Scandalul Volkswagen are efecte aparent nebănuite asupra programului lansărilor pentru ceilalţi constructori. Organismele de reglementare din Europa şi Statele Unite analizează cu mai multă atenţie emisiile noilor modele, motiv pentru care testele se prelungesc şi forţează producătorii să amâne lansarea pe piaţă a noilor vehicule.
Daimler pare să fie în cea mai ingrată postură, întrucât lansările sunt amânate cu circa două luni, potrivit CEO-ului Dieter Zetsche.
"După pierderea de credibilitate între industria auto şi organismele de reglementare, vedem situaţii în care un proces de certificare de patru săptămâni durează trei luni, ceea ce poate însemna amânarea cu două luni a lansării. Şi nu cred că este doar o experienţă Mercedes, cred că este o experienţă mai generală", a explicat el.
Opinia lui Zetsche este întărită de fapte: startul producţiei lui BMW X5 a fost amânat cu o lună din cauza unor teste suplimentare solicitate de Agenţia pentru Protecţia Mediului din SUA (EPA), Honda anunţa că procesele de certificare se prelungesc cu o lună, în timp ce Ford şi Nissan au estimat întârzierile la câteva săptămâni.Cei de la Toyota înţeleg însă punctul de vedere al autorităţilor.
"Cea mai mare problemă la nivel mondial este că noi, constructorii, am pierdut o parte din încredere şi credibilitate cu unele organisme de reglementare care au spus că, dacă Volkswagen a făcut asta, toată lumea face asta", a explicat Didier Leroy, vicepreşedintele executiv al Toyota.Via Automotive News
Volkswagen Group sa-si sape o groapa si sa se tarasca in ea!
pentru ca sunt praf si astia...daca sunt asa de buni si nu sunt ca VAG sa o demonstreze....inca nu a iesit nimeni in fata sa zica da masinile noastre sunt OK, unde-s JAPONEZII, ITALIENII FRANCEZII, RESTU.o da acuma lucreaza intens si optimizeaza emisiile.....
da batuti in cap mai sunteti unii.....scandalul DIESELGATE e numai varful de iceberg
Ceilalti constructori stau de cele mai multe ori mai rau decat VAG.
Vom avea toti de castigat din punct de vedere al calitatii aerului.
Ca să zic așa, pe ce te bazezi cînd spui că ceilalți stau mai rău ? Cumva pe micro-scandalul Fiat ori Renault ?
Originile vag-ului sunt în idioțenia/megalomania lui adolf hitler... Așa mașini așa cumpărători.
+++
Conspirationistii iubitori de Vw sa se ia de mana cu cei "rapiti" de OZN-uri cu coifuri de aluminiu pe cap. Sunt tra-la-la !