valoarea originalului din moment ce-l copiezi si recunoscindu-ti neputinta de a face ceva original. Nu cred in invazia galbena in industria auto. Trebuie sa ai mintea plecata cu sorcova sa cumperi un produs de care depinde viata de la chinezi. Cine are bani de o masina nu va cadea in capcana galbena. Poate vreun pensionar sa-si faca iluzii ca isi ia din pensie un Chery in leasing si ii mai ramin bani si de intretinere. Nu sint la curent, dar eu cred ca masinile lor nici nu vor fi omologate in Europa, ca de america nici vorba.
Ne lamentam ca am dat-o in bara cu poluarea in lumea buna, dar realitatea este mai grava. Chinezii abia acum descopera masina, sint 2 miliarde care incep sa-si permita 4 roti, bune sau rele. Credeti ca le pasa vreun pic ce fel de cotinetze fac si ce e aia poluare? Sint exact ca niste termite, devoreaza si pleaca. Vor devora resursele fara sa le pese de consecinte.
Si in incheiere un exemplu de bun simt si maniere ale rasei galbene. Eram in europa intr-un hotel oarecare, coboram catre restaurant sa iau micul dejun. Am fost depasit de un grup enorm de chinezi care voiau sa coboare toti odata (era un autocar parcat afara, deci cam 44 persoane). Mai sa rupa cablurile la lift, au tabarit pe scari, sa rupa balustrazile. Cind am ajuns in restaurant am avut o imagine de cosmar desprinsa din documentarele Discovery despre furnici si termite: chinezii devorau in picioare tot bufetul, mezeluri, omleta, cascaval, fructe, sucuri, cafea (una tzipa ca se oparise cred cu cafeaua), prajituri, ceai, tot. Nu va puteti inchipui ce resturi puteau fi pe jos, mincau tot cu miinile si fara farfurii. Unii dintre ei nu mai apucasera fructe si deja trecusera la fructele de plastic din cosurile decorative de pe la geamuri.
Chelnerii (germanici) erau perplecsi, imobili, cu privirea pierduta, urmarind acest spectacol grotesc.
Poate platim mai mult pentru marca dar asta nu inseamna ca un BMW X5 e ca si CEO ala X5 calitativ vorbind, banuiesc ca ati mai vazut prin poze.. carute cu diferite caroserii trase de cai.. cam asa ar fi si cu CEO, cine plateste pentru o marca, defapt plateste pentru un certificat de garantie... sunt unele cazuri in care conteaza sa dai un ban in plus pe garantia ca e ceva bun.
E cel mai bun lucru pe care il pot fac pe moment, sa copieze, si apoi o sa upgradeze ce au furat si o sa se dezvolte, sunt nesimtiti daca se uita posesorii marcilor originale la ei, dar ptr ei e cel mai bun lucru. Noi ce am facut, un kkt de logan in atatia ani, masina ratatului roman? Noi de ce nu am facut un bmw sau o masina care sa arate super si puneam motor de dacie pe ea? Nici macar atata! si nici macar motorul nu e alnostru!
Asa ca sunt niste idioti aia care rad de chinezi, chinezii sunt la fel de neuiniti ca noi, si s-au tot lasat calcati de altii - dc ati vazut once upon a time in china stiti la ce ma refer!Dar uite ca ei au un regim sanatos la cap, dictatorial, care ii pune la munca si ii invata sa traga tara inainte, asa cum se poate.
Masinile alea sunt 1/3 din pretul originalelor, desi un bentley sau un CEO din ala snob sunt 20mii-80mii euro, tot sunt masini scumpe si nu pot fi praf la pretul ala. Sunt net inferioare originalelor atata tot.