Criza loveste BMW: vanzari in scadere cu 21.2%
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Criza economica a lovit serios chiar si brandurile premium, care la sfarsitul anului trecut nu pareau a fi afectate de criza. Grupul BMW a emis un comunicat oficial in care anunta ca primul trimestru al acestui an i-a adus pierderi de 55 de milioane de euro, inaintea impozitarii, comparativ cu un profit operational de 827 milioane de euro, in aceeasi perioada a anului trecut.
Potrivit cifrelor oficiele emise de BMW, vanzarile totale ale grupului au scazut in primul trimestru cu 21.2%, pana la 277.264 de unitati vandute, cu mult sub cele 351.787 unitati livrate in aceeasi perioada a anului 2008.
Dintre brandurile grupului, MINI a suferit cel mai tare de pe urma crizei, vanzarile constructorului britanic inregistrand un declin de 24.9%, ceea ce se traduce in doar 43.592 de unitati livrate fata de cele 58.054 exemplare vandute in aceeasi perioada a anului trecut.
Si BMW a inregistrat o scadere cu 20.5%, de la 293.550 de unitati anul trecut pana la 233.498 unitati anul acesta. Rolls Royce a ramas relativ stabil, constructorul de lux reusind sa vanda 174 de automobile in primul trimestru, comparativ cu 184 de unitati livrate in aceeasi perioada a lui 2009.
BMW s-a aratat ingrijorat de faptul ca evolutia pietei globale nu poate fi anticipata. Cu toate acestea, Norbert Reithofer, presedintele BMW, a declarat ca nu intrevede o revenire a pietei auto inainte de 2010.
via | CarScoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Parerea mea, nu dati cu pietre.
Si au ajuns la concluzia ca sunt cele mai bune. De-asta-si cumpara ei nemtoaice. Nu ca le-ar fi spus bunicii lor. Ca bunicii lor ori n-aveau masina deloc, ori aveau o Daciuta...
o sa fie masinile nemtesti mai bune dacat alea japoneze la pastele cailor.
si cu ce ma rog sunt mai bune....inafara faptului ca sunt mai scumpe, consuma mai mult si le trebuie o herghelie de cai ca sa se compare cu o masina japoneza?