După ce ne-a prezentat cea de-a zecea generație Civic în versiunea sa hatchback și a plusat apoi cu prototipul Civic Type-R, care anunță o versiune sportivă radicală programată pentru lansare în a doua parte a lui 2017, Honda plusează cu primele imagini și informații legate de viitorul Civic Sedan, o mașină apreciată în România în versiunile sale anterioare și care acum devine mai modernă odată cu noua generație.
Honda Civic Sedan: date esențiale
● Lungime 4630 de milimetri, Lățime 1800 de milimetri, Înălțime 1416 milimetri. Noul model crește în dimensiuni: este mai lung, mai lat și mai înalt decât generație pe care o înlocuiește.
● Așa cum era normal, fața este inspirată din cea a versiunii hatchback, iar spatele reinterpretează partea posterioară a aceleiași versiuni de caroserie.
● Designerii Honda au ales un profil de coupe cu patru uși pentru noul Civic Sedan, cu plafonul plonjat spre partea posterioară.
● Portbagajul oferă 519 litri, cu 40 mai mult decât echivalentul hatchback.
● Poziția la volan este coborâtă în raport cu generație precedentă. Scopul celor de la Honda a fost acela de a implementa un feeling sportiv implicit la acest capitol.
● Honda: "Este cel mai sportiv Civic din istorie".
● Noul Civic Sedan are sub capotă în momentul lansării un singur motor: 1.5 VTEC Turbo benzină. Cutie manuală cu 6 trepte sau CVT cu 7 trepte simulate. Putere maximă: 182 CP la 5500 rpm. Cuplu maxim: 220 Nm între 1900 și 5000 rpm (versiunea manuală) sau între 1700 și 5500 rpm (versiunea CVT). Nu există încă cifre oficiale legate de performanțe și de consum.
● Sistemul de entertainment Connect poate găzdui Apple CarPlay și Android Auto.
● Pachetul opțional Honda Sensing include o suită de sisteme de siguranță precum frânare automată, asistent la părăsirea benzii de rulare, a suprafeței de rulare, monitorizarea unghiului mort, Cruise Control adaptiv, cititor de indicatoare auto, monitorizarea traficului perpendicular la ieșirea din parcare în marșarier, cameră multi-unghi.
● Lansarea în România a versiunii sedan va coincide cu cea a variantei hatchback: primăvara anului 2017.
Acum, apropo de cat se maresc masinile, a ajuns la dimensiuni la nivel de Accord model 2002-2007. E doar un pic mai scurta, insa mai lata.
Ziceau parca acum cativa ani de o cutie automata cu dublu ambreiaj in lucru? Vad ca nu se materializeaza pe niciun model nou si se incapataneaza cu CVT-ul bun doar la masini eco de oras. La 182 cp puteau pune automata clasica in 9 trepte de pe CR-V...
1.honda accord 2016 brate si circuite electrice ascunse 100% - https://www.netcarshow.com/honda/2016-accord/1280x960/wallpaper_50.htm
vs.
2. passat 2006 (o masina la care tii tare mult) - https://www.netcarshow.com/volkswagen/2006-passat/1280x960/wallpaper_80.htm
3.toyota rav 4 2013 rame exterioare usi invelite in autocolant - https://www.netcarshow.com/toyota/2013-rav4_eu-version/1280x960/wallpaper_5f.htm
vs.
3. daca la vreo masina europeana vezi autocolant lipit pe usi arata-mi si mie......
daca mai vrei detalii iti dau de nu poti duce, asa ca ciocu mic
PS: De unde stii ca ala e autocolant ? Pfuuu....da-te naibii de ''meserias'' iti dai seama din poze :))))))))))) . Un link ceva care sa ateste ca ceea ce ai zis este adevarat ? Nu de alta dar eu stiam ca ala este garnisaj lateral , asa scrie si la mentenanta Toyota la piese . Oricum nu ai inteles la care ''rame'' m-am referit, oricum nu la exterior .
intentionat ti-am dat exemplu la passat cu toate ca e model din 2006 si nu are invelite bratele de la portbagaj cablurile electrice de la stopuri (cele de capota portbagajului), sunt trase prin interiorul bratelor, nu ca la honda aia a ta 2016 modelul nou
faza cu atocolantul pe exterior se poarta si la modelele coreene kia-hyundai, poate e vreun coleg paci sa-ti confirme,
nu trebuie sa-ti demontrez nimic, inca ai multe de invatat, pune-te si documenteaza-te, esti copil mic inca,
PS. iti dau un pont, poate prinzi vreo una in fata blocului si ii dai autocolantu jos.....
Nu-ti bate capul cu el. E prea greu pt el sa-si dea seama ca acel cablu nu este de la stop ci de la becurile care lumineaza placuta de inmatriculare, care la Passat B6 este asezata pe bara. Firele pentru stopuri sunt bagate dupa mocheta portbagajului, acolo unde are si usita de lucru .
Sistemul este acelasi ca si la torpedou. Pe ce lume traiesti ?