Mașinile electrice nu reușesc să adune astăzi decât 0.4% din vânzările auto la nivel mondial, iar specialiștii susțin că abia după ce raportul va trece de 1% vom putea vorbi de o rată de adopție care va oferi un elan serios pentru aceste modele. În aceste condiții, fiecare îmbunătățire pe care producătorii o aduc modelelor electrice existente poate însemna un impuls vital pentru o industrie aflată încă la nivelul scutecelor.
Ei bine, lansarea versiunii cu autonomie mare a lui BMW i3 poate reprezenta unul dintre aceste impulsuri. Anunțată oficial la începutuil lunii mai și disponibilă pe piețele lumii de la finalul acestei veri, varianta i3 cu autonomie de 300 de kilometri (creștere de peste 50% de cei 190 de kilometri anteriori) a reușit deja să se facă simțită în vânzările mărcii.
Conform statisticilor de vânzări la nivel mondial, BMW a reușit să vândă în luna august 2848 de exemplare i3 în toată lumea, o creștere cu 73% a cifrelor anunțate în aceeași lună a anului anterior. Oficialii BMW susțin că meritul îi revine integral variantei îmbunătățite, de 94Ah, a modelului german.
via Carscoops
Comentarii (1)