La finalul lunii trecut, Audi a publicat primele imagini și detalii referitoare la Q7 facelift. SUV-ul producătorului german a suferit o serie de transformări estetice, a primit un interior nou cu elemente preluate de pe modelele recent lansate, dar și motorizări îmbunătățite.
Acum, Audi oferă primele informații despre versiunea SQ7 TDI facelift. SUV-ul constructorului din Ingolstadt mizează pe motorul diesel V8 biturbo de 4.0 litri capabil să dezvolte 435 de cai putere și 900 Nm între 1.250 și 3.250 rpm. De asemenea, SUV-ul de performanță este echipat și cu un compresor electric, tehnologie utilizată "pentru a elimina fenomenul de turbo lag".
Resursele motorului diesel sunt gestionate de o cutie automată cu opt trepte și de un sistem de tracțiune integrală. În aceste condiții, Audi SQ7 TDI facelift accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.8 secunde, aceeași valoare fiind trecută și pe fișa tehnică a lui SQ8 TDI. Viteza maximă este limitată la 250 km/h.
Pentru un consum de carburant redus, Audi a echipat SQ7 TDI facelift și cu un sistem mild-hybrid la 48V.
Consumul mediu mixt anunțat de producătorul german este curprins între 7.4 și 7.6 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 variază între 194 și 200 de grame per kilometru.Pentru un comportament dinamic îmbunătățit, SQ7 TDI facelift va fi echipat cu un sistem de direcție integrală, cu un diferențial sport și cu bare stabilizatoare active. Sistemul de frânare dispune de discuri cu diametrul de 400 de milimetri pe față, respectiv 370 de milimetri pe spate.
La nivel estetic, designerii au ales o grilă frontală modificată, jante de 20 de inch și patru terminații pentru sistemul de evacuare. Interiorul lui SQ7 TDI facelift a primit scaune sport și accesorii din aluminiu sau fibră de carbon. În Germania, listele de comenzi vor fi deschise în următoarele zile, prețul de pornire fiind de 94.900 de euro.
GO GO DIESEL!
In special la suv-urile mari, unde nu se poate sub nici o forma pune benzinar, deoarece chiar si in varianta hibrida acestea consuma mult mai mult decat un diesel.
Cu @PMC m-aş simţi însă în largul meu…Hai să trăieşti, maestre! Şi să ciocnim, la o masă alegorică, canistra de motorină cu cea de benzină. “Fosili” pe viaţă :)