Asocierea automobilelor premium cu mărci de lux din industria vestimentară este o practică des întâlnită. Mai ales în ultimii ani, când personalizarea a ajuns la cel mai înalt nivel. Bugatti nu putea sta deoparte și i-a ales pe italienii de la Giorgio Armani pentru eforturile brandului de a la oferi clienților săi și o linie de produse și accesorii exclusiviste.
După o perioadă în care cele două companii au discutat și au analizat posibilitatea unui parteneriat, Bugatti și Armani au lansat o colecție mică de accesorii vestimentare și produse din piele pentru sezonul toamnă-iarnă 2016-2017.
Elementele care au consacrat brandul Bugatti, cum este logo-ul sub formă de potcoavă, se regăsesc la nivelul accesoriilor. Spre exemplu, simbolul potcoavei se găsește pe gențile din piele, iar albastrul tradițional apare ca o tușă discretă pe interiorul genților, pe încălțăminte și pe talpa acestora.
Paleta de culori include și nuanțe de coniac sau verde militar.
Piesa de rezistență a colecției Armani pentru Bugatii o reprezintă o servietă din piele de vițel, lucrat manual, cu un buzunar frontal croit, de asemenea, de mână. Mai există și o geantă albastră din piele de crocodil, o gentuță mică din piele albă și o geantă de weekend. Mărunțișurile colecției sunt curele, portofele, carcase pentru iPad și truse de machiaj. Linia de haine include un palton și o jachetă din cașmir, pulovere din același material, o geacă din piele cu guler înalt și o glugă ascunsă, dar și blugi.Clienții vor putea regăsi și o pereche de pantofi sport din piele de vițel, cu interior albastru și cu logo-ul Giorgio Armani for Bugatti. Există și o șapcă din cașmir, de asemenea în culoarea Bugatti Blue.
Toate elementele colecției sunt înseriate, pentru că vor fi produse într-un număr limitat. Colecția va fi disponibilă în magazinele Giorgio Armani și în showroom-urile Bugatti.
Comentarii (1)