Ca și cum pandemia de coronavirus și criza mondială de semiconductori nu erau de ajuns pentru industria auto, la începutul acestui an, mai mulți producători s-au văzut nevoiți să gestioneze încă o situație de criză.
Este vorba despre scufundarea navei Felicity Ace, care a dus pe fundul Oceanului Atlantic circa 4.000 de mașini. Printre acestea se regăseau 189 de exemplare Bentley, dintre care 151 erau deja vândute și realizate pe comandă.
Din fericire, însă, producătorul din Crewe a gestionat foarte bine situația. Spre exemplu, reprezentanții companiei au reacționat rapid și au repus comenzile respective în sistem chiar înainte ca vaporul să se scufunde.
Mai mult, au reușit să le atribuie slot-uri de producție aflate în partea superioară a listei. În acest fel, clienții și-au primit până la urmă mașinile, iar întârzierea nu a fost atât de mare.
Bentley chiar le-a permis clienților afectați să își modifice comanda. Un singur client al reprezentanței din Miami a ales să schimbe culoarea mașinii.
via Automotive News
Comentarii (2)