România traversează o perioadă prolifică din punct de vedere al numărului de maşini aflate în prezent în circulaţie. După ce a raportat o creştere de 21% la înmatriculările de maşini noi, Direcţia Regim Permise şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) anunţă statistici asemănătoare şi pentru înmatriculările de maşini second-hand, pentru intervalul ianuarie - martie 2016.
Astfel, numărul de maşini SH înmatriculate a ajuns la 64.690 de unităţi SH în primele trei luni ale anului, în creştere cu 18.5% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Deloc surprinzător, mărcile germane rămân preferatele românilor, întrucât topul este dominat de Volkswagen (18.311 unităţi, +15,48%), Opel (10.662 de unităţi, +15,50%) şi Audi (4.962 de unităţi, +35,24%).
Această avalanşă de maşini SH va conduce la creşterea gradului de uzură a parcului auto national, mai ales că datele disponibile pentru finalul anului 2015 nu sunt tocmai încurajatoare: dintre cele 5.15 de maşini existente în România, 2.56 milioane aveau o vechime mai mare de 12 ani, în timp ce alte 1.89 milioane de unităţi aveau o vechime de 6-10 ani.Nu este exclus ca interesul pentru maşinile germane SH să crească în viitorul nu foarte îndepărtat, ca urmare a intenţiei autorităţilor de a interzice accesul în anumite oraşe a maşinilor cu motoare diesel care nu respectă normele de poluare Euro 6.
Via Agerpres
la mai mare!
Un pas inainte si apoi doi inapoi
Orice roman poate fi si campion
Si poate ajunge mai sus de locul doi!
(VOLTAJ)
Domnilor guvernanti, redati romanilor demnitatea si mandria!
Respectati-va indatoririle cuprinse in fisa postului dvs de bugetari (de lux, de altfel)
Ridicati nivelul de trai astfel incat orice roman sa isi poata cumpara ce DORESTE, nu ce isi PERMITE!
Chiar nu va pasa ca au ajuns sa se considere ,,latrina" si nu doctrina Europei?
Cand achizitionati limuzine pentru parlamentari, justificati ca este pentru imaginea alesilor poporului si implicit a Romaniei!
Faceti-ne mandri ca suntem ROMANI si nu gunoieri sau KKnari
Daca ar fi fost un document oficial as fi adaugat ca astept raspuns in termen de 30 de zile cum prevede legea. Dar asa ...
http://stirileprotv.ro/ilikeit/smart-things/copiii-de-bani-gata-ai-capitalei-se-lauda-pe-instagram-opulenta-expusa-in-imagini-pe-richkidsofbucharest.html
Domnilor guvernanti, se AUDI acolo sus?
Ia zi, @dan, mă ȋnșel?
Ba bine că nu! Suntem exact ce și ȋn ce ne-am dorit să fim, dragilor, deci să nu ne plângem! Dacă noi am “pus botul” la mirajul euroatlantic, haideți ca – din postura lui Stan Pățitul – măcar basarabenilor și ucrainenilor să ne străduim a le deschide ochii minții, astfel ȋncât dânșii să nu mai aspire frenetic la cornul (abundenței) și laptele (re-ambalat) european.
Ei, cum ar fi fost ca noi să fi devenit cimitirul…”americanelor” ? Norocul nostru că, geografic, nu suntem aproape de SUA & Canada…Dar puneți pariu că, chiar dacă nu s-ar fi instituit nicio obligație fiscală – nici de natură ecologică, nici contra cilindreelor “nesimțite” – mioriticii tot nu s-ar fi năpustit asupra “canapelelor” ?...Eh, nuuu. Cum afirma cineva pe aici, noi, de obicei, cumpărăm mașini ori “pentru cai”, ori pentru consumul “suportabil”. Da, chiar așa, pentru cai…Noi suntem aceia (cu ochelarii aferenți).
Românul nemulțumit poate să-și închipuie cum ar fi fost ca jumătate din armada Mării Negre masată acum la Sevastopol să-și facă mendrele prin Constanța iar marele popor prieten de la est să ne mai fi ”luminat calea” câteva decade în plus.
Nu e bine nici când avem de ales, vrem gratis pentru popor, de ajungem să regretăm Mujicia!
Va garantez ca de exemplu un doctor roman din sistemul medical de stat viciat de spagi ar lua tainul si daca ar avea 10.000 lei salariu lunar. Old habits die hard...
La fel si cu masinile second hand. Daca am avea venituri mai mari am cumpara premium second cu sute de cai si mii de dotari. Tine si de mentalitate.