Criza a scazut vanzarile motoarelor diesel in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Programele de reinnoire a parcurilor auto de tip "Rabla" desfasurate in toate pietele importante ale Europei in cursul anului 2009 au facut ca totalul cotei de piata a motorizarilor diesel sa scada simtitor in favoarea motoarelor mai mici pe benzina. Conform unei analize efectuate de analistii JD Power, motorizarile diesel au pierdut circa doua milioane de unitati din 2007 incoace in favoarea celor pe benzina.
"In Germania, de exemplu, cota de piata a motoarelor diesel a scazut cu 20%. la mijlocul acestui an, procentul de masini diesel vandute a coborat pana la 27%. De atunci, diesel-urile au mai castigat totusi putin, datorita faptului ca piata revine la o segmentare normala", sustine Al Bedwell, analist al industriei, citat de Just Auto.
Piata isi va reveni insa in viitor si, odata cu renuntarea la programele de innoire a parcurilor auto, motorizarile diesel vor recastiga teren. "Suntem in cel mai coborat punct posibil pentru motoarele diesel. Odata cu terminarea programelor de tip Rabla, cota de piata a motoarelor diesel va reveni la normal. Cu toate acestea, dieselul nu va reveni la varfurile atinse in trecut deoarece incepem sa vedem impactul motoarelor pe benzina de cilindree mica pe modelele de segmente A si B", sustine Al Bedwell.
Conform cifrelor oferite de JD Power, varful de forma al motoarelor diesel a fost anul 2007, cand cota de piata a acestora a ajuns la 53%. In 2009, procentul va fi de circa 45%.
via | Just Auto (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentariul asta al tau este o mostra perfecta de ignoranta, limitare si rea-vointa de ruman vai de viata si de capu` lui.
In primul rand, mai produc si altii masini diesel, nu numai grupul VAG.
In al doilea rand, in grupul VAG, mai exista si alte marci, nu numai Volkswagen. De exemplu, Skoda.
In al 3-lea rand, toate diesel-urile scot la fel de mult (putin) fum. Daca au DPF, scot putin. Daca nu au, scot mai mult. Toate, inclusiv BMW.