La scurt timp după prezentarea oficială din 4 decembrie, Lamborghini Urus a pornit într-o campanie inedită de promovare care a avut ca punct de plecare uzina de la Sant’Agata Bolognese.
Pe parcursul următoarelor 4 luni, SUV-ul producătorului italian a vizitat nu mai puțin de 141 de orașe din întreaga lume, iar pe listă se numără inclusiv localități recunoscute pe plan mondial precum San Francisco, Londra, Los Angeles, Roma, Paris, Tokyo, Dubai, Sydney, Moscova sau Fuji.
La final, Lamborghini a publicat imagini spectaculoase realizate în cadrul turnelului realizate în câteva dintre aceste orașe.
Lamborghini Urus este primul SUV din istoria mărcii și mizează pe un motor V8 biturbo de 4.0 litri care produce 650 de cai putere la 6000 rpm și 850 Nm între 2250 și 4500 rpm.
Unitatea este cuplată la o cutie automată cu opt rapoarte și la un sistem de tracțiune integrală. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 3.6 secunde, iar sprintul 0-200 km/h se desfășoară în 12.8 secunde, în ciuda faptului că SUV-ul italienilor are o masă de aproximativ 2.200 de kilograme.
De curând, SUV-ul italian este disponibil și pe piața din România la un preț de pornire de 206.000 euro, iar 20 de români au comandat deja noul model.
Via Lamborghini
Comentarii (1)